Ze hebben een tourwinnar aan tafel!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:14 schreef qonmann het volgende:
De Belgen hebben Sastre, de NOS heeft weer niemand ......
Waarom zijn ze daar op lokatie eigenlijk ?
Ze kunnen net zo goed vanuit Hilversum uitzenden ..
Zomaar een gokje: Smeets dacht dat Landis vorig jaar de Tour won.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:21 schreef TheArt het volgende:
Waarom mogen we niet meer over Contador praten?
yepquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Longmen het volgende:
Triest trio eigenlijk vanavond. Niets tegen Jansen maar de gemiddelde volger heeft zijn verhaal en mening afgelopen weken echt al wel gehoord.
Hij wist iig nog wel dat Perero de trui al gehad had op de dag voor de dag van Landis.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zomaar een gokje: Smeets dacht dat Landis vorig jaar de Tour won.
Zoals bij zn tijdritten vroegerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:28 schreef maril het volgende:
Wat heeft Breukink toch de hele tijd onder zijn neus hangen.
Serieus. Tis geen hele bekende renner, maar heeft bij Rabo gereden en toch hier en daar wel wat laten zien. Mart weet echt de ballen van wielrennenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:30 schreef TheArt het volgende:
Smeets kende hem volgens mij niet eens voor deze Tour en dat is diep triest voor iemand die zo'n programma moet presenteren.
Mart kende hem echt wel, maar hij denkt dat dit leuke tv is, door dat zo te roepenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Serieus. Tis geen hele bekende renner, maar heeft bij Rabo gereden en toch hier en daar wel wat laten zien. Mart weet echt de ballen van wielrennen
Ik geloof er echt geen flikker van. Hij kende z'n naam misschien, maar meer niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Mart kende hem echt wel, maar hij denkt dat dit leuke tv is, door dat zo te roepen
Net zoals Mart niet bij voetbal hoort.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:34 schreef TheArt het volgende:
Mart, kap a.u.b. met die tweede gedachten.
Jan, ga weg van tafel daar. Je zit bij de verkeerde sport.
Terecht, daar is al genoeg over gepraat. Het hoeft toch niet elke keer besproken te worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:34 schreef qonmann het volgende:
het dopingsvraagstuk wordt weer snel onder tafel geschoven..
Ik verwacht dat Mart toch nog even weer die ene vraag aan Jansen vraagt: kloppen de geruchten over jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Terecht, daar is al genoeg over gepraat. Het hoeft toch niet elke keer besproken te worden.
Hij kent ze ook, maar hij provoceert nu naar al die azijnreacties en persiflages.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Mart kende hem echt wel, maar hij denkt dat dit leuke tv is, door dat zo te roepen
Wat wil je met een jury die volledig uit Fransen bestaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:36 schreef Ciolekfan het volgende:
He, die malle Schumi waant zich de strijdlustigste van de tour. Terwijl die ultra-chauvinistische Fransen Chavanel de super-combi gegeven hebben.
Nee ik kan me ook aan hem irriteren maar Mart weet echt heel veel van wielrennen ik geloof echt wel dat hij hem kent. Maakt zn uitspraak juist zo irritant.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen flikker van. Hij kende z'n naam misschien, maar meer niet.
Dit is de grootste fout die ik ooit gehoord hebt. Mart WIST heel veel van wielrennen. Vanaf 1990 is dat zo erg naar beneden gegaan en de laatste jaren is het op een historisch dieptepunt. Mart kent amper iemand en dat is de enige echte waarheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee ik kan me ook aan hem irriteren maar Mart weet echt heel veel van wielrennen ik geloof echt wel dat hij hem kent. Maakt zn uitspraak juist zo irritant.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is de grootste fout die ik ooit gehoord hebt. Mart WIST heel veel van wielrennen. Vanaf 1990 is dat zo erg naar beneden gegaan en de laatste jaren is het op een historisch dieptepunt. Mart kent amper iemand en dat is de enige echte waarheid.
Als je het op deze manier doet levert het volgens mij veel meer stress op.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:40 schreef TheArt het volgende:
Moet dat nou. Ik snap het niet bij Evans. De rest kan normaal praten. Hij moet weer eens apart doen.
Ik weet zeker van niet, de gemiddelde Nederlander weet er net zoveel of meer van.quote:
Dat is het helaas niet. Ik heb Mart in het verleden vaak verdedigd, maar de laatste jaren kan ik dat echt niet meer. Uitslagen kent hij niet en renners kent en herkent hij niet.quote:
Ik ben daarom blij dat hij verloren heeft. Anders had je komend seizoen alleen maar toppers gehad die een huis bij de start van de tijdrit afhuren om warm te rijden. En je dus onzichtbare favorieten hebt. Nu heeft de openheid, de aanvalslust en wat mij betreft het wielrennen gewonnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:39 schreef 456 het volgende:
Evans. Wat is het ook een loser. Bah.
Goed filmpje wel
die zal in de criteriums in belgie ook niet slecht boerenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:51 schreef 456 het volgende:
Hahaha ik vind die vansevenant een prachtvent hoor. Moet familie van Kamagurka zijn
Idd is het fanclub item het enige wat daadwerkelijk over Sastre ging.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
Klassement aantal items:
1. Evans
2. Van Sevenant
--
42. Sastre
Leuke woordspelingquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die zal in de criteriums in belgie ook niet slecht boeren
Gelukkig spreekt FiFi beter Frans dan jijquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:52 schreef Dr.E.I.Kipping het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Mart_smeets
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:52 schreef Dr.E.I.Kipping het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gelukkig spreekt FiFi beter Frans dan jij
- Freirequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:58 schreef ScudRaket het volgende:
'Je mag niet blij zijn met de prestaties van de Rabo'
Freire heeft prima gepresteerd, en Menchov -dus niet de ploeg- heeft een aantal kapitale blunders gemaakt.
Het is een held, maar was natuurlijk onzichtbaar deze tour. Alsof bijvoorbeeld een Spanjaard Tankink heeft gezien....quote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef 456 het volgende:
- Tankink (als nederlander zijnde vind ik het een verlichting van de ned wielersport)
Ik wel, want iedereen met enig wielerverstand kan weten dat er een jongerenlichting is die we niet vaak gehad hebben.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef qonmann het volgende:
Mart zegt dat ze eraan komen ..ik geloof hem niet
Hij heeft zijn eigen mening. Ik mag dat opzich wel. Plus als Tourwinnaar mag je arrogant zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Janssen heeft leuke verhalen maar ook een bepaalde arrogantie die me niet aanstaat
Dan mag je Jan Janssen heten, maar dit gaat te verquote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef 456 het volgende:
[..]
- Freire
- Etappe
- Menchov aandacht (als favoriet - vind ik wel gelden voor ploeg, ook voor sponsor)
- ten Dam
- Tankink (als nederlander zijnde vind ik het een verlichting van de ned wielersport)
je weet wie ik bedoel...quote:
Ik hoor (zeker aals Groninger) veel over die Mollema. Heb hem echter nog niet zien fietsen. Enig idee of hij dit jaar nog wat rijd>?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wel, want iedereen met enig wielerverstand kan weten dat er een jongerenlichting is die we niet vaak gehad hebben.
Ja maar, ja maar, daarmee geef je aan dat Mart toch nog enig wielerverstand heeftquote:Op zondag 27 juli 2008 00:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wel, want iedereen met enig wielerverstand kan weten dat er een jongerenlichting is die we niet vaak gehad hebben.
Daar ben je geen helderziende voor nodig, om dat te weten. Maar om nu te verwachten dat ze er volgend jaar staan, gaat mij te ver.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, daarmee geef je aan dat Mart toch nog enig wielerverstand heeft
Ik had bij Jan Janssen niet dezelfde reactie gegeven;quote:
Dus toch nog Mart in de middag? Wel jammer dat er geen avondetappe is.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef maril het volgende:
Oh waarschuwing voor de zogenaamde wielerkenners die het beter weten, kijk morgenmiddag maar naar de VRT want de NOS doet het weer zoals elk jaar met gesprekken in Parijs , met oa diezelfde Jansen en ik geloof FiFi![]()
Die had ik even gemist.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:39 schreef 456 het volgende:
Evans. Wat is het ook een loser. Bah.
Goed filmpje wel
Leuke naam Bauke, leuk om dat op de wegen te kalkenquote:
Hier ben ik het mee eens hoor. Ik verwacht ook niet dat ze er volgend jaar staan en zeker niet in de Tour, want voor de helft van de mensen hier draait het daar alleen maar om. Geef de meesten nog een jaar of 3 en dan komt het wel goed.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Daar ben je geen helderziende voor nodig, om dat te weten. Maar om nu te verwachten dat ze er volgend jaar staan, gaat mij te ver.
Geef ze minstens 5 jaar. Net of elke wedstrijd door 20 jarigen wordt gewonnen.
Dan wel een overzicht van de tour. leuk trouwens dat bordje Parijs - Peking.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dus toch nog Mart in de middag? Wel jammer dat er geen avondetappe is.
Die kent 99% hier niet eens.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Overigens hoor ik mensen heel weinig over Vermeltfoort, maar naar mijn bescheiden mening is dat de Nederlandse Tom Boonen. Wat die jongen allemaal niet kan en hoe goed hij nu al is. Nu is dat natuurlijk een hele belasting om met dat predicaat rond te rijden, maar toch.
En Peking dan , ben je dan niet bij, of moet je weer met de trein mee, okee nou tabee danquote:Op zondag 27 juli 2008 00:13 schreef 456 het volgende:
Ik denk niet dat ik morgen middag (en savonds is er geen avondetappe meer toch?) online ben;
Dames(maril), heren, bedankt voor deze afgelopen 3 weken. Het trok me enigszins door de avonden heen!
Tot volgend jaar!
Hoezo? We hebben nu al iemand die prestaties neerzet als Andy Schleck met Gesink. Vergeet niet dat hij in de klassiekers al meer heeft laten zien als Andy Schleck, terwijl hij toch nog een jaar jonger is. In de grote rondes is het een ander verhaal, maar daar kunnen we het straks in augustus zien.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:07 schreef ScudRaket het volgende:
Die jonge generatie. Ze zijn goed t.o.v. hun leeftijdsgenoten en de huidige generatie. Echter ik heb al te vaak gezien dat opgehemelde talenten het niet hebben kunnen waarmaken. We kunnen het pas daadwerkelijk zeggen als die gasten prestaties neerzetten als bv Andy Schleck. Dan weet je het pas zeker.
Wat stond eronder? 20000km?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef maril het volgende:
[..]
Dan wel een overzicht van de tour. leuk trouwens dat bordje Parijs - Peking.
Sorry, ik ken hem ook niet, mogelijk dat Mart hem wel kent maar niet benoemd.quote:
Ik heb het dan ook over mensen op tv. En dat verwacht ik nu juist van iemand als Mart. Dat hij die jongen kent. Eergisteren kreeg je beelden van de Ronde van Drenthe omdat Traksel te gast was. Mart ziet wel dat Traksel verkeerd wordt gestuurd, maar bij het beeld van de winnaar kan hij niet anders dan zijn mond houden, omdat hij niet weet wie dat is.quote:
De Tour is een ander verhaal, dat weet jij ook. Jammer dat Gesink geen Tour reed dit jaar, maar met alle respect: Laat hem in de Vuelta maar eens bij de top 10 in het eindklassement rijden, dan praten we wel verder.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo? We hebben nu al iemand die prestaties neerzet als Andy Schleck met Gesink. Vergeet niet dat hij in de klassiekers al meer heeft laten zien als Andy Schleck, terwijl hij toch nog een jaar jonger is. In de grote rondes is het een ander verhaal, maar daar kunnen we het straks in augustus zien.
Tuurlijk is de Tour een ander verhaal, maar ook voor Andy is gebleken dat de Tour een ander verhaal is. Laten we niet vergeten dat Andy 'pas' 12e is geworden, terwijl heel wat mensen hem een podiumplaats toegedicht hadden.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De Tour is een ander verhaal, dat weet jij ook. Jammer dat Gesink geen Tour reed dit jaar, maar met alle respect: Laat hem in de Vuelta maar eens bij de top 10 in het eindklassement rijden, dan praten we wel verder.
Dat klopt, maar dat zijn mensen die nu al te veel verlangen van zo'n iemand. Gesink heeft bij mijn weten nog nooit 3 weken achter elkaar gefietst, dat vergt ook flink wat kwaliteit om 21 etappes goed te zijn. Andy was er in 20 goed in de Tour, wat toch wel wat belooft.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk is de Tour een ander verhaal, maar ook voor Andy is gebleken dat de Tour een ander verhaal is. Laten we niet vergeten dat Andy 'pas' 12e is geworden, terwijl heel wat mensen hem een podiumplaats toegedicht hadden.
Jammer alleen dat er Peking stond ipv Beijingquote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef maril het volgende:
[..]
Dan wel een overzicht van de tour. leuk trouwens dat bordje Parijs - Peking.
Dat van Gesink klopt en daarom is het zo belangrijk dat hij nu eerst de Vuelta als eenzame kopman gaat rijden, dan zich eventueel op te blazen in de Tour. De kans was dan enorm geweest dat hij er eventueel eerder uit had gemoeten, waarna hij het hele seizoen nog slecht was geweest, waardoor hij enkele belangrijke koersen niet kon rijden. Plus dat hij dan dit jaar weer niet had ervaren hoe het is om drie weken achter elkaar te rijden.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:23 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat zijn mensen die nu al te veel verlangen van zo'n iemand. Gesink heeft bij mijn weten nog nooit 3 weken achter elkaar gefietst, dat vergt ook flink wat kwaliteit om 21 etappes goed te zijn. Andy was er in 20 goed in de Tour, wat toch wel wat belooft.
Dat bevestigt mijn punt. Laat hem eerst eens als kopman 3 weken rijden voordat we hem als toekomstig Tourwinnaar gaan brandmerken.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat van Gesink klopt en daarom is het zo belangrijk dat hij nu eerst de Vuelta als eenzame kopman gaat rijden, dan zich eventueel op te blazen in de Tour. De kans was dan enorm geweest dat hij er eventueel eerder uit had gemoeten, waarna hij het hele seizoen nog slecht was geweest, waardoor hij enkele belangrijke koersen niet kon rijden. Plus dat hij dan dit jaar weer niet had ervaren hoe het is om drie weken achter elkaar te rijden.
Jammer dat er niet bijstaat toen die wielrenners allemaal vielen op die rondonde.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:25 schreef Longmen het volgende:
Is aangepast
Ik bestempel hem niet als toekomstig Tourwinnaar, maar als toekomstig topper (wat hij nu overigens al is) en dat is iets heel anders. Zo noem ik ook Vermeltfoort, die in de verste verte geen ronderenner is, maar wel gigantisch getalenteerd is.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat bevestigt mijn punt. Laat hem eerst eens als kopman 3 weken rijden voordat we hem als toekomstig Tourwinnaar gaan brandmerken.
