Tester. Ik speel ook wel met de gedachte alleen ik zou hem dan sowieso pas kopen als GIT of SMW op is als vervanging van een van die twee. Heb al genoeg fris en playful.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je hier een flesje van? Of alleen een tester?
Ik twijfel af en toe nog wel eens over het kopen van een flesje VIW.
Meerquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk besefte ik me dat onze hobby eigenlijk nog best meeviel, toen mijn buurmeisje opeens met een riem van 60 EUR thuis kwam, die ze maar bij 1 of 2 verschillende jurkjes kon dragen en over 1 jaar toch weer uit de mode is.
Oh of, geven jullie ook zoveel geld uit aan kleding.
Is dat een scheikundeboek op de achtergrond trouwens?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ze even op de foto gezet.
Het probleem is vooral dat ik me niet kan voorstellen dat ik 'm al te vaak draag. Met die prijs wordt dat een beetje een issue voor mij. Voor kantoor vind ik 'm iig niet echt geschikt en uitgaan ook niet. Eigenlijk alleen voor op 't terras, strand, in 't park, dat soort dingen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:34 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Tester. Ik speel ook wel met de gedachte alleen ik zou hem dan sowieso pas kopen als GIT of SMW op is als vervanging van een van die twee. Heb al genoeg fris en playful.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:20 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Is dat een scheikundeboek op de achtergrond trouwens?
Mompelt iets over niet te serieus nemen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:31 schreef W1ZZ het volgende:
Mompelt iets over EdTs...
Anyway, had je nog een bestelling bij TPC geplaatst? Ik dacht dat je dat ging doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |