Sjezus wat een size man! Zo groot is mijn woonkamer nie eens!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:21 schreef Danny het volgende:
onbewerkt, full-size:
http://www.fok.nl/danny/ALBUMS/weer/0019_o01.jpg
http://www.fok.nl/danny/ALBUMS/weer/0024_o01.jpg
Jah, vond 't ook al een lekker sfeertjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lijkt wel alsof ze rechtstreeks uit Max Payne komende game dus.
Hoe ging je dat doen dan.. gewoon vanuit de hand??quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, vond 't ook al een lekker sfeertje
Eigenlijk waren ze grotendeels onderbelicht omdat ik eropuit ging om bliksem te fotograferen. Dat blijkt lastiger dan ik gedacht had
Desondanks toch nog twee leuke foto's met dank aan autolichten
statiefquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:38 schreef sander-3 het volgende:
Godverdomme, ten noorden van mijn woonplaats onweert het, ten oosten van mijn woonplaats onweert het, ten zuiden ook af en toe en hier nietDat is nou elke keer zo sinds ik mijn nieuwe camera heb.. ik wil ook foto's maken namelijk
[..]
Hoe ging je dat doen dan.. gewoon vanuit de hand??
10.2 MPquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:34 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Sjezus wat een size man! Zo groot is mijn woonkamer nie eens!
Ja, logisch.. domme vraag eigenlijk.quote:
neem een plastic tasje, maak onderin een gat ter grootte van je zonnekap, stop je camera in de tas met de zonnekap door het gat, zet de camera op het statief en klaar. Zijn ook rainsleeves voor te koop trouwens.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:58 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, logisch.. domme vraag eigenlijk.Maar ga je dan gewoon naar buiten met je camera? Ik bedoel, in die regen?
Ik word al panisch als er een druppeltje op mijn lens komt.. laat staan als het zo hoost
doe die foto 's plaatsen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:13 schreef the_RAVEN het volgende:
Het gaat hier helemaal los in Vlissingen, de ene na de andere flits, heb fotos gemaakt van de rolwolk en blikseminslag op 750m afstand. Overal meldingen van inslagen. Pak dus je camera West-Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |