Toppmöller lijkt het inderdaad niet te worden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Damzkieee het volgende:
Topmöller zal het ook wel niet owrden.
Dus nog 3 versterkingenLast minute weer?
En Jhonatan had men toch ook wel graag willen houden, de directie vond hem echter te duur qua salaris voor een speler die er niet direct staat.quote:'Qua financiën liggen Toppmöller en Heracles ver uit elkaar. Maar we hebben nog geen volledig beeld van hem. het speelt nog.'
Is dus uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Of de transfer van Overtoom wordt gevolgd door het vastleggen van de Braziliaan Jhonatan da Silva (19), is nog lang niet zeker. 'Hij is technisch prima, is creatief, lichtvoetig en een echte tovenaar met de bal. Hij is ook transfervrij, maar de kans dat hij op deze jonge leeftijd al in het eerste komt en een volwaardige eredivisiespeler is, is niet al te groot. Toch zijn we aan het onderhandelen. Hij heeft talent, we willen hem de kans geven, maar hij moet een volwaardig salaris verdienen. Dat is het probleem waar de directie nog naar kijkt', zegt Heerkes.

)
 )  

quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:23 schreef Damzkieee het volgende:
Ik durf te voorspellen dat we dertiende worden, mits er nog 3 goede versterkingen bijkomen.

Waar baseer je dat op?!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:38 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dus zelfs met nog 3 versterkingen die niet komen, zouden we de doelstelling niet halen.

In de voorbereiding laat hij een heel behoorlijk indruk achter ja. Ik vond het raar dat ze meer dan 3 ton voor hem hadden betaald, maar zo te zien kan het zo maar een hele goede investering zijn voor de toekomst. Had ik vooraf eigenlijk niet verwacht omdat hij 1. nog geen seizoen bij Emmen in de basis had gestaan en 2. jullie waren er ook nog niet echt positief over. Nu hopen dat hij de goede lijn doortrekt richting de competitie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:25 schreef pekel het volgende:
Gaat goed met Dost lees ik? Mooi zo, bij ons was 'ie niet verder gegroeid..

Hij zegt dat we 13e worden, met nog 3 versterkingen er bij.quote:

Ja dus met nog EENS 3 versterkingen worden ze 13e?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zeg dat ze 13e worden, mits 3 versterkingen.

doelstelling is 12e.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:37 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom niet? Ze hebben aangegeven dat er nog 3 bijkomen?

En het 2e moet kampioen worden/ promoveren, iets waar ze vorig seizoen al dichtbij waren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is de doelstelling helemaal niet man.
Doelstelling is net als vorig seizoen handhaving zonder nacompetitie en zo ver mogelijk komen in de beker.

Zeiden ze op Oost.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is de doelstelling helemaal niet man.
Doelstelling is net als vorig seizoen handhaving zonder nacompetitie en zo ver mogelijk komen in de beker.

Dat is de langetermijn doelstelling. Na uitbreiding van het stadion en het opschroeven van de begroting naar 12-13 miljoen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:08 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Zeiden ze op Oost.
Doelstelling is een constante middenmoter worden, 12e plek.

oke excuseert u mij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is de langetermijn doelstelling. Na uitbreiding van het stadion en het opschroeven van de begroting naar 12-13 miljoen.
Nu totaal niet realistisch gezien de begrotingen.

Rosink en Shayesteh vielen inderdaad goed op de afgelopen week, maar ik denk niet dat ze zich komend seizoen al in de basis gaan spelen. Quansah lijkt me toch duidelijk nr.1 op die positie, misschien als hij weg gaat vallen dat 1 van de beloften een kans gaan krijgen als de Vries weer in een dip zit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef Stevie_G het volgende:
Dennis Rosink speelde laatst tegen Den Ham wel aardig vond ik. Kan zich dit seizoen wel is in de basis gaan spelen

Whehe, op basis van de training zag ik wel toekomst in hem als 3e spits. Het is alleen graag of niet, als hij geen zin heeft om zich te bewijzen (als speler die nog nooit op het hoogste niveau actief is geweest) en niet voor Heracles wil spelen, dan mogen we alleen maar blij zijn dat hij niet komt.quote:Toppmöller weigert tweede stage
Bron: HNDB
Dino Toppmöller heeft het aanbod van Heracles om mee te gaan naar het trainingskamp in Billerbeck geweigerd. Op basis van de tweedaagse stage die Dino bij Heracles doorbracht had de technische staf hem nog een keer willen bekijken tijdens het trainingskamp. Dino zelf heeft er echter geen zin meer in.
Waarom de Duitser weigert om mee te gaan is niet bekend. Wel is het nu zeker dat Toppmöller niet naar Heracles zal verhuizen, zo weet de website HNDB.nl te melden.

Graag of niet! Jammer voor je, Toppie!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Whehe, op basis van de training zag ik wel toekomst in hem als 3e spits. Het is alleen graag of niet, als hij geen zin heeft om zich te bewijzen (als speler die nog nooit op het hoogste niveau actief is geweest) en niet voor Heracles wil spelen, dan mogen we alleen maar blij zijn dat hij niet komt.

quote:Heracles Almelo oefent thuis tegen Sivasspor
HERACLES.NL - Heracles Almelo heeft een wedstrijd aan het programma toegevoegd. Het Turkse Sivasspor is de opponent tijdens de traditionele openingswedstrijd in het Polman Stadion. Sivasspor eindigde het afgelopen seizoen (na Galatasaray en Fenerbahce maar vóór Besiktas en Trabzonspor) op de derde plaats in Turkije. De ploeg heeft onder andere de Nederlandse oud international Ugur Yildirim in haar gelederen. Heracles Almelo – Sivasspor wordt gespeeld op vrijdag 15 augustus en begint om 19.30 uur.
De kaartverkoop begint op zaterdag 9 augustus vanaf 9.00 uur bij Ticketbox. Op de wedstrijddag is de Assen Projekten Kassa van het Polman Stadion vanaf 17.30 uur geopend. Kaarten voor de korte zijde kosten ¤ 8,-, voor de lange zijde ¤ 12,-. Gezien de korte termijn waarop deze wedstrijd is gepland is het niet mogelijk om SeizoenClubCardhouders voorrang te verlenen bij de aanschaf van een toegangskaart. Bij deze wedstrijd is vrije verkoop, dus er geldt geen SeizoenClubCard of ClubCard verplichting.

Die kan je doorstrepen Damzkieee.quote:Oud-Heracles Lakic naar Kaiserslautern
Srdjan Lakic speelt de komende drie seizoenen voor 1.FC Kaiserslautern. De spits wordt voor een niet nader genoemd bedrag overgenomen van Hertha BSC, dat geen toekomst zag in de Kroaat.
Het afgelopen seizoen kwam Lakic nog op huurbasis uit voor Heracles Almelo. Met name na het vertrek van trainer Ruud Brood kende de 24-jarige aanvaller een sterke periode. Heracles wilde hem aanvankelijk dan ook behouden, maar kon niet voldoen aan de financiële voorwaarden die de transfer met zich mee zou brengen.
Kaiserslautern ziet in Lakic een belangrijke kracht om promotie naar het hoogste niveau te bewerkstelligen. De roemruchte club miste vorig seizoen op een haar na promotie naar de Bundesliga.

Niet goed genoeg vind ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:03 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond is even kijken hoe onze vrienden van Heracles ervoor staan

wat doe je er ook bij dat knakenteamquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:38 schreef Dos37 het volgende:
Maar het was zeer matig maar dat hoef ik jullie niet vertellen
Ik moet bekennen dat jullie team amper nog ken, een boel nieuwe spelers moeten er ingepast worden.

Trainenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat doe je er ook bij dat knakenteam

Wat doe je dan in het topic van dat knakenteam?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat doe je er ook bij dat knakenteam

ja dat bedacht ik me te laat, post dit topic maar ff snel volquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het topic van dat knakenteam?
Vanavond gaan we pas een knakenteam zien, ik heb de popcorn al klaar

ik mag hopen als back-up voor Steur. Als ze voor de nieuwe rechtsbuiten ook in die categorie gaan zoeken dan heb ik er een hard hoofd in.
 ik mag hopen als back-up voor Steur. Als ze voor de nieuwe rechtsbuiten ook in die categorie gaan zoeken dan heb ik er een hard hoofd in.  

Je wordt steeds negatiever, Blawhquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef Blawh het volgende:
Kopteff op proef,ik mag hopen als back-up voor Steur. Als ze voor de nieuwe rechtsbuiten ook in die categorie gaan zoeken dan heb ik er een hard hoofd in.

Ik ben eigenlijk nog altijd heel positief, ondanks de slechte oefenwedstrijden. De achterhoede en het middenveld staat wel goed, nu nog iets erbij in de aanval en we hebben een heel aardig elftal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Je wordt steeds negatiever, Blawh

eentje die er meteen staat..
 eentje die er meteen staat..

Die vond zichzelf begin vorig seizoen terug bij Jong FC Utrecht en dat heeft zijn motivatie, op zijn zachtst gezegd, niet bepaald geholpen..... Aardige voetballer wel, maar geen echte topper.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks mis met Kopteff, die verdween bij Utrecht uit beeld na best wel okee presteren vond ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |