Toppmöller lijkt het inderdaad niet te worden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Damzkieee het volgende:
Topmöller zal het ook wel niet owrden.
Dus nog 3 versterkingenLast minute weer?
En Jhonatan had men toch ook wel graag willen houden, de directie vond hem echter te duur qua salaris voor een speler die er niet direct staat.quote:'Qua financiën liggen Toppmöller en Heracles ver uit elkaar. Maar we hebben nog geen volledig beeld van hem. het speelt nog.'
Is dus uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Of de transfer van Overtoom wordt gevolgd door het vastleggen van de Braziliaan Jhonatan da Silva (19), is nog lang niet zeker. 'Hij is technisch prima, is creatief, lichtvoetig en een echte tovenaar met de bal. Hij is ook transfervrij, maar de kans dat hij op deze jonge leeftijd al in het eerste komt en een volwaardige eredivisiespeler is, is niet al te groot. Toch zijn we aan het onderhandelen. Hij heeft talent, we willen hem de kans geven, maar hij moet een volwaardig salaris verdienen. Dat is het probleem waar de directie nog naar kijkt', zegt Heerkes.

)
 )  

quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:23 schreef Damzkieee het volgende:
Ik durf te voorspellen dat we dertiende worden, mits er nog 3 goede versterkingen bijkomen.

Waar baseer je dat op?!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:38 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dus zelfs met nog 3 versterkingen die niet komen, zouden we de doelstelling niet halen.

In de voorbereiding laat hij een heel behoorlijk indruk achter ja. Ik vond het raar dat ze meer dan 3 ton voor hem hadden betaald, maar zo te zien kan het zo maar een hele goede investering zijn voor de toekomst. Had ik vooraf eigenlijk niet verwacht omdat hij 1. nog geen seizoen bij Emmen in de basis had gestaan en 2. jullie waren er ook nog niet echt positief over. Nu hopen dat hij de goede lijn doortrekt richting de competitie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:25 schreef pekel het volgende:
Gaat goed met Dost lees ik? Mooi zo, bij ons was 'ie niet verder gegroeid..

Hij zegt dat we 13e worden, met nog 3 versterkingen er bij.quote:

Ja dus met nog EENS 3 versterkingen worden ze 13e?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zeg dat ze 13e worden, mits 3 versterkingen.

doelstelling is 12e.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:37 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom niet? Ze hebben aangegeven dat er nog 3 bijkomen?

En het 2e moet kampioen worden/ promoveren, iets waar ze vorig seizoen al dichtbij waren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is de doelstelling helemaal niet man.
Doelstelling is net als vorig seizoen handhaving zonder nacompetitie en zo ver mogelijk komen in de beker.

Zeiden ze op Oost.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is de doelstelling helemaal niet man.
Doelstelling is net als vorig seizoen handhaving zonder nacompetitie en zo ver mogelijk komen in de beker.

Dat is de langetermijn doelstelling. Na uitbreiding van het stadion en het opschroeven van de begroting naar 12-13 miljoen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:08 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Zeiden ze op Oost.
Doelstelling is een constante middenmoter worden, 12e plek.

oke excuseert u mij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is de langetermijn doelstelling. Na uitbreiding van het stadion en het opschroeven van de begroting naar 12-13 miljoen.
Nu totaal niet realistisch gezien de begrotingen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |