Terwijl het weer er toch perfect zwoel voor is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
nog niet..............NOG niet.................
OK, ETA morgenmiddag een uurtje of twee dus.quote:
Nou als beequeen dit weer ook als pikstaanderig bedoelt heb ikquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl het weer er toch perfect zwoel voor is.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou als beequeen dit weer ook als pikstaanderig bedoelt heb ik
NOG meer respect voor Vic![]()
(Met dit weer krijg ik mijn pink niet eens omhoog........)
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:53 schreef PeterNB het volgende:
Nou als beequeen dit weer ook als pikstaanderig bedoelt heb ik
NOG meer respect voor Vic![]()
Ik las dus echt 'pik' he. Kun je nagaan. Misschien werkt het bij homo's anders.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Met dit weer krijg ik mijn pink niet eens omhoog........)
Geef mij maar een slechtverlichte koele kelderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las dus echt 'pik' he. Kun je nagaan. Misschien werkt het bij homo's anders.
Daar kom ik alleen om examens te maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geef mij maar een slechtverlichte koele kelder
Tsja, dat krijg je ervan als je zo vaak van sig verandert. Je bent homo 24/7 en niet alleen op saturday.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:57 schreef PeterNB het volgende:
Nou eh, hier zal behalve de bruine- toch echt ook de voordeur open moeten !!
Je zou er eens na middernacht moeten komen!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen om examens te maken.
Krijg ik na afloop dan ook een certificaat?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je zou er eens na middernacht moeten komen!
Voor jou regel ik een bondage-veter-strik-diploma !!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Krijg ik na afloop dan ook een certificaat?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor jou regel ik een bondage-vPeter-strik-diploma !!
Ik stop gewoon een pen tussen je tanden en klaar is het.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Moet je me dan wel eerst weer losmaken anders ken ik dat diploma
niet ondertekenen............
Ik ga er eens even over nadenken............quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik stop gewoon een pen tussen je tanden en klaar is het.
En?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga er eens even over nadenken............
ruudjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
En de FB was ook gezellig. Misschien tot ooit![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
Gert, ik herken teveel dingen in die serie.
Not good!
Ah,. leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik alles heb gezien ga ik wat quotes verzamelen.
Nou, gewoon met de armen en benen in een bikini. In Harnbarg (Hardenberg), da's een klein dorp in Overijssel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zwemmen in de Vecht, hoe en waar dan?
WJ!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ruudje, zonder fok geen jou en zonder ruud geen fok. niet zo gek doen hoor, doe ff je onderbroek over je gewone broek aan en dans effe mee
![]()
:
Weeds!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
Doug Wilson: It's a weed wonderland, Nancy. It's like Amsterdam only you don't have to visit the Anne Frank house and pretend to be all sad and shit.
Ja heerlijk Typische Weeds-humor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
Doug Wilson: It's a weed wonderland, Nancy. It's like Amsterdam only you don't have to visit the Anne Frank house and pretend to be all sad and shit.
hoi pestkopquote:
Ik denk dat Beequeen dacht dat je de Utrechtse Vecht bedoelde.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, gewoon met de armen en benen in een bikini. In Harnbarg (Hardenberg), da's een klein dorp in Overijssel.
Oh en Vic, die mag ook weleens op mijn bank komen zitten om eens over de bijtjes te praten. Hij heeft iig 3 aandachtige luisteraars en hij krijgt ranja!
Ik dacht dat je de Utrechtse Vecht bedoelde maar er is er nog een, weet ik veel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef noekje het volgende:
Nou, gewoon met de armen en benen in een bikini. In Harnbarg (Hardenberg), da's een klein dorp in Overijssel.
Oh en Vic, die mag ook weleens op mijn bank komen zitten om eens over de bijtjes te praten. Hij heeft iig 3 aandachtige luisteraars en hij krijgt ranja!
Och, ik lig gewoon al uren en uren met een laptop op schoot op de bank, en ga zo wat afleveringen prison break kijken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
Eigenlijk zijn wij best een rare bende.
Lekker hè, dat rukken op deze topicreeks.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef willem-jozef het volgende:
hoi pestkop![]()
geweldig om terug te lezen die crap zojuist in 'comoosie te huub', vandaag (al rukkend gedaan)? better than ever in de periode gedurende de kooi
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Och, ik lig gewoon al uren en uren met een laptop op schoot op de bank, en ga zo wat afleveringen prison break kijken.
Daar maak je geen grappen overquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
en ik wist niet dat er een Utrechtse Vecht was.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de Utrechtse Vecht bedoelde maar er is er nog een, weet ik veel.![]()
Als Vic in de buurt is van waar je huis woont hoor je het wel en hij is dol op ranja.
Edit: Wat Gert zegt dus.![]()
Mijn god hee dat jij niet nog steeds dronken bent.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Och, ik lig gewoon al uren en uren met een laptop op schoot op de bank, en ga zo wat afleveringen prison break kijken.
Haai Pietje, altijd een genot je te lezenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denk je alles gehad te hebben, komt CarO.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn god hee dat jij niet nog steeds dronken bent.
Ik bel je nooit meer als je zo bezopen bent.
Weet je wat dat kost, mobiel bellen vanuit Duitsland en er dan geen zinnig woord uitkrijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |