En dan klagen over anderen die grof zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:31 schreef akveor het volgende:
Kom met namen of hou je bek met je insinuaties. Hoe grover hoe beter blijkbaar....
Thnx, scheelt mij weer even zoeken.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
En dan klagen over anderen die grof zijn.![]()
Stel je niet zo aan, muts.
Jij was de eerste van de drie nieuwe topics, razendsnel en scherp as usual om even op iemand anders' borst te kloppen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar kwaliteit hoogtij viert en fans alle ruimte krijgen![]()
Wij anti-huuperts gaan ons hergroeperenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar kwaliteit hoogtij viert en fans alle ruimte krijgen![]()
Ja gekkenhuis enzoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef static het volgende:
Het is hier net een slangenkuil zo af en toe.
Welnee joh, harmless fun.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef static het volgende:
Oei dan taai ik maar ff afquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef static het volgende:
En we hebben de eerste bieder....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Kom met namen of hou je bek met je insinuaties. Hoe grover hoe beter blijkbaar....
Je gaat erg vooruit....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
En dan klagen over anderen die grof zijn.![]()
Stel je niet zo aan, muts.
Het is mijn opdracht. Eigenlijk zou ik dat blauwe kleurtje moeten dragenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja waar komt het toch vandaan allemaal hè. Je doet alleen maar zo je best om je levenswijheid met anderen te delen.
Zat jij eerder niet te klagen over het bagger gehalte van de posts hier?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Je gaat erg vooruit....
Heb je vandaag al regelmatig meerregelige post zien doen.
Da's toch heel andere koek dan die 1 regelige semi intellectuele stekelige maar verder niets te melden one liners.
Nou leef je uit, ik ga even schijten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef static het volgende:
Okay... mooi... ik neem aan dat je dus mij bedoelt. En dan nu graag de feiten mr D aka LekkerSimpel. Kom maar op.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En we hebben de eerste bieder....
WC papier bewaren hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou leef je uit, ik ga even schijten. [ afbeelding ]
Enorm leuke smiley trouwens.
Als deze trend zich voortzet schrijf ik over 10 jaar ook ellenlange dweperige lulverhalen gericht aan Huub.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef akveor het volgende:
Je gaat erg vooruit....
Heb je vandaag al regelmatig meerregelige post zien doen.
Da's toch heel andere koek dan die 1 regelige semi intellectuele stekelige maar verder niets te melden one liners.
Zo wordt hier dus gemodereerd? Maanden lopen hier een paar galbakken deze Topis te verstieren. Zegt er iemand iets van dan gaan we zo'n rectie van een mod. Ronduit belachelijk. Doe je werk of bemoei je er niet mee. Doei.quote:
Ik ben te goed voor deze wereld, het is waar, ik ben martelaar...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Jij was de eerste van de drie nieuwe topic, razendsnel en scherp as usual om even op iemand anders' borst te kloppen.
Ik gun je 70 maagden maar dan wel in levenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, het is waar, ik ben martelaar...
Ik noem geen namen, want dan krijg ik weer een ban wegens persoonlijke aanval. Wie de schoen past trekke hem aan, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay... mooi... ik neem aan dat je dus mij bedoelt. En dan nu graag de feiten mr D aka LekkerSimpel. Kom maar op.
Ja ja, je lag natuurlijk weer eens te dutten en je veren te drogen in het Vondelparkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij anti-huuperts gaan ons hergroeperen
De laatste mailing is niet aangekomen, mijn tam tam is stuk
Das ff lekker, dan moet je tegenwoordig zoeken op de couveuse afdeling. Voordat je het weet zijn ze tegenwoordig immers lek gepriktquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gun je 70 maagden maar dan wel in leven
Dat slaat gewoon nergens op. Maar het is blijkbaar makkelijker om het te veralgemeniseren en mensen over 1 kam te blijven scheren. Ik vind het gewoon laf. Ik heb liever dat je gewoon zegt wat er is en me aanspreekt op dingen die je niet bvevalloen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, want dan krijg ik weer een ban wegens persoonlijke aanval. Wie de schoen past trekke hem aan, zou ik zeggen.
Volgens mij zit dat blowtje er al in.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
Ik heb liever dat je gewoon zegt wat er is en me aanspreekt op dingen die je niet bvevalloen.
Zal ik het dan maar verklappenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat slaat gewoon nergens op. Maar het is blijkbaar makkelijker om het te veralgemeniseren en mensen over 1 kam te blijven scheren. Ik vind het gewoon laf. Ik heb liever dat je gewoon zegt wat er is en me aanspreekt op dingen die je niet bvevalloen.
Tja je moet wat om niet een naam te schrijven die weer gelinkt kan worden aan een user.quote:
Dat vind ik zo'n laf zinnetje om leugens en insinuaties achter te verschuilen. Nmns ging je er trouwens al in voor, wat dat betreft kennen jullie allebei het klappen van de zweep om een ban te voorkomen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, want dan krijg ik weer een ban wegens persoonlijke aanval. Wie de schoen past trekke hem aan, zou ik zeggen.
Ik geniet er, om eerlijk te zijn, nauwelijks van als ik rechtstreeks tegen Huub spreek en allerhande figuren die teksten persoonlijk nemen, naar zich toetrekken en vervolgens de vrijheid pakken om dan maar mij persoonlijk te benaderen. Je krijgt dan van die rare driehoekjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:48 schreef APK het volgende:
Volgens mij geniet Zijne Hoogheid best van dit soort gewauwel.
Ruud to the rescue!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sinds de "Lieke-periode" ben ik geen fan van Huub meer geweest en heb dat ook niet verzwegen ,en een anti-B&A heb ik ook gepost![]()
Maar om nou steeds weer situaties ter sprake te brengen die tijdens het verblijf in dat hok gebeurden enkel en alleen om te etteren vind ik toch ook maar van een bedenkelijk nivootje. Tis afgelopen hoor![]()
Huub, niet mijn favoriet, post hier op Fok! na het avontuur. Ik vind dat leuk en hij geeft ook antwoord.
Verder blijft het aanvallen van andere users maar doorgaan, vanaf beide zijden.
Tegengas houdt het wel spannend, maar de manier waarop dat gaat door sommigen straalt geen klasse uit.![]()
Maar doe allemaal wat je denkt te moeten doen, hou wel je poten thuis en blijf hangen op Fok, en liefst, als je daartoe in staat bent, zonder een medeuser de grond in te boren. Dat kan echt wel. Als Trees zegt: ik vind Huub een fijne vent dan is er niks verkeerds aan als Urbanus zegt: ik vind dat niet omdat... Maar niet: Trees jij bent een kutwijf en je snapt er niks van. Ik geef maar een 'voorbeeldje' .![]()
Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, ben ik vaak genoeg op gewezenIk zit hier voor mijn plezier op Fok! en daar wordt ik dagelijks niet in teleurgesteld.
En het tegengas? Toch vaak sterke punten die worden aangevoerd, maar ook vaak geëtter om te etteren.
Fok! neem een fanta of een biertje () en geniet van elkaar.
Proost
Hallo? Ik ben hier officieel geen mod hoor. Ik modereer LIF en tijdelijk MIS.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo wordt hier dus gemodereerd? Maanden lopen hier een paar galbakken deze Topis te verstieren. Zegt er iemand iets van dan gaan we zo'n rectie van een mod. Ronduit belachelijk. Doe je werk of bemoei je er niet mee. Doei.
Ik vind dat eigenlijk wel voor hem pleitenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n laf zinnetje om leugens en insinuaties achter te verschuilen. Nmns ging je er trouwens al in voor, wat dat betreft kennen jullie allebei het klappen van de zweep om een ban te voorkomen.
Waren vandaag ook wat toppertjes te horen op MTV. Vooral Slash heeft toppertjes gekweektquote:
Schatje is geen mod hier. Niets van aantrekken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo wordt hier dus gemodereerd? Maanden lopen hier een paar galbakken deze Topis te verstieren. Zegt er iemand iets van dan gaan we zo'n rectie van een mod. Ronduit belachelijk. Doe je werk of bemoei je er niet mee. Doei.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, het is waar, ik ben martelaar...
Ik ben het ook niet altijd met haar eens, maar schatje is best lief hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar een beetje moeilijk en pijnlijk voor jou (of 'jouw' zoals Huub-groupies zouden schrijvenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geniet er, om eerlijk te zijn, nauwelijks van als ik rechtstreeks tegen Huub spreek en allerhande figuren die teksten persoonlijk nemen.
En dat zegt de grootste Jaapkontkruiperquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie een gat in de markt voor Huub. Er zitten hier mensen die zelfs zijn gebruikte wc-papier zouden kopen...
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet altijd met haar eens, maar schatje is best lief hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reageer toch niet, daar zijn ze juist op uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet dan in R&P hoor ik net....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom heb je dit topic niet Commotie om NMNS genoemd?
Het draait toch allemaal om jou?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:01 schreef Peter6000 het volgende:Dit gaat boven mijn pet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:12 schreef PC eend het volgende:
Nou lekker dan, peter slaat met zijn geheimtaal een potentieel relletje dood
Ja, dat was nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:12 schreef PC eend het volgende:
Nou lekker dan, peter slaat met zijn geheimtaal een potentieel relletje dood
Ter bescherming ivm overgebleven loyaliteit.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp het eigenlijk wel.....vind ook dat Peter wel een punt heeft. Maar we houden het lekker vaag
Deze loyaliteit veroorzaakt alleen disloyaliteit vanwege de speculaties van betrokkenenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ter bescherming ivm overgebleven loyaliteit.
Er zijn gewoon een boel poffertjesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Static heeft gelijk, 't is een fucking slangenkuil....ik zou wel eens willen weten wie hier de Flens speelt
Ehm, ben jij voor of antiquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deze loyaliteit veroorzaakt alleen disloyaliteit vanwege de speculaties van betrokkenen
Dus omdat je op het scheldforum de lieve opa hebt uitgehangen toen Blurk hier ruzie had, moet ze tot in lengte van dagen die moralistische shit van je slikken?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp het eigenlijk wel.....vind ook dat Peter wel een punt heeft. Maar we houden het lekker vaag
Ik dacht dat Peet vaag was, maar dit gooit ook hoge ogen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:19 schreef blomst het volgende:
Daar zitten jullie dan he,wie de schoen past..... volop te soppen en opeens is het afgelopen, en zijn jullie,weer die schoen niet aan jullie trekken gekomen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus omdat je op het scheldforum de lieve opa hebt uitgehangen toen Blurk hier ruzie had, moet ze tot in lengte van dagen die moralistische shit van je slikken?
Of is dit niet vaag genoeg, ik wil natuurlijk niets verraden.
Je komt steeds meer op dreef hé. Je laat steeds duidelijker merken aan wie je de schijt hebt. Wie je vriendjes en vriendinnetjes waren was inmiddels al langer duidelijk. Echt fantastisch gedrag voor iemand die boven de partijen zou moeten staanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus omdat je op het scheldforum de lieve opa hebt uitgehangen toen Blurk hier ruzie had, moet ze tot in lengte van dagen die moralistische shit van je slikken?
Of is dit niet vaag genoeg, ik wil natuurlijk niets verraden.
Btw is dat kot al bewoond? Lijkt me een mooi object om een weekje vakantie in te vierenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je je tanden er in zet, kan het je maar zo je gebit kosten.....toch Huub?
Echt ?? Ja dat zwembad is wel lekker, maar van de inrichting zou ik al na twee dagen naar een inrichting moetenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Btw is dat kot al bewoond? Lijkt me een mooi object om een weekje vakantie in te vieren
Ik ben voor Claire en Syl, voor de rest popcornquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, ben jij voor of anti
Heb je een dag of vier, het is nogal wisselend namelijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:25 schreef static het volgende:
Kan iemand even een samenvatting maken m.b.t. de kampen en de hoofdrolspelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |