quote:
ADO Den Haag topic - Deel #29 - nieuw seizoen nieuwe kansenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Waar is het ADO topic gebleven?
Niemand kijkt daarinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef sjimz het volgende:
Dat kan je ook zelf zoeken in dit topic:
Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)!
Echt welquote:
Dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Zou fortitudo een clone van Jorien kunnen zijn?
Hm, vaag. Foutje in de sheet denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je op Huntelaar klikt, krijg je nog steeds het Torres topic.
Mis je Jorien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Nee hij is de laatste die ik zou missen, maar zijn manier van posten viel nogal op in het OS topicquote:
Denk t niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Jorien zal vast niet studeren en als hij dat wel zou doen zou hij dat nooit in Amsterdam doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:03 schreef Fortitudo het volgende:
tvp
ik zoek ook nog een leuke kamer in amsterdam, ivm studie. Weet iemand hier iets leuks? liefst in het centrum voor een schappelijke prijs en voor een onbepaalde tijd of adhv studiecontract.
bvd.
Geen kloon.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Phew, ben ik blij dat ik er geen geld op gezet hebquote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In de verschillende topics van spelers die aan de OS meedoen, mag wel over hun prestaties op de OS worden gesproken neem ik aan?
vroeger was alles beter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |