quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:11 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zei het van de week bij de oefenpot al, volgens mij is hij met zn hoofd bij een transfer.
Dat er wat sluimerende interesse voor Boakye en ook Wuytens is was al bekend, misschien dat het nu verder gevorderd is? Blijft speculeren overigens, maar het is wel apart dat hij er gisteren niet was.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:38 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Een transfer naar wat? Is er uberhaupt interesse? Zou jammer zijn als hij weg gaat, en helemaal jammer als hij het op een vervelende manier probeert te forceren.

Schijnt dat die roebels kan gaan halen in Rusland.quote:

De pot tegen Feyenoord is uitverkocht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:45 schreef Apoc2003 het volgende:
Zoo leuk om te zien dat er na een maand vakantie zo veel gebeurd is. Veel proefspelers en aankopen, heel wat anders dan vorig jaar!
Hoop dit jaar nog een paar thuiswedstrijden mee te pikken, mits er nog kaartjes te koop zijn. Zal wel tegenvallen.

dinamo moskou heeft belangstelling ..quote:

Veel meer kunnen we ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dinamo moskou heeft belangstelling ..
maar ik suggereer ook maar wat in de rondte

Cash + Wellenberg, hebben wij gelijk een vervanger.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Veel meer kunnen we ook niet natuurlijk.
Boakye lijkt me geen gekke voor jullie, maar dat wordt wel betalen denk ik

Jij doet ook álles voor gratis kaarten héquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb me trouwens aangemeld als gastouder voor Mangafic

quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef Damzkieee het volgende:

Wheheh het seizoen begint binnenkort wel weerquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
'Mangafic valt door de mand nadat gastouder een dag eerder nog laat voor overlast zorgde tijdens ijshockeywedstrijd'

Whehe, dat is wel cool. Zijn er vaak veel gegadigden bij zoiets?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef Damzkieee het volgende:

quote:De Mos weigert job Young Boys vanwege kunstgras
20/08/2008 08:19
Aad de Mos besloot twee clubs af te wimpelen. Bij Xanthi zag hij te weinig perspectief, bij Young Boys ergerde hij zich aan het kunstgras.
'Tijdens het EK hadden ze daar een geweldige grasmat liggen', vertelt De Mos in De Telegraaf over het Zwitserse Young Boys. 'Voor een club die zo'n prachtig veld inruilt voor kunstgras, wil ik niet werken.'
De Mos bracht nog wel een bezoek aan Xanthi, maar besloot niet in te gaan op de Griekse interesse. 'Ik heb ze gezien tegen Heracles Almelo en Ankaraspor. De voorzitter van de club wilde dat ik naar Griekenland kwam, maar ik zag gewoon te weinig sportieve mogelijkheden.'
De Mos zoekt naar een club nadat hij afgelopen seizoen werd ontslagen bij Vitesse. 'Ik wacht rustig af tot er iets mooiers komt', aldus de 61-jarige Haagse coach.

8 gegadigden zijn er.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel cool. Zijn er vaak veel gegadigden bij zoiets?

Euforisch ben ik nog net niet, ik had wel op 1 echte versterking gerekend voorin. Het is maar de vraag of Schulmeister dat is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik heb ook vertrouwen. Sterker nog, ik ga het seizoen in met een licht euforisch gevoel, zeker als Douglas ook nog komt (niet dat Douglas een enorme topspeler is, maar hij is een ervaren eredivisie-speler en een Heraclied)!
Dat was het dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:33 schreef Damzkieee het volgende:
Het misterie van Aad afkoopsom bij Heracles is opgelost trouwens:
[..]

Wuytens kan je nog redelijk goed vervangen door Klavan centraal te zetten, die kan daar ook redelijk uit de voeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef Damzkieee het volgende:
Birger is wel een steunpilaar, en de vervangingen centraal achterin zijn niet echt top. Ik moet er niet aan denken als Maertens EN Wuytens eruit liggen

Of Smit - Looms, zoals in de voorbereiding.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zei ook: als ze er ALLEBEI uitliggen. Dan krijg je Smit-Klavan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |