Het was een kloon. Daarom is het topic ook verdwenen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:23 schreef L0t.. het volgende:
Lang genoeg open gebleven om iedereen te laten zien hoe een kansloos wijf het is.
Ik heb het niet over de kloonquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:25 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Het was een kloon. Daarom is het topic ook verdwenen.
Het is toch niet gebruikelijk om topics te verwijderen. Of het nou van een kloon is of niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:25 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Het was een kloon. Daarom is het topic ook verdwenen.
Ja, maar die wordt wel gebruikt om haar nog even extra belachelijk te maken. En dat is dus niet nodig. Ik weet dat we hier op Fok! zitten, en dat het niveau niet bijster hoog is, maar dat topic was toch wel erg laag en onvolwassen.quote:
Hoe? Door te zeggen dat ze het niet was?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:28 schreef JanusAnus het volgende:
Ze maakte zichzelf vooral belachelijk hoor, in dat topic.
DOOR ZO KANKER-OVERDREVEN TE REAGEREN!11!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:29 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Hoe? Door te zeggen dat ze het niet was?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:30 schreef IQM het volgende:
[..]
DOOR ZO KANKER-OVERDREVEN TE REAGEREN!11!!!!!!!
Nee, door gek te worden en mensen te bedreigen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:29 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Tja, dat is de aard van het beestje. Daarom is ze ook een makkelijk slachtoffer. Dat maakt het echter niet minder laag zo'n geintje te flikken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb geen bedreiging gezien?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Nee, door gek te worden en mensen te bedreigen.
Mja, het ging erom dat ze zichzelf belachelijk maakte. Er wel bij blijven, hè.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Tja, dat is de aard van het beestje. Daarom is ze ook een makkelijk slachtoffer. Dat maakt het echter niet minder laag zo'n geintje te flikken.
Jawel, ze zei dat als ze er achter kwam wie het was, ze niet voor zichzelf of haar partner in zou kunnen staan.quote:
Waarbij blijven? Dat het een lage streek was?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Mja, het ging erom dat ze zichzelf belachelijk maakte. Er wel bij blijven, hè.
Het begon hiermee:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:34 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Waarbij blijven? Dat het een lage streek was?
Dat dus.quote:Ze maakte zichzelf vooral belachelijk hoor, in dat topic.
Dat laatste heb ik dan gemist. Zal wel vlak voor het verwijderen van het topic zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:33 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Jawel, ze zei dat als ze er achter kwam wie het was, ze niet voor zichzelf of haar partner in zou kunnen staan.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:35 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dan gemist. Zal wel vlak voor het verwijderen van het topic zijn geweest.
Nee, het begon met een kloon die de O in de 0 veranderde om een topic te openen om haar belachelijk te maken, niet met dat ze zichzelf belachelijk maakte.quote:
Ons gesprek begon daar niet mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Nee, het begon met een kloon die de O in de 0 veranderde om een topic te openen om haar belachelijk te maken, niet met dat ze zichzelf belachelijk maakte.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:28 schreef JanusAnus het volgende:
Ze maakte zichzelf vooral belachelijk hoor, in dat topic.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:29 schreef DolleMina het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:30 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Tja, dat is de aard van het beestje. Daarom is ze ook een makkelijk slachtoffer. Dat maakt het echter niet minder laag zo'n geintje te flikken.
Het blijft lastig, om een gesprek te volgen waaraan je zelf deelneemt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Mja, het ging erom dat ze zichzelf belachelijk maakte. Er wel bij blijven, hè.
Je haalt er een post van JanusAnus bij? Of is dat een kloon van jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ons gesprek begon daar niet mee.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het blijft lastig, om een gesprek te volgen waaraan je zelf deelneemt.
Daar begon het mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:53 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Je haalt er een post van JanusAnus bij? Of is dat een kloon van jou?
Sorry hoor, maar dat JIJ vindt dat het gesprek daarmee begon, wil nog niet zeggen dat IK vind dat het gesprek daarmee begon.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar begon het mee.
Jezus, het is overduidelijk dat jij uit het Zwanger-kliekje komt en het wil opnemen voor DJMO, maar doe dat dan tenminste op een waardige manier in plaats van dom uit je nek te komen kletsen.
Je kunt daar niet zomaar alles naartoe schoppen, er moet wel iets van beleid achter zitten.quote:
Jij reageerde toch met "Hoe? Door te zeggen dat ze het niet was?" op de opmerking van JanusAnus: "Ze maakte zichzelf vooral belachelijk hoor, in dat topic"? En toen ging ik daar op in, omdat jij het klaarblijkelijk niet snapte. Jij snapte niet dat ze zichzelf belachelijk maakte door zo overdreven te reageren (wat ik zei) en door te dreigen (wat JanusAnus zei).quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:59 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat JIJ vindt dat het gesprek daarmee begon, wil nog niet zeggen dat IK vind dat het gesprek daarmee begon.
De hele reden dat het topic verdwenen is, is niet omdat zij zichzelf belachelijk maakte, maar omdat er een kloothommel aanwezig is die het nodig vind haar naam te kopieren en zichzelf daarmee voor te doen als deze persoon en deze persoon daarmee een trap na te geven.
Jij WILT het kennelijk niet begrijpen waar ik het over heb. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt, en als jij dat niet wil zien en mij belachelijk probeert te maken om je gelijk te behalen, so be it. Tot dat soort dingen ga ik me iig niet verlagen, want met een lage actie is deze hele geschiedenis en discussie sowieso begonnen...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij reageerde toch met "Hoe? Door te zeggen dat ze het niet was?" op de opmerking van JanusAnus: "Ze maakte zichzelf vooral belachelijk hoor, in dat topic"? En toen ging ik daar op in, omdat jij het klaarblijkelijk niet snapte. Jij snapte niet dat ze zichzelf belachelijk maakte door zo overdreven te reageren (wat ik zei) en door te dreigen (wat JanusAnus zei).
Maar nu snap je het blijkbaar nog steeds niet. Figures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |