Geef je op bij Huub, jij behoort tot de doelgroep volgens mij Ruudquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Btw is dat kot al bewoond? Lijkt me een mooi object om een weekje vakantie in te vieren
Ik vind het niet erg om jou misselijk te maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Peter6000, echt misselijkmakend zo ver als jij gaat om je 'medestanders' munitie tot insinuaties te geven.
Huub is een alcoholische, gewelddadige verkrachter die denkt dat het leuk is om mensen op vakantie 's nachts lastig te vallen met geluidsoverlast en bovendien draagt hij Wibra-colbertjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:25 schreef static het volgende:
Kan iemand even een samenvatting maken m.b.t. de kampen en de hoofdrolspelers?
Blurk mocht op de schoot van nmsn uithuilen toen ze ruzie had met Lobasca en een beetje met mij. En ook Peter verleende eerste hulp. Ik neem aan dat hij daar op doelt en dat Blurk nu "loiyaal" zou moeten zijn.quote:
Ik sta er inderdaad versteld van dat hier ook door jou zo vuil gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om jou misselijk te maken.
Ethisch hoogstaande mevrouw.
Hij heeft vandaag een vriendje verloren hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je komt steeds meer op dreef hé. Je laat steeds duidelijker merken aan wie je de schijt hebt. Wie je vriendjes en vriendinnetjes waren was inmiddels al langer duidelijk. Echt fantastisch gedrag voor iemand die boven de partijen zou moeten staan
Nou ja, als je toch open kaart wil spelen.....Er was ook nog iets met duikerspakken en SM. Wel het hele verhaal vertellen Gert, je kan utquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Blurk mocht op de schoot van nmsn uithuilen toen ze ruzie had met Lobasca en een beetje met mij. En ook Peter verleende eerste hulp. Ik neem aan dat hij daar op doelt en dat Blurk nu "loiyaal" zou moeten zijn.
Peet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om jou misselijk te maken.
Ethisch hoogstaande mevrouw.
Dat vind ik posten om te etteren APKquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is een alcoholische, gewelddadige verkrachter die denkt dat het leuk is om mensen op vakantie 's nachts lastig te vallen met geluidsoverlast en bovendien draagt hij Wibra-colbertjes.![]()
Voor: Soppende groupies, inclusief mod gert![]()
Tegen: NMNS, PC-Eend, Lekker_Simpel, Huub en ik.
Wat een fijne vriend ben jij. Maanden, zo niet een jaar, wordt o.a. jouw vriend het bloed onder de nagels vandaan gehaald met insinuaties en gesar. Om maar te zwijgen van het gestook achter de schermen. Maar dat begrijp jij niet; jij vindt het spelletje leuker dan de vriendschap.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag een vriendje verloren hoor.![]()
Gert veel plezier tijdens de volgende meet met Disana en andere leden van jouw fanclub.
Nah.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag een vriendje verloren hoor.![]()
Gert veel plezier tijdens de volgende meet met Disana en andere leden van jouw fanclub.
Best lovenswaardig van de betreffende personen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:33 schreef Gert het volgende:
Blurk mocht op de schoot van nmsn uithuilen toen ze ruzie had met Lobasca en een beetje met mij. En ook Peter verleende eerste hulp. Ik neem aan dat hij daar op doelt en dat Blurk nu "loiyaal" zou moeten zijn.
Ik ken het duikerspak-verhaal nog steeds niet hoor, vertel maar als je dit mag van de betrokkenen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, als je toch open kaart wil spelen.....Er was ook nog iets met duikerspakken en SM. Wel het hele verhaal vertellen Gert, je kan ut
Nou skattie, dan neem jij nu even Gert op schoot, zoals ik dat destijds schijnbaar Blurk gedaan hebquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een fijne vriend ben jij. Maanden, zo niet een jaar, wordt o.a. jouw vriend het bloed onder de nagels vandaan gehaald met insinuaties en gesar. Om maar te zwijgen van het gestook achter de schermen. Maar dat begrijp jij niet; jij vindt het spelletje leuker dan de vriendschap.
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat vind ik posten om te etteren APK![]()
Wat lul je nou man. Jullie kunnen hier al ruim 30 topics je gang gaan. Alleen ik vind het soms nogal irritant en dat laat ik vanmiddag weer een keer merken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is een alcoholische, gewelddadige verkrachter die denkt dat het leuk is om mensen op vakantie 's nachts lastig te vallen met geluidsoverlast en bovendien draagt hij Wibra-colbertjes.![]()
Voor: Soppende groupies, inclusief mod gert![]()
Tegen: NMNS, PC-Eend, Lekker_Simpel, Huub en ik.
Voorzitter, een bepaald persoon schept genoegen in het azijnpissen in het openbaar, ik keur dat af.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:38 schreef APK het volgende:
[..]
Best lovenswaardig van de betreffende personen.
En arme Huub moet later door deze meuk heenscrollen, terwijl hij alleen maar over zichzelf will lullen.
Gelukkig kan Gert situaties beter inschatten dan jij met je zure pruim.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:37 schreef Disana het volgende:
Wat een fijne vriend ben jij. Maanden, zo niet een jaar, wordt o.a. jouw vriend het bloed onder de nagels vandaan gehaald met insinuaties en gesar. Om maar te zwijgen van het gestook achter de schermen. Maar dat begrijp jij niet; jij vindt het spelletje leuker dan de vriendschap.
Jammer genoeg kan jij de situatie helemáál niet inschatten, al zo'n jaar niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:42 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig kan Gert situaties beter inschatten dan jij met je zure pruim.
Niet in staat om te posten zonder iemand rechtstreeks aan te vallen. Zwak hoor, tegengasser.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:42 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig kan Gert situaties beter inschatten dan jij met je zure pruim.
Moet kunnen toch, dat 'jij je eigen irriteerd'quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:41 schreef Gert het volgende:
Wat lul je nou man. Jullie kunnen hier al ruim 30 topics je gang gaan. Alleen ik vind het soms nogal irritant en dat laat ik vanmiddag weer een keer merken.
Dat hoop ik dan maar, dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:45 schreef APK het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, dat 'jij je eigen irriteerd'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |