quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:04 schreef Aardappelbeertje het volgende:[..]
Jemig man, met Edwinuss, wat ben jij een walgelijke mongool.

Ik draag geen merkkleding/modekleding omdat ik er totaal geen behoefte aan heb en niet extra wil betalen voor een merkje dat een groepje andere mensen wel hebben. Als jij wel lekker kansloos, meeloperig en verschrikkelijk mongolide wil doen, moet je dat vooral doen, mooiboy. Vooral lekker doorgaan, met je centjes vooral bjorn borg onderbroekies kopen en vooral heel stoer je riempie erbij pakken. Want dát is stoer! Daar win je minstens 3 oorlogen mee.
Gast....

Dat je nog even merkt HOE kansloos mode is en vooral de mensen die eraan meedoen. En dan ben ik nog geeneens een alto/gothic/wat dan ook in die richting.
Nogmaals, als je een guido of hoe dat ook heet had geplaatst in de OP was ik het nog met je eens geweest. Maar dit slaat nergens op, iemand compleet op een riem beoordelen

die gast ziet er doodnormaal uit voor een jongen van zijn leeftijd.
quote:
En trouwens, om even op je lijst in te gaan:
Nee, ik voel me prima met de mensen waar ik nu bij leef.
De nerds/het uitschot van deze wereld? Die zullen je idd accepteren aangezien die toch geen eisen stellen.
quote:
Ik ken een gozertje waar ik vroeger mee voetbalde, maar dat is nu ook een mooiboytje. Prima, maar van mij hoeft het dan niet meer.
En dan noemt ie mij kortzichtig

Gast, ik heb onder m'n vrienden ook maten die naar de alternatieve kant neigen, maar wat kan mij dat schelen, ik heb lol met ze. Op vakantie/uitgaan met ze is overigens dan weer niet echt aan te raden, maar een avondje chillen wel. Wat kan mij het schelen dat ze zo zijn? Dat jij niet met wat jij 'mooiboys' noemt wil omgaan geeft eerder je angst aan ofzo. Straks moet je nog uit
quote:
Nee, ben nooit gepest door mooiboys. Ken er ook gelukkig weinig.
Redelijk makkelijk als je nooit buiten komt

quote:
Nee, geen uitkering. Besteed mijn geld liever aan dingen waar je later bijv. je beroep van kunt maken.
Haha IT-nerd dus

welke nerd gaat er nou geld uitgeven aan z'n toekomstige beroep? Geef genoeg lesgeld uit aan m'n huidige opleiding. Verder geen hobby's/leven ofzo? Je leven bestaat uit meer dan je werk.
quote:
Ja, ik weet waar je het kunt kopen en nee, ik kom er dus niet.
Waarschijnlijk wordt je ook direct een dergelijke kledingzaak uitgezet.
quote:
Nee, vooral dus niet het bovenstaande en het lijkt er weer op dat je eigen situatie een ander voor schetst. Erg kansloos weer allemaal.
Nee, ik wou slechts even laten zien hoe dom je bezig was met je vragenlijstje. Iedereen die z'n riem laat zien is een mooiboy, hoezo simpel?