Hardenbergquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, gewoon met de armen en benen in een bikini. In Harnbarg (Hardenberg), da's een klein dorp in Overijssel.
Oh en Vic, die mag ook weleens op mijn bank komen zitten om eens over de bijtjes te praten. Hij heeft iig 3 aandachtige luisteraars en hij krijgt ranja!
Wat doe je, het regent hier af en toe en 't is nog steeds stervensbenauwdquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat een heerlijk verkoelend weer was het vandaag.
Hoi
Ik ook en toen ben ik ook ontmaagd. Mooie tijd!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hardenberg
Daar ben ik voor het eerst echt goed aangeschoten ge-eh-raakt.
Bij een cafe op de hoek, t had iets met jagen te maken geloof ik.
Hoi!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat een heerlijk verkoelend weer was het vandaag.
Hoi
Nou euh nee, het is een andere Vecht. In Utrecht is de Vecht vies en vooral bekend door de bootjes met hoeren, ook wel bekend als het Zandpad. Google maar eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:57 schreef noekje het volgende:
en ik wist niet dat er een Utrechtse Vecht was.Dat is dus niet dezelfde ofzo..dat als ik even doorzwem ik opeens in Utrecht zit?
Was ik overigens nog verstaanbaar?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
Weet je wat dat kost, mobiel bellen vanuit Duitsland en er dan geen zinnig woord uitkrijgen
t Was iig op een hoek.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook en toen ben ik ook ontmaagd. Mooie tijd!![]()
Met jagen? Dat zegt me dan weer niks.
Ja, die ken ik dan wel weer heel goed. Dat was onze indrink kroeg voordat we naar Duitsland gingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
t Was iig op een hoek.
Daar ben ik niet ontmaagd trouwens![]()
Ja, of ben ik nou in de war.
Ik weet het weer, den Herdenberger ofzo! Kan dat?
Ben gisteravond terug gekomen uit Turkije, alwaar het af en toe rond de 40 graden wasquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat doe je, het regent hier af en toe en 't is nog steeds stervensbenauwd. Zit hier met een biertje maar er komt meer vocht uit dan dat erin gaat
.
hoi.
Ja! Behoorlijk!quote:
Bootjes met hoeren? Nee, daar zelfs geen bootjes met boeren. Er wonen wel veel boeren maar die zwemmen niet. Truste!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou euh nee, het is een andere Vecht. In Utrecht is de Vecht vies en vooral bekend door de bootjes met hoeren, ook wel bekend als het Zandpad. Google maar eens.![]()
Ik duik mijn mand in, trusten FOK!kers, sleep tight en tot morgen.![]()
Het begint hier alweer te onweren.
Ik weet het nog niet. Nou is egbertjan weber weer op tv (in zijn goeie jaren) enquote:
Nahhh kijk, das toevalligquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die ken ik dan wel weer heel goed. Dat was onze indrink kroeg voordat we naar Duitsland gingen.
Ach, dat zal hem spijten... Kijk nog even in zijn fok fotoboekje, want zeg nou zelf, wie is het bereikbaarst van de twee.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Nou is egbertjan weber weer op tv (in zijn goeie jaren) en
dan ga ik toch weer aan Dementor twijfelen.
Goeie moggel !!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo bijgeslapen en bijgelezen, nu nog even de commotie rond Huub bijlezen.....
goeiemorgen allemaal trouwens
ja als ik EJW in zijn goeie jaren zie wil ik even niets anders..........quote:
Toevallig ja en las je dat ik daarna altijd in Duitsland ging stappen? Zelfde kroeg, Duitsland. Wij, CarO, hebben een lijntje. Wij zijn telepatisch aan elkaar verbonden. Ik denk dat ik je ga stalken want wij horen bij elkaar. Heb je een konijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nahhh kijk, das toevallig
Misschien hebben we wel samen in de kroeg gezeten
Ik weet er alleen nog van dat ik niet rechtop kon lopen want de straten liepen schuin.
Héél erg schuin!
Ik schat ze eerlijk gezegd als 'even bereikbaar' inquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, dat zal hem spijten... Kijk nog even in zijn fok fotoboekje, want zeg nou zelf, wie is het bereikbaarst van de twee.
Gert!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:11 schreef CarOnline het volgende:
Ja! Behoorlijk!
Zeker in vergelijking met Gert. Maar daarbij vergeleken zingt zelfs Frank Boeyen nog duidelijk![]()
Volgens mij was je het zat.quote:We kwamen er alleen niet uit of ik zaterdag nou moet gaan of niet![]()
Ik weet alleen dus niet of je foon leeg was of dat ik gewoon heb opgegooid
Mijn maag weggekniptquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik schat ze eerlijk gezegd als 'even bereikbaar' in
Nee, ik heb geen konijn. Maar ik wil er wel eentje voor je nemen hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Toevallig ja en las je dat ik daarna altijd in Duitsland ging stappen? Zelfde kroeg, Duitsland. Wij, CarO, hebben een lijntje. Wij zijn telepatisch aan elkaar verbonden. Ik denk dat ik je ga stalken want wij horen bij elkaar. Heb je een konijn?
Jij doet het echt leuk en goed op de radio. Dat wilde ik nog even zeggen. Chapeau en hulde!quote:
Eigen schuld. Ook jouw pizza zal wel niet onder de honderdduizend calorieen gezeten hebben !!quote:
Oh ik dacht dat we klaar warenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Gert!![]()
[..]
Volgens mij was je het zat.![]()
En zaterdag, pfffrtr, freakshow, als je dat leuk vindt.
Ik had ook alleen maar groente en visquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eigen schuld. Ook jouw pizza zal wel niet onder de honderdduizend calorieen gezeten hebben !!
(Zij hij die vette chinees op een warme zomerdag zat te vreten..........maar WEL vegetarisch he)
Charlotte !quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij doet het echt leuk en goed op de radio. Dat wilde ik nog even zeggen. Chapeau en hulde!
Come on Peet retaliate!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*sprakeloze smiley*
DEMENTOR-EDIT: maar....maar.....maar.................
Ja, is moeilijk hè? Complimentjes ontvangen maar ik moest het toch nog kwijt anders zou ik andere mensen verbaal gaan lastig vallen omdat het eruit moest. *glibbert weer verderquote:
Je bent liev.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we klaar waren![]()
Haha nee, ik wil geen freakshow maar wel wijn met je drinken
ik heb er niets mee neequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, is moeilijk hè? Complimentjes ontvangen
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Behoorlijk!
Zeker in vergelijking met Gert. Maar daarbij vergeleken zingt zelfs Frank Boeyen nog duidelijk![]()
Sorry DaPeet. Het is de warmte.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* Dementor en Fan PM waar ik fatburner kan kopen *
Ja! Jij! Guilty as hellquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |