yepquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Longmen het volgende:
Triest trio eigenlijk vanavond. Niets tegen Jansen maar de gemiddelde volger heeft zijn verhaal en mening afgelopen weken echt al wel gehoord.
Hij wist iig nog wel dat Perero de trui al gehad had op de dag voor de dag van Landis.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zomaar een gokje: Smeets dacht dat Landis vorig jaar de Tour won.
Zoals bij zn tijdritten vroegerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:28 schreef maril het volgende:
Wat heeft Breukink toch de hele tijd onder zijn neus hangen.
Serieus. Tis geen hele bekende renner, maar heeft bij Rabo gereden en toch hier en daar wel wat laten zien. Mart weet echt de ballen van wielrennenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:30 schreef TheArt het volgende:
Smeets kende hem volgens mij niet eens voor deze Tour en dat is diep triest voor iemand die zo'n programma moet presenteren.
Mart kende hem echt wel, maar hij denkt dat dit leuke tv is, door dat zo te roepenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Serieus. Tis geen hele bekende renner, maar heeft bij Rabo gereden en toch hier en daar wel wat laten zien. Mart weet echt de ballen van wielrennen
Ik geloof er echt geen flikker van. Hij kende z'n naam misschien, maar meer niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Mart kende hem echt wel, maar hij denkt dat dit leuke tv is, door dat zo te roepen
Net zoals Mart niet bij voetbal hoort.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:34 schreef TheArt het volgende:
Mart, kap a.u.b. met die tweede gedachten.
Jan, ga weg van tafel daar. Je zit bij de verkeerde sport.
Terecht, daar is al genoeg over gepraat. Het hoeft toch niet elke keer besproken te worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:34 schreef qonmann het volgende:
het dopingsvraagstuk wordt weer snel onder tafel geschoven..
Ik verwacht dat Mart toch nog even weer die ene vraag aan Jansen vraagt: kloppen de geruchten over jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Terecht, daar is al genoeg over gepraat. Het hoeft toch niet elke keer besproken te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |