Vanuit een raam kan je ook foto's maken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
In Valkenswaard veel bliksem maar weinig regen.. was een mooie lichtshow om 04.00, alleen geen zin om naakt naar buiten te gaan met m'n camera dus even vanuit 't raam bekeken.
wel gaaf, die is tenminste een beetje 3dquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef mrPanerai het volgende:
niet van mij maar ik vind hem zo mooi dat ik hem wil delen.
[ afbeelding ]
Je ziet niet vaak foto's waarbij je de bliksem echt de grond ziet raken inderdaad...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wel gaaf, die is tenminste een beetje 3d
Ik had er ook graag bijgeweest...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Omniej het volgende:
Mooie foto, alleen jammer dat je hem niet zelf gemaakt hebt natuurlijk.
hey zit jij nou mijn huis te fotograferen????quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Snel 1 met m'n mobiel geschoten toen er opeens een zwarte golf overkwam op hoge snelheidIn paar minuten tijd van een strakblauwe lucht naar pikzwart, wel bizar hoe hard het ging
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hey zit jij nou mijn huis te fotograferen????
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
staat jouw huis hier op dribel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
staat jouw huis hier op dribel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wehehehe vettquote:
Whehe toevalligquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
wehehehe vett
daaag buurman...
jij was toch niet diegene met dat felle lampie op zn balkon???
gave foto!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:30 schreef TumTum het volgende:
Als je goed kijkt kan je zien dat de bliksem inslaat op de windmolen op de eerste foto.
Thanks.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef sander-3 het volgende:
[..]
gave foto!
Ik heb verdomme geen foto´s kunnen makenIk heb heel de avond staan proberen.. en toen ben ik rond een uur of twee naar bed gegaan, maar pas daarna brak de hel los.. en daar ben ik doorheen geslapen
![]()
![]()
offtopic maar goed te zien dat mijn schoon ouders eens een keer geen zon hebben en wij wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:09 schreef the_RAVEN het volgende:
$#%#$%#%
Kom er net achter dat ik mijn bliksemfoto verwijderd heb, ik gebruik nu het programma ZAR om te recoveren maar ik geloof niet dat het echt werkt. Weet iemand iets anders om dit op te lossen?
foto van de rolwolk
[ afbeelding ]
Nog niets aan gedaan alleen verkleind en jpg compressie, dit was vandaag om 07:10 in Vlissingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |