Grappig spelletje.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:47 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen!
Nog steeds overal pijn, stom karten. Iemand trouwens al uitgespeeld? Ik word gek van Madagascar
.
Op tv zag het er allemaal een beetje sneu uit.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:41 schreef Breach het volgende:
Morgen
Wat een geweldige middag/avond gister in Zwolle.
Japie, Japie, Japie, Japie Staaaaaaaaam
Doel: Dood iedereen op de aardequote:Op zondag 27 juli 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik begrijp Pandemic niet zo goed. Heb weinig zin om die tutorial te bekijken. Iemand een simpele uitleg?
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik begrijp Pandemic niet zo goed. Heb weinig zin om die tutorial te bekijken. Iemand een simpele uitleg?
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:18 schreef SCH het volgende:
Tering wat is het warm - we gaan even naar het water
Waarmee ?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:42 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd BliksemSchigt en Againzender. En sjimz ook nog.
Waarmee denk je?quote:
En dndiek natuurlijk, eergister.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:42 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd BliksemSchigt en Againzender. En sjimz ook nog.
Oeh, dndiek ben ik vergeten te feliciteren via smsquote:Op zondag 27 juli 2008 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dndiek natuurlijk, eergister.
Van harte!
Ja, als ik m'n parasiet Bos noem, win ik ookquote:
Doe je netjesquote:
EnGCatjuhquote:
Vertel, wie?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]SCHiet jij ook in opdracht mensen neer? Ik heb nog wel een klusje voor je.
Ja, dat ga ik hier zeggen gekkie, dan heeft ie nog zat tijd om te vluchten.quote:
PM dan!quote:Op zondag 27 juli 2008 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik hier zeggen gekkie, dan heeft ie nog zat tijd om te vluchten.![]()
Je bent toch geen amateur?
Jemig, met Volkert ging het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 27 juli 2008 22:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
PM dan!
Als je niet pmt weet ik dat het Danny is![]()
Hij staat hier te brandenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Net naar de nieuwe Batman film geweest, echt een aanrader (voor de liefhebbers uiteraard)...
Vond dit nu weer echt een must-see-at-the-cinema film. Of je moet thuis een goede installatie hebben met groot scherm, dan is thuis natuurlijk ook een optie.quote:
We hebben sinds kort een BB tieviequote:Op zondag 27 juli 2008 22:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Vond dit nu weer echt een must-see-at-the-cinema film. Of je moet thuis een goede installatie hebben met groot scherm, dan is thuis natuurlijk ook een optie.
Helaas is er thuis niemand die bier voor me haalt, dus kijk ik 'm in de bios!
Doeg Borissie, have fun, ik heb het gemist, maar de buurman zegt net dat je naar Paris gaatquote:Op zondag 27 juli 2008 23:50 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen en dan ben ik er vrijdagavond weer
ajuus
Erg hequote:Op maandag 28 juli 2008 00:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat heb je toch een problemen in je leventje sentje
Waarvoor?quote:
Jij maakt ook wat mee op een dagquote:Op maandag 28 juli 2008 12:28 schreef appelsientje het volgende:
Goed.... heb ik pauze... zit er een collega een kiwi op te eten, opzich niet heel erg vreemd...
Maar hij eet de kiwi met schil en al op
Ja ja ... het is zomer.. komkommer tijdquote:
Kiwi tijd bedoel jequote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ja ... het is zomer.. komkommer tijd
Donequote:Op maandag 28 juli 2008 12:31 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 10
Erg leuk. Heb me goed vermaaktquote:
Op zn minstquote:Op maandag 28 juli 2008 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Erg leuk. Heb me goed vermaaktHoe was je verjaardag? Wil je nog een e-card?
Lekkerquote:Op maandag 28 juli 2008 13:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op zn minst
Verjaardag was rustig, uit eten geweest met familie. Aankomende week lekker bbq met vrienden
Schoonheidquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/192981/73366889/japanse_opa.html
Hier?
Dat is grappigquote:Op maandag 28 juli 2008 17:50 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_country_muziek.html
Ja zeker en 't klinkt nog niet eens zo gekquote:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:
Koop een airco en ga er in zitten.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
Ook met regen is het nog té warm / benauwd. Niet normaal meer...
Ik ben volgens mij wel één en al klaagzang de laatste tijdquote:
daar hoor jij toch ook in thuis?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:07 schreef RayMania het volgende:
Ik ben nog geen tien minuten thuis of al die kinderen beginnen al te krijsen in hun stomme pierenbadjes. Ga naar een zwembad!
Ik meen het hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 19:09 schreef pascalheister het volgende:
avond
[..]
daar hoor jij toch ook in thuis?
Nee, nog niet. Ander keertje weer. Even gras maaien en post doen bij m'n broerquote:Op maandag 28 juli 2008 19:13 schreef Bos81 het volgende:
Pandemic II al uitgespeeld Ray?
Azijnpisser.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:13 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij is 00:50 nog steeds maandag.
Tja in het hoogtgebergte waar jij met je kop zweeft zal het wel aangenamer zijn dan hier.quote:
Het was de laatste tijd weer wat minder, maar de werkende Ray is duidelijk terugquote:Op maandag 28 juli 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij wel één en al klaagzang de laatste tijd.
Hoezo de laatste tijd?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij wel één en al klaagzang de laatste tijd.
Heerlijk als je het naar je zin hebtquote:Op maandag 28 juli 2008 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
maar de werkende Ray is duidelijk terug
quote:Waarschuwing
In de buurt van Eindhoven komen zware onweersbuien voor en deze trekken langzaam naar het noordwesten. Vooral de grote hoeveelheid neerslag kan overlast veroorzaken voor het verkeer.Opgesteld maandag 28 juli 2008 21:12
Zweet zequote:
Slechte inkt danquote:
Die liggen allemaal in katzwijm door de warmte.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:27 schreef Messenga het volgende:
Idd.
Waar zijn de bejaarden van Hools eigenlijk?
Wandelstokken zijn verdampt denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:27 schreef Messenga het volgende:
Welke eerste jaars en wat bedoel je eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:05 schreef Grulez het volgende:
achja. eerste jaars wat vinden jullie ervan?
Aha een uitleg,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke eerste jaars en wat bedoel je eigenlijk precies?
Meldtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:27 schreef Messenga het volgende:
Idd.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:22 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een water net.
Lang geleden dat ik zo moest urineren.
Heb je gister stiekem een treetje Rosé-bier weggewerkt dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:22 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een water net.
Lang geleden dat ik zo moest urineren.
Juhwel, gewoon een zonnetje en een graad of 25.quote:
En, nog geneukt?quote:
En jij, doe je het nog steeds rustig aan?quote:
Vandaag welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En jij, doe je het nog steeds rustig aan?
quote:
Ik ben nog bezig met dezequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:
Heyhey!
Ik heb gewoon legaal een spel gekocht! Iemand toevallig Pro Cycling Manager 2008 die online wilt spelen?
Jezus, dat is echt zooo vorige week.quote:
Ik heb het ook. Misschien vanavond?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:
Heyhey!
Ik heb gewoon legaal een spel gekocht! Iemand toevallig Pro Cycling Manager 2008 die online wilt spelen?
Is goed, lijkt me cool om online te doen. Volgens mij heeft Suijk het spel ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Misschien vanavond?
Heb het nog nooit gedaan, maar ben wel benieuwd ja. Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is goed, lijkt me cool om online te doen. Volgens mij heeft Suijk het spel ook.
Ik had 2006 ook online gespeeld, is zeker leuk om te doen. Is weer wat lastigerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gedaan, maar ben wel benieuwd ja. Lijkt me leuk.
Ik vind het soms al lastig genoegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik had 2006 ook online gespeeld, is zeker leuk om te doen. Is weer wat lastiger.
Ik moet de (ploegen)tijdrit nog onder de knie krijgen, daar verlies ik echt veel tijd.quote:
Ploegentijdrit won ik de 2e keer dat ik 'm reed met een minuut voorsprong, de 3e keer verloor ik weer anderhalve minuut ruimquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik moet de (ploegen)tijdrit nog onder de knie krijgen, daar verlies ik echt veel tijd.
En ontsnappingen in stand houden tot de finish is ook niet altijd makkelijk.
Hoi.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is goed, lijkt me cool om online te doen. Volgens mij heeft Suijk het spel ook.
Voor mij is het ook de eerste versie. Vind het wel een zeer vermakelijk spel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoi.
Klopt, maar heb nog niet veel tijd gehad om het te spelen. Is ook de eerste versie die ik heb, dus ik snap er nog niet heel veel van. Als ik het wat onder de knie heb, speel ik wel eens mee online.
Ik koop bijna al mijn games legaal..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:
Heyhey!
quote:
Keldertje dan maar?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb het nog nooit gedaan,
Je hebt het toch niet wéér gedaan he...quote:
* EnGCatjuh slaat beleefd over.quote:
Neeuh...quote:
Dat hoor je steeds vaker. Ik heb zelf ook zoiets gehad en het lijkt me toch niet echt nuttig. Niemand heeft er voordeel aan, jij niet en de opleiding ook niet (als je langer studeert kost het hun geld).quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Te veel vakken open om aan een master te beginnen, te weinig vakken om een heel jaar te studeren - die allemaal pas in januari beginnen.
Dus van de week maar eens uitzoeken wat BS een halfjaar gaat doen.
Aardig bedoeld of gewoon om het er in te wrijven?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Neeuh...
Ex gesproken en dat blijft gewoon gevoelig. Hij belde dat hij binnenkort pappa wordt van de tweede ...
\quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Aardig bedoeld of gewoon om het er in te wrijven?
Die posts van vannacht zijn dus meer te wijten aan het feit dat het 4:00 was?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:54 schreef Ole het volgende:
[..]
\
Aardig bedoeld. Maar destijds niet mijn keus om uit elkaar te gaan.
Tja, en hij wilde nooit kids, en na mij was het binnen het jaar gebeurd (gepland ook nog) En ja, het raakt me dan wel.
Zo is het leven. Maandag ga ik even met hem terrasje doen. We gaan verder goed met elkaar om.
en drank, en verdriet dat af ten toe naar boven komtquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die posts van vannacht zijn dus meer te wijten aan het feit dat het 4:00 was?
Drank? dat verwacht je niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Ole het volgende:
[..]
en drank, en verdriet dat af ten toe naar boven komtUiteraard versterkt door die drank
Je watte??quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:12 schreef Ole het volgende:
Mij uberkjoete asusje is net bezorgd trouwens![]()
Heb mezelf getrakteerd op een hebbedingetje
Die heeft mijn mamma ook. Om te leren computeren.quote:
Ik heb hem voor ¤ 200 Maar gister was ie weer 236 euro..quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:00 schreef Grulez het volgende:
Hoe duur issie? Mss ook wel wat voor mijn mama nl.
Waaruit en met wie?quote:
Jij begint er zelf altijd over. Alsof ik op jouw details zit te wachtenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef Messenga het volgende:
Jij hebt echt een Messseksobsessie
Maar waarom sliep je dan zo lang?quote:
Waarquote:
RTL 7quote:
wat maakt dat voor jou uit, jij zit toch altijd thuisquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:10 schreef tong80 het volgende:
Er mag weer gerookt in de Duitse kleine café's.
Nu Nederland nog
Is goed.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:11 schreef RayMania het volgende:
Heuj! Wanneer wordt het wat koeler?.
@EC; vanavond potje PCM?
Sorry hoor, maar ik vind het nu echt wel mee vallen..quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:11 schreef RayMania het volgende:
Heuj! Wanneer wordt het wat koeler?.
@EC; vanavond potje PCM?
Heeft sjimz een geslachtsoperatie ondergaan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen idee, hij is wel echt bizar groot. Mijn vriendinnetje is net zo hoog als zijn benen als ie staat
.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heeft sjimz een geslachtsoperatie ondergaan?
Tsja, we hebben allemaal wel eens watquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Ze liep heel erg zielig rond en wilde naar haar kooi..
lees nou eens terug tongquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:45 schreef tong80 het volgende:
In Duitsland mag je weer roken van de rechter. Ik ga emigreren
jij bent snelquote:
staan gewoon 3 wifi's openquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat een cool ding OleZeker als je er op terrassjes mee kan inetten
Ik heb morgen een hele vrije dag over ineens + een auto tot mijn beschikking.
VertelWat ga ik doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |