abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60570986
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind dat ik met concrete dingen kom. Ik leg uit dat een terugplaatsing naar ajax 2 in juridische zin een functieverandering (en vermindering) is maar dat wordt gewoon van tafel gekegeld zonder kennis van zaken.
Omdat in dat topic ook haarfijn wordt gezegd dat er geen functieverandering is.
Speler van Ajax, wat hij dus blijft al is het in Jong Ajax dus het is geen functieverandering.
En het is dus geen vermindering want hij krijgt geen ander contract en hij gaat niet minder verdienen.

Maar die discussie voeren we al in het topic
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:20:46 #177
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60571025
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik onderschat niemand. Het zou alleen niet zo heel erg veel verduidelijken omdat het zo enorm complex is
Je vindt het complex, maar durft wel een stellige positie in te nemen. Zodanig dat je constant denigrerend richting anderen spreekt? Merkwaardig. Of vind jij het niet complex, maar denk je dat wij het dat wel vinden?
pi_60571057
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat in dat topic ook haarfijn wordt gezegd dat er geen functieverandering is.
Speler van Ajax, wat hij dus blijft al is het in Jong Ajax dus het is geen functieverandering.
En het is dus geen vermindering want hij krijgt geen ander contract en hij gaat niet minder verdienen.

Maar die discussie voeren we al in het topic
Daar blijkt dus weer je halsstarrigheid uit. Knettergek word ik er van. Je houdt maar vast aan je riedeltje dat gewoon niet klopt. Waarom doe je dat?

Het is toch evident dat hij teruggeplaats wordt en dat er iets verandert. Daar is gewoon geen speld tussen te krijgen. Maar jij voedt maar de disucssie met deze onzin. Ik vind echt dat je afstand moet nemen en even moet bedenken hoe je zo'n discussie weer op het pad krijgt, want je blijft nu steken in je eigen verkeerde veronderstelling en weigert er boven te staan.
pi_60571080
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:20 schreef pfaf het volgende:

[..]

Je vindt het complex, maar durft wel een stellige positie in te nemen. Zodanig dat je constant denigrerend richting anderen spreekt? Merkwaardig. Of vind jij het niet complex, maar denk je dat wij het dat wel vinden?
Ik zeg simpelweg dat Perez kans op succes zou hebben als hij er een zaak van maakt. Dat is niet zo stellig. Anderen zijn juist veel stelliger en zeggen dat het absoluut niet zo is.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:24:09 #180
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60571102
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zeg simpelweg dat Perez kans op succes zou hebben als hij er een zaak van maakt. Dat is niet zo stellig. Anderen zijn juist veel stelliger en zeggen dat het absoluut niet zo is.
Ontwijk maar. Daar ben je het beste in.
pi_60571114
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar blijkt dus weer je halsstarrigheid uit. Knettergek word ik er van. Je houdt maar vast aan je riedeltje dat gewoon niet klopt. Waarom doe je dat?

Het is toch evident dat hij teruggeplaats wordt en dat er iets verandert. Daar is gewoon geen speld tussen te krijgen. Maar jij voedt maar de disucssie met deze onzin. Ik vind echt dat je afstand moet nemen en even moet bedenken hoe je zo'n discussie weer op het pad krijgt, want je blijft nu steken in je eigen verkeerde veronderstelling en weigert er boven te staan.
Jij houdt toch ook vast aan jouw riedeltje dat gewoon niet klopt?
Waarom doe jij dat?

En zolang ik geen tegenbewijs heb dat het niet klopt kan ik deze discussie toch gewoon voeden met mijn eigen verkeerde veronderstelling
pi_60571200
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ontwijk maar. Daar ben je het beste in.
Wat ontwijk ik?
pi_60571284
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jij houdt toch ook vast aan jouw riedeltje dat gewoon niet klopt?
Waarom doe jij dat?

En zolang ik geen tegenbewijs heb dat het niet klopt kan ik deze discussie toch gewoon voeden met mijn eigen verkeerde veronderstelling
Huh? HOe kom je er bij dat mijn verhaal niet klopt? Jij hebt daar geen enkel argument voor en ik heb er al tientallen argumenten voor gegeven.
Blijkbaar wil je trollen en vanuit je ajaxerigheid ben je ineens heel stellig en laat je het topic ontsporen. Echt kwalijk.
Ik snap niet wat jouw opvatting van moderator zijn is als je op deze manier discussies aangaat.

Je geeft nu toe dat je er op uit met je verkeerde veronderstelling de discussie te verzieken.
Laat maar hoor, ik vind het echt te kinderachtig voor woorden. Ik ben er serieus in en steek er gvd nog energie in ook en je blijft maar je best doen om het te verkloten. Erg jammer.
pi_60571349
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Huh? HOe kom je er bij dat mijn verhaal niet klopt? Jij hebt daar geen enkel argument voor en ik heb er al tientallen argumenten voor gegeven.
Blijkbaar wil je trollen en vanuit je ajaxerigheid ben je ineens heel stellig en laat je het topic ontsporen. Echt kwalijk.
Ik snap niet wat jouw opvatting van moderator zijn is als je op deze manier discussies aangaat.

Je geeft nu toe dat je er op uit met je verkeerde veronderstelling de discussie te verzieken.
Laat maar hoor, ik vind het echt te kinderachtig voor woorden. Ik ben er serieus in en steek er gvd nog energie in ook en je blijft maar je best doen om het te verkloten. Erg jammer.
Welke tientallen argumenten zijn er dan geweest die ik niet heb gepareerd?
En ik wil helemaal niet trollen en ik laat het topic helemaal niet ontsporen.
Of is het topic ontspoort omdat niemand het met je eens is?

En ik geef helemaal niet toe dat ik er op uit ben om de discussie te verzieken omdat ik in de veronderstelling ben dat mijn aanname klopt.
Zolang jij niet met een echt voorbeeld van de jurisprudentie komt zal ik dat namelijk ook blijven doen omdat ik zonder niet overtuigd ben van jouw gelijk.
Niets mis mee toch?
Ik ben er namelijk ook serieus in.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:35:14 #185
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60571353
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ontwijk ik?
Lees nog eens goed waar je op reageert. 'We' hadden het over jouw bron. Dat je vervolgens een compleet ander en oninteressant onderwerp aansnijdt is een door jou ( en ook bijv DAM en CMT ) vaak gebezigde tactiek, maar ik trap er niet in.
pi_60571550
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef pfaf het volgende:

[..]

Lees nog eens goed waar je op reageert. 'We' hadden het over jouw bron. Dat je vervolgens een compleet ander en oninteressant onderwerp aansnijdt is een door jou ( en ook bijv DAM en CMT ) vaak gebezigde tactiek, maar ik trap er niet in.
Mijn bron is het arbeidsrecht en tientallen voorbeelden van dit soort zaken. Maar die kun je nooit 1 op 1 leggen op deze zaak en zal oeverloze discussies veroorzaken. Denk jij dan dat ik volstrekt ongelijk heb.

Ga je me nu met DAM en CMT vergelijken Dit is een degelijke kwestie, je denkt toch niet dat ik zomaar wat loop te zwammen. Ik stel simpel: perez zou best eens succes kunnen hebben als hij er een zaak van maakt en ik krijg me toch een hoop shit, vooral van sjimz, over me heen. Ongelooflijk.
pi_60571586
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Welke tientallen argumenten zijn er dan geweest die ik niet heb gepareerd?
En ik wil helemaal niet trollen en ik laat het topic helemaal niet ontsporen.
Of is het topic ontspoort omdat niemand het met je eens is?

En ik geef helemaal niet toe dat ik er op uit ben om de discussie te verzieken omdat ik in de veronderstelling ben dat mijn aanname klopt.
Zolang jij niet met een echt voorbeeld van de jurisprudentie komt zal ik dat namelijk ook blijven doen omdat ik zonder niet overtuigd ben van jouw gelijk.
Niets mis mee toch?
Ik ben er namelijk ook serieus in.
Dat voetballen in het eerste of het tweede niet hetzelfde is, is gewoon een feit. Waarom blijf je volhouden dat dat wel hetzelfde is. Dat is toch een soort kleutermanier van redeneren?
pi_60571619
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn bron is het arbeidsrecht en tientallen voorbeelden van dit soort zaken. Maar die kun je nooit 1 op 1 leggen op deze zaak en zal oeverloze discussies veroorzaken. Denk jij dan dat ik volstrekt ongelijk heb.

Ga je me nu met DAM en CMT vergelijken Dit is een degelijke kwestie, je denkt toch niet dat ik zomaar wat loop te zwammen. Ik stel simpel: perez zou best eens succes kunnen hebben als hij er een zaak van maakt en ik krijg me toch een hoop shit, vooral van sjimz, over me heen. Ongelooflijk.
Wat voor shit krijg je over je heen dan?
Jij bent degene die mij een paar keer smurf noemt en dan krijg jij shit over je heen?
Mijn god, waar ben je dan echt zo boos over?
Dat ik je geen gelijk wil geven?
Dat ik mijn excuses niet hebt aangeboden?
pi_60571643
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat voetballen in het eerste of het tweede niet hetzelfde is, is gewoon een feit. Waarom blijf je volhouden dat dat wel hetzelfde is. Dat is toch een soort kleutermanier van redeneren?
Contractueel zie ik er geen verschil in maar dat kunnen we ook in het daarvoor bestemde topic bespreken
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:48:40 #190
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60571660
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Jezelf in een slachtofferrol plaatsen, nog zo'n veel gebezigde techniek van je! Je maakt er een schoolvoorbeeld van. Deze topics zouden gebundeld moeten worden.

Maar wat ik dus uit je eerste alinea begrijp is dat iedere zaak op zich staat en jij je beroept op eerdere zaken, die dus niet te vergelijken zijn? Oeverloos discussiëren is juist wat er gebeurd als je niet met argumenten en bronnen komt, als jij met voorbeelden komt ben ik zeker niet te min om m'n ongelijk toe te geven en ik weet zeker dat sjimz dat ook niet is. Want ondanks dat jij zo verongelijkt doet vind ik juist dat hij zich nog keurig gedraagt, ondanks al jouw aantijgingen over vermeende persoonlijke aanvallen en jouw smurf-geroep.
pi_60571894
Oh ik heb een keer smurf gezegd Sorry hoor Dat is toch zijn bijnaam bij de politie?
pi_60571983
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
Oh ik heb een keer smurf gezegd Sorry hoor Dat is toch zijn bijnaam bij de politie?
1 keer?

Is er plaats voor ethiek in het topvoetbal?
Is er plaats voor ethiek in het topvoetbal?

Niet dat het me zeer boeit maar kom dan niet er bij dat ik op de man speel en jij niet.
Dat maakt je nou niet echt bepaald geloofwaardig.
Plus het feit dat je hier in FB al zei dat je het topic van Ajax ging verkloten.

Ik vind het maar een kinderachtige bedoeling van je SCH
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:01:49 #193
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60572023
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
Een keer? Maar als ik het goed begrijp mag jij anderen wel ( eventueel met kwinkslag ) op de man spelen, maar zelf loop je te mekkeren dat sjimz zo gemeen doet.

Overigens doe je het weer hè. Één puntje uit m'n post pakken en de rest negeren. ( Goh, hoe zou dat komen? )
pi_60572774
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef pfaf het volgende:

[..]

Een keer? Maar als ik het goed begrijp mag jij anderen wel ( eventueel met kwinkslag ) op de man spelen, maar zelf loop je te mekkeren dat sjimz zo gemeen doet.

Overigens doe je het weer hè. Één puntje uit m'n post pakken en de rest negeren. ( Goh, hoe zou dat komen? )
Je maakt ook zoveel puntjes

Ik heb hier in Hilversum nog wat arbeidsconflicten op te lossen, sorry hoor
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:35:51 #195
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60572830
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Je maakt ook zoveel puntjes

Ik heb hier in Hilversum nog wat arbeidsconflicten op te lossen, sorry hoor
Prima.
Succes.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:21:03 #196
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60573870
Wel vermakelijk sjimz dat je weer reageert, maar of het heel slim is...
pi_60580858
Sinds wanneer is het niet meer toegestaan om over eigen supporters te discussieren in het Ajax-topic?

Ik wil dit wel even weten, ben namelijk 2,5 week niet actief geweest door vakantie.
pi_60581030
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:06 schreef Nashje het volgende:
Sinds wanneer is het niet meer toegestaan om over eigen supporters te discussieren in het Ajax-topic?

Ik wil dit wel even weten, ben namelijk 2,5 week niet actief geweest door vakantie.
Die discussie heb ik dan ook gewoon laten staan, maar het off-topic gedeelte tussendoor heb ik weggehaald.

Edit: Ik zie dat ik 1 on-topicpost heb weggehaald, mijn excuus daarvoor _Mike_.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 18:36:56 ]
pi_60581108
quote:
[..]

Ja sorry hoor, maar ik werd helemaal gek bij de training "Wie is die donkere jongen met dat haar naar achter" "welke van de 3?" Met zo'n kut accent

Dezelfde dagjes mensen als tijdens de play-offs, maar midden in het seizoen zie/hoor je ze nooit.

Maar daar mag iedereen zijn eigen mening over hebben, ik kan niet begrijpen dat als je uit Groningen komt dat je voor Ajax bent...
quote:
[..]

Spreek eens normaal over je medemens

En niet iedereen buiten de Randstad is een boer. Ben je een beetje wereldvreemd ofzo?
quote:
Je kunt dat niet begrijpen? Ben je een beetje gehandicapt?
quote:
Nashje moet het weer op de man spelen, daar ga ik niet eens op in
quote:
[..]

Moet je ook hier niet zo tof lopen doen
quote:
[..]

quote:
[..]

Jij hebt het over een 'stelletje mongolen', 'klote boeren' en 'kut accenten'.

Maarja je zou toch niet op me in gaan?
quote:
Inderdaad want opmerkingen als "allemaal klote boeren met kut accenten" zijn natuurlijk normaal en zouden nooit als beledigend geïnterpreteerd kunnen worden!
Dit is weggehaald, verder zijn er een paar posts licht gewijzigd. Het overgrote deel valt niet onder on-topic imo, die eerste weggehaalde post heb ik mijn excuses voor gemaakt.
pi_60581200
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat strenge modden slaat echt helemaal door.
Dit gaat nergens meer over, .
Sorry, maar wat is de toegevoegde waarde van wat ik heb weggehaald? Elkaar beledigen vind ik niet nodig om eerlijk te zijn. Ik vind dat ik in deze situatie dan ook niet overdreven streng gemod heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 18:49:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')