Perfecte ondergaande zon hier. Geen spatje regen en heerlijk warm.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:40 schreef OmegAero het volgende:
Hmm, lijkt me wel het perfecte weer om in te gaan bbq'en?
Goed begin is het halve werk, luie sukkelquote:
Bah bleke worsten dat is toch goorlllllllquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:29 schreef Snarf het volgende:
De kooltjes gloeien al en nu kom ik er pas achter dat ik niet van die goeikope bleke 10-in-een-pak barbecueworsten heb ingeslagen. Mooi ruk! Nu zal mijn barbecue van vandaag nooit meer compleet worden. De gasten kunnen ieder moment komen. Wat zullen ze wel niet denken...
Klacht 1: een bbq zonder bbqworsten is geen bbq
Klacht 2: er bestaat geen 24/7 bbqworst bezorgservice
Niks boven een lekker dikke duitse worstquote:Op zondag 27 juli 2008 03:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[ b]Die barbecue worsten zijn nooit lekker[/b]. In Amerika heb ik mensen mogen zien barbecueen met alleen maar hotdogs en dat was redelijk misselijkmakend. Sindsdien geen worsten meer op de barbecue![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Pietklaaso het volgende:
Hamburgers en Spareribs zijn toch veel belangrijker
zomg jij bent in Amerika geweest!quote:Op zondag 27 juli 2008 03:04 schreef elfzesendertig het volgende:
Die barbecue worsten zijn nooit lekker. In Amerika heb ik mensen mogen zien barbecueen met alleen maar hotdogs en dat was redelijk misselijkmakend. Sindsdien geen worsten meer op de barbecue![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:08 schreef fransbreda het volgende:
Waarom atijd dat goedkope 2de rangs vlees op de bbq.\
Gewoon biefstuk, sate, spare ribs, kip , shaslik, varkenshaas.
Fuck de worsten, hamburgers en ander paupervlees.
Ja, want kip en sate is gelukkig geen 2e rangs paupervlees he, zwerver!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:08 schreef fransbreda het volgende:
Waarom atijd dat goedkope 2de rangs vlees op de bbq.\
Gewoon biefstuk, sate, spare ribs, kip , shaslik, varkenshaas.
Fuck de worsten, hamburgers en ander paupervlees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |