Perfecte ondergaande zon hier. Geen spatje regen en heerlijk warm.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:40 schreef OmegAero het volgende:
Hmm, lijkt me wel het perfecte weer om in te gaan bbq'en?
Goed begin is het halve werk, luie sukkelquote:
Bah bleke worsten dat is toch goorlllllllquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:29 schreef Snarf het volgende:
De kooltjes gloeien al en nu kom ik er pas achter dat ik niet van die goeikope bleke 10-in-een-pak barbecueworsten heb ingeslagen. Mooi ruk! Nu zal mijn barbecue van vandaag nooit meer compleet worden. De gasten kunnen ieder moment komen. Wat zullen ze wel niet denken...
Klacht 1: een bbq zonder bbqworsten is geen bbq
Klacht 2: er bestaat geen 24/7 bbqworst bezorgservice
Niks boven een lekker dikke duitse worstquote:Op zondag 27 juli 2008 03:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[ b]Die barbecue worsten zijn nooit lekker[/b]. In Amerika heb ik mensen mogen zien barbecueen met alleen maar hotdogs en dat was redelijk misselijkmakend. Sindsdien geen worsten meer op de barbecue![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Pietklaaso het volgende:
Hamburgers en Spareribs zijn toch veel belangrijker
zomg jij bent in Amerika geweest!quote:Op zondag 27 juli 2008 03:04 schreef elfzesendertig het volgende:
Die barbecue worsten zijn nooit lekker. In Amerika heb ik mensen mogen zien barbecueen met alleen maar hotdogs en dat was redelijk misselijkmakend. Sindsdien geen worsten meer op de barbecue![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:08 schreef fransbreda het volgende:
Waarom atijd dat goedkope 2de rangs vlees op de bbq.\
Gewoon biefstuk, sate, spare ribs, kip , shaslik, varkenshaas.
Fuck de worsten, hamburgers en ander paupervlees.
Ja, want kip en sate is gelukkig geen 2e rangs paupervlees he, zwerver!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:08 schreef fransbreda het volgende:
Waarom atijd dat goedkope 2de rangs vlees op de bbq.\
Gewoon biefstuk, sate, spare ribs, kip , shaslik, varkenshaas.
Fuck de worsten, hamburgers en ander paupervlees.
Niet snappen wat 2e rangs paupervlees is.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:26 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, want kip en sate is gelukkig geen 2e rangs paupervlees he, zwerver!
Wellicht heb jij een standaard die wat lager ligt dan de mijne. We kunnen dan ook niet allemaal op mijn welvaartsniveau leven.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:32 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Niet snappen wat 2e rangs paupervlees is.
FAIL!
Janetjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wellicht heb jij een standaard die wat lager ligt dan de mijne. We kunnen dan ook niet allemaal op mijn welvaartsniveau leven.
Stoer hoor. Dus jij eet elke dag hertenbiefstuk met gekookte aardappeltjes?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wellicht heb jij een standaard die wat lager ligt dan de mijne. We kunnen dan ook niet allemaal op mijn welvaartsniveau leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |