Ik reageer op een post waar ik zelf aangevallen word.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niet in staat om te posten zonder iemand rechtstreeks aan te vallen. Zwak hoor, tegengasser.
Nee Gert, onzinnig om te doen, jij weet het ook. Net zo onzinnig om iets wat Peet's goed bedoelt, zijn best goede intentie, om zeep te helpen. Jij ook vast niet aan Peet gevraagd of hij akkoord was met dat wat jij schreef. Erg flauw allemaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken het duikerspak-verhaal nog steeds niet hoor, vertel maar als je dit mag van de betrokkenen.
begin jij nu ook al wartaal te posten?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee Gert, onzinnig om te doen, jij weet het ook. Net zo onzinnig om iets wat Peet's goed bedoelt, zijn best goede intentie, om zeep te helpen. Jij ook vast niet aan Peet gevraagd of hij akkoord was met dat wat jij schreef. Erg flauw allemaal.
OK,. de grens is bereikt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik snap er nog steeds geen fuck van, gaat het nu ineens om een duikerspak
het zal wel met een pm te maken hebben, die een ander kon lezenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik snap er nog steeds geen fuck van, gaat het nu ineens om een duikerspak
Ik stel voor dat er eens opgetreden word... APK geeft gewoon toe dat ie hier post om te etteren en dat blijkt dan ook nog eens ongestraft te kunnen.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |