abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:50:45 #251
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62601454
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Stel je voor dat die de Tour zouden mogen rijden. Wat een ploeg zeg
Ik ging dus net weer even hun site Googlen. Echt geniaal, iedere keer weer
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 23 oktober 2008 @ 01:00:04 #252
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62601573
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ik ging dus net weer even hun site Googlen. Echt geniaal, iedere keer weer
great minds think ...

Ik zat er ook net op

Nee , maar stel dat die moesten deelnemen aan de Tour met pakweg Landis - Mancebo - Botero - Hamilton - Danielson - Pena - Sevilla - x - y

Zou er al ooit een team aan de Tourstart gestaan hebben met zoveel top 10 plekken in de Toureindstanden als dat
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 23 oktober 2008 @ 01:03:11 #253
pi_62601607
Ze zijn wel volslagen gek , ik keek net eens in de shop omdat ze zo'n machtige outfits hebben , en blijkt een truitje zowaar 210 $ te kosten
  donderdag 23 oktober 2008 @ 01:06:23 #254
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62601642
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze zijn wel volslagen gek , ik keek net eens in de shop omdat ze zo'n machtige outfits hebben , en blijkt een truitje zowaar 210 $ te kosten
Erg, he?
De sokken kosten zelfs $15,-. En dat zijn dus géén fietssokken of zo

Rock Racing is gewoon camp
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 23 oktober 2008 @ 01:08:22 #255
pi_62601663
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 01:06 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Erg, he?
De sokken kosten zelfs $15,-. En dat zijn dus géén fietssokken of zo

Rock Racing is gewoon camp
Ik vind het echt erg. Kost zo'n outfit gewoon zoals bij elk wielerteam ik had er allang een paar gekocht , maar aan die prijzen ben ik ook niet gek hoor
pi_62601737
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Danielson gaat naar Rock Racing
Vooralsnog blijft hij volgens mij.
pi_62601852
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
Gatverdamme, Mart nu op het Sportjournaal.
"Kent u hem? Sammie Sanchez. Niemand kent hem."

Stop toch met de koers!
Weer pure minachting en arrogantie naar de kijker
Alsof de gemiddelde wielerfan niet weet wie Sanchez is

Ik ben bang dat men met de Ventoux op het laatst een beetje het Amstel Gold Race effect krijgt. Dat iedereen gaat zitten wachten en op het einde pas uit z'n schulp kruipt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tommeke op 23-10-2008 13:12:11 ]
pi_62603065
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 01:27 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik ben bang dat men met de Ventouw op het laatst een beetje het Amstel Gold Race effect krijgt. Dat iedereen gaat zitten wachten en op het einde pas uit z'n schulp kruipt.
Inderdaad. Nee, tuurlijk kennen we Sanchez niet. Die olympische wegtitel, de GP Zurich en de podiumplaats in de Vuelta behaalde hij volstrekt anoniem

Je publiek te hoog inschatten is als reporter/commentator al aardig not done, maar het onderschatten is al helemaal een doodzonde.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 08:52:00 #259
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_62603591
Leuk dat ze de mount ventoux weer beklimmen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_62604751
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 07:51 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Inderdaad. Nee, tuurlijk kennen we Sanchez niet. Die olympische wegtitel, de GP Zurich en de podiumplaats in de Vuelta behaalde hij volstrekt anoniem

Je publiek te hoog inschatten is als reporter/commentator al aardig not done, maar het onderschatten is al helemaal een doodzonde.
Ze kenden hem zelf vorig jaar niet eens, rijdt hij na weer eens een fraai staaltje daalwerk voorop met de vluchter Beltran, komen Smeets & Ducrot met uitspraken als "twee strijkijzers in de sprint"
pi_62604775
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 01:27 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Zelfs de ondergemiddelde wielerfan weet wel wie SamSan is
pi_62605777
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:56 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ze kenden hem zelf vorig jaar niet eens, rijdt hij na weer eens een fraai staaltje daalwerk voorop met de vluchter Beltran, komen Smeets & Ducrot met uitspraken als "twee strijkijzers in de sprint"
Dat heeft niet veel te maken met niet kennen. Smeets en Ducrot roepen regelmatig gewoon maar wat, omdat ze het leuk vinden klinken of zo. Afgelopen zaterdag zeiden ze nog dat Evans totaal niet kan dalen. Hij is geen Savoldelli, maar hij heeft afgelopen Tour toch wel laten zien een behoorlijke afdaling te kunnen rijden.
pi_62605829
Hoezo zou Evans dat niet kunnen, hij is toch mountainbiker geweest
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:22:35 #264
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62606476
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Hoezo zou Evans dat niet kunnen, hij is toch mountainbiker geweest
Classic was dat toen.
"Evans die kan dit wel, als ex-mountainbiker!" Twee seconden later mist 'ie een bocht
LastFM
pi_62606652
Ik durf te zeggen dat Mart niet zo veel vestand heeft van het wielrennen als de gemiddelde wielrennen-'fokkers'. Hij kent wel veel mensen en heeft veel contacten enzo, maar toch merk ik aan bepaalde uitspraken die hij maakt tijdens de koers, waarbij ik denk: 'hmm, je bent toch wielerkenner?'.
pi_62609120
Ik denk dat Mart z'n opmerking in dit geval iets anders bedoelde. Als je Sanchez zo ziet, zonder oranje shirt en niet op de fiets, zal 90% van de NOS-kijkers hem waarschijnlijk inderdaad niet herkennen.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:32:00 #267
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62615207
quote:
Sergeant: "Ideale Tour voor Thomas Dekker"

Het parcours van de Tour de France is ideaal voor Thomas Dekker. Dat zegt Marc Sergeant, ploegleider bij Silence-Lotto. Dekker rijdt volgend seizoen in dienst van de Belgische formatie.

Met name de terugkeer van de ploegentijdrit stemt Sergeant tevereden. "Tijdens de contractbesprekingen hadden we het er al over hoe goed het zou zijn als de ploegentijdrit terug keert. We worden op onze wenken bediend."

Sergeant denkt dat de Nederlander niet alleen in de race tegen de klok van nut kan zijn. "Maar wie zich de Tour van 2007 herinnert, weet dat Thomas veel meer kan dan alleen maar tijdrijden."

Volgens Sergeant is Alberto Contador de topfavoriet. "Alberto Contador is heel sterk en zal dé favoriet zijn," aldus Sergeant. "Maar ik blijf erin geloven dat hij te kloppen is."
quote:
Valverde ziet op tegen individuele tijdrit

Alejandro Valverde heeft in navolging van de andere Tourfavorieten ook zijn mening over het parcours van de Tour de France gegeven. De Spanjaard zegt tegenover Cyclingnews op te zien tegen de 40 kilometer lange tijdrit die op het programma staat.

"Ik kijk op tegen de 40 kilometer lange tijdrit die aan het einde van de Tour ligt, omdat zulke lange afstanden niet goed voor mij zijn. Er is ook een ploegentijdrit, en Caisse d'Epargne is normaal gesproken goed in deze discipline. Met de Mont Ventoux in de beslissende etappe, lijkt het me logisch dat hier het klassement gemaakt wordt," kijkt Valverde met wisselende gedachten naar het parcours van de Tour.

Alejandro Valverde ziet in Lance Armstrong, Ivan Basso, Alberto Contador, Carlos Sastre en de gebroeders Schleck als de grootste concurrenten voor de Tourzege. Over het feit dat zijn sponsor Caisse d'Epargne onlangs een verlies optekende van 600 miljoen euro door de kredietcrisis zit Valverde gelukkig niet in.
Boehoehoe , de Tour is maar voor 95% op mijn lijf geschreven, ze zijn tegen mij met hun tijdritje .

Verder: Basso? Persoonlijk heb ik er helemaal geen probleem mee als hij zou meerijden, ik zou het zelfs buitengewoon interessant vinden, maar die kans lijkt me heel klein, tenzij Valverde iets weet wat ik niet weet
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:40:29 #268
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_62615407
Basso doet helemaal niet mee. Liquigas heeft maanden geleden al gezegd de deelname aan de Tour niet te willen riskeren.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:45:49 #269
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62615568
Tenzij ASO zou zeggen dat het geen probleem is, dat hij zijn straf heeft uitgezeten. Ze hebben er zelf nog geen mening over bekend gemaakt voor zover ik weet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62618731
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
Gatverdamme, Mart nu op het Sportjournaal.
"Kent u hem? Sammie Sanchez. Niemand kent hem."

Stop toch met de koers!
idd... weet je wat het probleem is..

1. Smeets wordt oud en seniel.
2. Smeets zit bij de NOS (zie 2a t/m c)
2a. De NOS zend anderhalve wielerwedstrijd per jaar uit terwijl het volkssport nummer 2 is in NL.
2b. Omdat Smeets is vastgeroest bij de NOS ziet hij zelf Sanchez nooit en spreekt dus voor zichzelf.
2c. De kijkers die NOS kijken kennen inderdaad Sanchez niet. Hadden zij Sporza gekeken dan uiteraard wel.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_62618960
Dat is toch onzin, Sanchez reed namelijk een sterke tour, won volgensmij weekendritten in de vorige vuelta, die de NOS ook uitzond en hij won Zurich die de NOS ook uitzond. Daarnaast is hij zeer uitgebreid besproken, vorige week nog in de Giro di Lombardia. Ook won hij nog eens de live uitgezonden OS wegrit.

Als Smeets hem echt niet kent kun je hem dat verwijten, niet de NOS. Die heeft genoeg wedstrijden met Sanchez uitgezonden.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:55:02 #272
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_62619960
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:10 schreef kawotski het volgende:

[..]

idd... weet je wat het probleem is..

1. Smeets wordt oud en seniel.
2. Smeets zit bij de NOS (zie 2a t/m c)
2a. De NOS zend anderhalve wielerwedstrijd per jaar uit terwijl het volkssport nummer 2 is in NL.
2b. Omdat Smeets is vastgeroest bij de NOS ziet hij zelf Sanchez nooit en spreekt dus voor zichzelf.
2c. De kijkers die NOS kijken kennen inderdaad Sanchez niet. Hadden zij Sporza gekeken dan uiteraard wel.
Wat een onzin, de NOS zendt een zeer gedegen deel van hun zendtjd uit aan Wielrennen, de NOS moet hun tijd verdelen over een berg sporten (zeker in de zomermaanden), daarom kunnen ze niet alles uitzenden zoals Sporza (die belgen hebben nl naast het wielrennen weinig anders uit te zenden, redelijk treurige sportcultuur daar). en hoezo is wielrennen volkssport nr 2? en Schaatsen, Zwemmen, Hockey zijn toch wel wat groter.
Wat smeets daar vertelde was voor de Sportjournaalkijker, niet voor de goedgeinformeerde kenners zoals wij hier . voor iemand die het wielrennen niet altijd volgt is het geen vreemde gedachte dat je samuel niet direct kent dan wel herkent.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_62620257
Zwemmen en hockey grotere sporten dan wielrennen
pi_62620308
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Zwemmen en hockey grotere sporten dan wielrennen
Voor NL wel? Daar wonnen 'we' iig Olympisch goud.
sig verwijderd door FA
pi_62620428
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Chielus het volgende:

[..]

Wat een onzin, de NOS zendt een zeer gedegen deel van hun zendtjd uit aan Wielrennen, de NOS moet hun tijd verdelen over een berg sporten (zeker in de zomermaanden), daarom kunnen ze niet alles uitzenden zoals Sporza (die belgen hebben nl naast het wielrennen weinig anders uit te zenden, redelijk treurige sportcultuur daar). en hoezo is wielrennen volkssport nr 2? en Schaatsen, Zwemmen, Hockey zijn toch wel wat groter.
Wat smeets daar vertelde was voor de Sportjournaalkijker, niet voor de goedgeinformeerde kenners zoals wij hier . voor iemand die het wielrennen niet altijd volgt is het geen vreemde gedachte dat je samuel niet direct kent dan wel herkent.
wat jij onzin noemt, Smeets onderschat elke kijker in tegenstelling tot de sporza-kijker of welke Belg dan ook. Voor Smeets is 'die kent u niet' een stopwoord/zin geworden. Spoel alle tapes maar terug en ga ze maar kijken.. Smeets wordt oud..

And another thing, als de NOS zeker zoveel uitzendt dan zou Smeets zijn vertaalwerk eens wat beter moeten doen zodat men Sanchez wel kent..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')