*Peter rent hard weg voor de spuit van Deminjector*quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:41 schreef Dementor het volgende:
* Dementor injecteert PeterNB met EGCG.
[ afbeelding ]
bij de etosquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* Dementor en Fan PM waar ik fatburner kan kopen *
ah dat spul zullen ze wel in meer winkels en drogisterijen verkopen hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
He shit, ik heb een etos-fobie.............
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:48 schreef Dementor het volgende:
If you are really interested I could hook you up.
Nix, ik moest ineens aan al onze fobieen denken van gisterenavondquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat is er trouwens erg aan de etos dan?
Als ik dood wil voor mijn 40e ga ik op zo'n dieet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nix, ik moest ineens aan al onze fobieen denken van gisterenavond
(En ik baal ervan dat ik niet de enige meer ben die weet dat PeterNB
wel eens boterhammen met bbq-saus eet midden in de nacht.)
Dus ik ga over 3 jaar dood....................heeeee EIIIINDELIJKquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik dood wil voor mijn 40e ga ik op zo'n dieet.
Zei ik toch, dat alles onder ons langs zou gaan? Het is hier binnen om te smoren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:57 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoi, terug van fjadag, was gezellig, mooie weerlichten hier, verder niet zoveel in Groningen, op het moment heeft Friesland het zwaar:
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Update van Estofex:
[ afbeelding ]
Komende nacht blijft de prognose onweer met hagel.
[ afbeelding ]
Verder nog iets gebeurt hier, behalve in het commotietopic?
Dus we hebben nog 3 jaar, thats hawt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus ik ga over 3 jaar dood....................heeeee EIIIINDELIJK
Rotterdam bleef droog vandaag..........quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:57 schreef kahaarin het volgende:
Verder nog iets gebeurt hier, behalve in het commotietopic?
Het is nog niet klaar, ik heb nog goede hoop....quote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei ik toch, dat alles onder ons langs zou gaan? Het is hier binnen om te smoren.
Nee, niets gebeurd, dacht ik. Ze hebben het allemaal over de lijn en enge dingen die daarbij kunnen helpen.
Je zult het nog drie jaar met me moeten doen jaquote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus we hebben nog 3 jaar, thats hawt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |