Nee dat heb ik alleen als je moeder langs is geweest.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:20 schreef DarkSystem het volgende:
En toen had je een natte plek in je matras...
Of als je pa stiekem je kamer binnengeslopen is natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2008 03:21 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Nee dat heb ik alleen als je moeder langs is geweest.
Inderdaad, waar is de klacht? Waar is de subklacht? Waar is de samenvatting? Waar is de spoiler met alle voorspelbare reacties?quote:Op zondag 27 juli 2008 03:34 schreef zarGon het volgende:
En toen?
Wat?quote:Op zondag 27 juli 2008 03:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is de klacht? Waar is de subklacht? Waar is de samenvatting? Waar is de spoiler met alle voorspelbare reacties?
Waar zijn de nerds die heel hun post cursief neerzetten?.... Ow wacht...quote:Op zondag 27 juli 2008 03:36 schreef elfzesendertig het volgende:
Inderdaad, waar is de klacht? Waar is de subklacht? Waar is de samenvatting? Waar is de spoiler met alle voorspelbare reacties?
Nee.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:19 schreef FloorManager het volgende:
Je weet toch hoe dat gaat, ik rol door die straten opzoek naar een dope plek om te gieten, komt er ineens zo'n halve gare pillenslikker aan die begint te dollen, die kaas zegt eey man heb je miss peukje voor mij? Dus ik zeg direct Nee. Komt die dichterbij en zegtie ik kan je ook klappen geven hoor. Dus ik bedenk me geen seconde en sla gelijk met een gebolde vuist volle kracht in zijn maag, en terwijl hij op de grondt valt trap ik nog een keer op hem in.
Dat heb jij heel erg goed gedaan, je mag van God een grotere piemel uitzoekenquote:Op zondag 27 juli 2008 03:19 schreef FloorManager het volgende:
Je weet toch hoe dat gaat, ik rol door die straten opzoek naar een dope plek om te gieten, komt er ineens zo'n halve gare pillenslikker aan die begint te dollen, die kaas zegt eey man heb je miss peukje voor mij? Dus ik zeg direct Nee. Komt die dichterbij en zegtie ik kan je ook klappen geven hoor. Dus ik bedenk me geen seconde en sla gelijk met een gebolde vuist volle kracht in zijn maag, en terwijl hij op de grondt valt trap ik nog een keer op hem in.
quote:Op zondag 27 juli 2008 05:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat heb jij heel erg goed gedaan, je mag van God een grotere piemel uitzoeken
Nee dit ken ik niet.quote:Je weet toch hoe dat gaat, ik rol door die straten opzoek naar een dope plek om te gieten
Gewoon een kuttopic.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:41 schreef heiden6 het volgende:
Is dit een slechte lemming of gewoon zomaar een slecht topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |