abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 18:26:32 #201
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60400931
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Hoezo dat? Oleguer is totaal niet blessure gevoelig ik ga er dus vanuit dat hij alle speelt, Vermaelen is een solide verdediger die gemiddeld 22 wedstrijden per jaar speelt, de andere wedstrijden moet Gregory toch kunnen opvangen? Silva beste rechtback in Nederland en Vertonghen beste linksback + talent van het jaar.

Ik zie het helemaal niet zo erg somber in
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60400936
quote:
Zowel de stukjes van die Feyenoorder als die Ajacied zijn gewoon triest en slecht.

- "Jullie hebben successupporters"
- "Maar wij hebben meer prijzen!"
- "Maar jullie hebben een lelijk stadion"
- "Maar wij hebben meer geld"

Etc.

maandag 28 juli 2008 @ 18:27:32 #203
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60400953
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:23 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Wat ik heb gelezen en gezien van Oleguer is het imo niet de verdediger die Ajax zocht. Maar ja als ik hier boven lees dat Rijkaard in verband met Ajax wordt gebracht heeft die misschien Ajax wel getipt over Oleguer oid Toich blijf ik bij mn twijfels over hem. Ik hoop maar dat ie kan brengen waar ie voor gehaald is.

Daar bij heb ik Silva, Vermaelen en Vertongen nooit als heel erg degelijke verdedigers gezien en ben ik bang dat we weer een berg doelpunten tegen gaan krijgen.

Mijn mening: Zoek verder naar een type Jaap Stam Ajax!
Dude? Kijk mijn verhaaltje hierboven.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60400986
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Beste rechtsback van de Eredivisie, 160+ wedstrijden in Barcelona 1, een degelijke sterke Belgische verdediger met blessuregevoeligheid en speler van het jaar afgelopen seizoen.

Ja, dat wordt echt helemaal niets .
Veel beter dan vorig seizoen zal deze verdediging niet zijn hoor.
  maandag 28 juli 2008 @ 18:32:12 #205
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60401019
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Veel beter dan vorig seizoen zal deze verdediging niet zijn hoor.
Mwah, sinds Silva vorig jaar er bij is gekomen ging het toch al stukken beter. Hopelijk kan Frank de Boer ze ook wat bijleren qua posities/dekken oid
  maandag 28 juli 2008 @ 18:37:24 #206
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60401127
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dude? Kijk mijn verhaaltje hierboven.
Fijn dat jij t positiever in ziet maar ik had t over mijn mening. En ja die mag ik toch vertellen?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_60401256
Daarom zou het relax zijn om in 4-2-3-1 te spelen zodat Lindgren en Gabri de verdediging ontlasten. Maar Oleguer zal echt wel mee kunnen in de eredivisie zonder problemen. En waarom we zoveel tegen kregen kwam ook doordat we voorin geen creativiteit hadden om de bal lang vast te kunnen houden. Nu heb je met Sulejmani, Aissati en Suarez 3 creatieve spelers die voorin een bal kunnen vast houden.
pi_60401354
Vorig jaar hadden we in de 2e helft een erg goede verdediging(Heitinga, Silva en Vertonghen waren allemaal in vorm) maar nog steeds kregen we zoveel tegendoelpunten. Dat snapte ik echt niet.

Moet ook zeggen dat Stekeleburg wel aardig keepte maar niet echt punten pakte met onmogelijke reddingen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 28 juli 2008 @ 18:49:19 #209
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60401387
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:43 schreef Wooldoor het volgende:
Daarom zou het relax zijn om in 4-2-3-1 te spelen zodat Lindgren en Gabri de verdediging ontlasten. Maar Oleguer zal echt wel mee kunnen in de eredivisie zonder problemen. En waarom we zoveel tegen kregen kwam ook doordat we voorin geen creativiteit hadden om de bal lang vast te kunnen houden. Nu heb je met Sulejmani, Aissati en Suarez 3 creatieve spelers die voorin een bal kunnen vast houden.
Zit wat in. Verder heb ik trouwens een hoog vertrouwen in van Basten. Ik vind hem niet t type dat ergens aan begint zonder goed zn opties en mogelijkheden verkent te hebben waar mee ie prestaties kan leveren.
  maandag 28 juli 2008 @ 18:51:43 #210
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60401435
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:37 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Fijn dat jij t positiever in ziet maar ik had t over mijn mening. En ja die mag ik toch vertellen?
Natuurlijk mag dat, maar ik miste nogal een onderbouwing erbij.
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:47 schreef MaxC het volgende:
Vorig jaar hadden we in de 2e helft een erg goede verdediging(Heitinga, Silva en Vertonghen waren allemaal in vorm) maar nog steeds kregen we zoveel tegendoelpunten. Dat snapte ik echt niet.

Moet ook zeggen dat Stekeleburg wel aardig keepte maar niet echt punten pakte met onmogelijke reddingen
Dat vond ik ook altijd zo vreemd, ik had altijd het gevoel dat er verkeerd gedekt werd en hoop dat Frank de Boer met dit soort dingen gaat werken.
pi_60402122
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]

Dat vond ik ook altijd zo vreemd, ik had altijd het gevoel dat er verkeerd gedekt werd en hoop dat Frank de Boer met dit soort dingen gaat werken.
Ben trouwens benieuwd of MvB ook zo gaat juichen (als op je avatar) als we de 1-0 scoren tegen Volendam bijvoorbeeld
  maandag 28 juli 2008 @ 19:26:40 #212
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60402170
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ben trouwens benieuwd of MvB ook zo gaat juichen (als op je avatar) als we de 1-0 scoren tegen Volendam bijvoorbeeld
Whehehe, ga er niet vanuit. Dat mag hij doen bij PSV uit als we kampioen zijn
pi_60402173
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Op ajax1.nl staat:

In de wandelgangen van de ArenA, de thuisbasis van Ajax, wordt steeds luider de naam van ex-Ajacied Frank Rijkaard genoemd als opvolger. Deze naam komt overigens van welingevoerde journalisten, niet van Ajax zelf.
Ik heb gehoord dat mevrouw Molenaar zich in gezelschap/op een feestje heeft laten ontvallen dat de benoeming van haar man 99% rond is. Uit de tweede hand, dat zeg ik er eerlijk bij. Wel van betrouwbare mensen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 28 juli 2008 @ 19:28:41 #214
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60402215
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]
Ik heb niet echt een onderbouwing tis meer een gevoel dat ik er bij heb. Behalve dan Oleguer Wat ik van hem gezien heb vond ik nou niet byzonder goed. Eerder beangstigend slecht voor de speler die hij zou moeten zijn. Rustig en controlerend in de verdediging.

[ Bericht 15% gewijzigd door Outpost76 op 28-07-2008 19:39:07 ]
pi_60402247
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:26 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Whehehe, ga er niet vanuit. Dat mag hij doen bij PSV uit als we kampioen zijn
Ja, dan mag hij rondspringen a la Gomes. In belangrijke wedstrijden zou ik het wel mooi vinden als hij zo meeleeft als we een erg belangrijke goal scoren
pi_60403052
Onze verdedigers zijn 1tegen 1 allemaal wel redelijk goed maar als verdediging staat het niet.
  maandag 28 juli 2008 @ 20:07:41 #217
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_60403131
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Onze verdedigers zijn 1tegen 1 allemaal wel redelijk goed maar als verdediging staat het niet.
Dat moet nog ff wennen toch?
pi_60403134
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Komt ook doordat de verdediging ook sterk afhankelijk is van het middenveld en dat was in verdedigend opzicht nogal zwak met Perez op 10. Tel daarbij op dat Emanuelson vorig seizoen veel op linksback heeft moeten spelen doordat Vermaelen geblesseerd was en opeens klinkt het een stuk logischer waardoor Ajax zoveel goals tegen kreeg vorig seizoen!
pi_60403188
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat mevrouw Molenaar zich in gezelschap/op een feestje heeft laten ontvallen dat de benoeming van haar man 99% rond is. Uit de tweede hand, dat zeg ik er eerlijk bij. Wel van betrouwbare mensen...
Als hij zou komen dan lijkt Ajax eindelijk weer eens op de goede weg terug, alle mensen uit het bestuur zijn logisch gekozen en passen bij Ajax. De aankopen zijn tot nu toe ook prima en logisch.
  maandag 28 juli 2008 @ 20:10:46 #220
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60403206
Hopelijk krijgt urby een kans op het middenveld of als valse linksbuiten als de wedstrijd daarom vraagt
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_60403255
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Komt ook doordat de verdediging ook sterk afhankelijk is van het middenveld en dat was in verdedigend opzicht nogal zwak met Perez op 10. Tel daarbij op dat Emanuelson vorig seizoen veel op linksback heeft moeten spelen doordat Vermaelen geblesseerd was en opeens klinkt het een stuk logischer waardoor Ajax zoveel goals tegen kreeg vorig seizoen!
Een 10 maakt echt niet veel uit hoor, Aissati of iemand anders zal niet meer gaan verdedigen.
pi_60403937
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Een 10 maakt echt niet veel uit hoor, Aissati of iemand anders zal niet meer gaan verdedigen.
Er bestaat wel een verschil tussen de invulling van de nummer 10 positie en de invulling van de nummer 10 positie door Aissati en Perez he

Daarnaast, Perez is, zoals ten Cate al aangaf, een echte aanvaller terwijl Aissati van nature meer een middenvelder is.
pi_60403959
Dat we veel tegengoals krijgen ligt natuurlijk niet alleen aan de verdediging he, middenveld(balverlies) etc is ook een probleem geweest.

En Silva vind ik verdedigend wel sterk hoor, en om de aantal wedstrijden hadden we andere mensen achterin, helpt ook niet echt.
pi_60404152
weekje vakantie.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60404174
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:51 schreef kevin6188 het volgende:
weekje vakantie.
Zuipze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')