Ach, toen spraken we over Posthuma, Weening, Clement en Eltink. Weening had een te kleine motor, dat was best snel duidelijk, Eltink is een goede knecht, maar noteerde nooit de resultaten bij de beloften als een Gesink, Mollema, Vermeltfoort en anderen, Posthuma doet het gewoon goed. Die wint elk jaar zijn koersen en af en toe nog belangrijke ook en Clement is de nummer 3 van het WK tijdrijden. Zo slecht is het allemaal niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:36 schreef qonmann het volgende:
Ik hoop dat TheArt gelijk krijgt, dan gaan we weer mooie tijden tegemoet
(maar de afgelopen jaren hebben me wat sceptisch gemaakt)
Ja als we eens ophouden met dat hypen dan zien we allemaal in dat het heus wel oke isquote:Op zondag 27 juli 2008 00:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, toen spraken we over Posthuma, Weening, Clement en Eltink. Weening had een te kleine motor, dat was best snel duidelijk, Eltink is een goede knecht, maar noteerde nooit de resultaten bij de beloften als een Gesink, Mollema, Vermeltfoort en anderen, Posthuma doet het gewoon goed. Die wint elk jaar zijn koersen en af en toe nog belangrijke ook en Clement is de nummer 3 van het WK tijdrijden. Zo slecht is het allemaal niet.
Daar heb je gelijk in, maar goede prestaties leiden vaker ertoe dat er té hoge verwachtingen komen en de renners eraan onderdoor gaan. Voorbeelden te over. Daar moet je voor waken.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik bestempel hem niet als toekomstig Tourwinnaar, maar als toekomstig topper (wat hij nu overigens al is) en dat is iets heel anders. Zo noem ik ook Vermeltfoort, die in de verste verte geen ronderenner is, maar wel gigantisch getalenteerd is.
Mart Smeets en nobody elsequote:Op zondag 27 juli 2008 00:50 schreef Mr_Memory het volgende:
Voor alle Smeets haters, wie o wie zou volgend jaar een programma als "de avondetappe" moeten presenteren?
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:11 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik had bij Jan Janssen niet dezelfde reactie gegeven;
Word moe van die man, overkill dit jr;
was een sarcastic opmerking
Joris Luyendijkquote:
Karl Vannieuwkerkequote:Op zondag 27 juli 2008 00:50 schreef Mr_Memory het volgende:
Voor alle Smeets haters, wie o wie zou volgend jaar een programma als "de avondetappe" moeten presenteren?
Dat zijn de enige twee klassiekers waar Andy Schleck überhaupt vooraan heeft meegereden. Gesink werd 4e en 9e in de Waalse Pijl, 13e in L-B-L, 15e in Lombardije en 21e in de AGR. Dat vind ik gewoon vele malen constanter dan Andy Schleck, zeker omdat hij een jaar jonger is.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:50 schreef IbanMayo het volgende:
Gesink beter dan Andy in de klassiekers TheArt? Dan mag jij mij vertellen wanneer Gesink 4e is geworden in de Ronde van Lombardije en Luik.
Had makkelijk gekund, ja.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:15 schreef Loohcs het volgende:
Vind het toch vreemd hoe rustig de talenten nu gebracht worden. Wat maakt het nu uit als Gesink had gereden? Menchov was toch de kopman, dus die druk had niet bij Gesink gelegen. Als het te zwaar was had hij nog uit kunnen stappen. Dat had voor de ploeg niets uitgemaakt, want nu hadden ze ook bijna geen helpers voor Menchov.
TUUURLIJK ben ik er dan weer bijquote:Op zondag 27 juli 2008 00:16 schreef maril het volgende:
[..]
En Peking dan , ben je dan niet bij, of moet je weer met de trein mee, okee nou tabee dan. Tot volgend jaar.
Gelukkigquote:Op zondag 27 juli 2008 14:55 schreef 456 het volgende:
[..]
TUUURLIJK ben ik er dan weer bij
Maar qua tour / dit topic, moeten we toch echt weer een jaar wachten
En ik ben er nu ook nog, bbq ging niet door!
ps en trein is pas weer ergens in december
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |