Je weet het zelf dus blijkbaar niet eensquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:24 schreef Gluckskafer het volgende:
Het is potdomme: medailles (uitspraak: mee-dei-jus) ofzoiets.
Jawel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je weet het zelf dus blijkbaar niet eens
"Ootooooo"quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef leonpwner1 het volgende:
Gewoon medaljes, period. Je kunt wel medaijus zeggen, maar dat klinkt gay. (period).
Dat is net als 'wott' zeggen in plaats van 'watt' of 'uiro' in plaats van 'euro'. Welliswaar correct, maar gewoon gay.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef leonpwner1 het volgende:
Gewoon medaljes, period. Je kunt wel medaijus zeggen, maar dat klinkt gay. (period).
Dat is net als 'wott' zeggen in plaats van 'watt' of 'uiro' in plaats van 'euro'. Welliswaar correct, maar gewoon gay.
Jij spreekt als enige wel 'eu' uit als 'ui'?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:17 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Dan vind ik jou eerder de trieste gay, en oh ja sporters moeten heel veel trainen hoor wees flexibel met ze!
Medaljesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:18 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Jij spreekt als enige wel 'eu' uit als 'ui'?
quote:
Die 2e foto doet me denken aan een visquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En met die 2 foto's van haar ben ik dan wel weer vergevingsgezind.
? wat voor vis.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Die 2e foto doet me denken aan een vis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |