quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef reetveter het volgende:
Heineken moet gij hebben
niet te zuipen varkenspis.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef reetveter het volgende:
Heineken moet gij hebben
Dat dusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:48 schreef Electrocute het volgende:
Ik snap de eeuwige strijd tussen de fans van verschillende biermerken nooit. Bier in het algemeen is toch al een prima overeenkomende factor?
quote:
Huh?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef reetveter het volgende:
Heineken moet gij hebben
Zeker nog nooit Hollandia, Pitt, Schultenbrau of Jaeger bier op?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:13 schreef GizartFRL het volgende:
Verkeerd bier bestaat niet.
Hooguit bier wat lekkerder is dan het andere.
Zelfs dat is te drinken als het ijs en ijskoud isquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zeker nog nooit Hollandia, Pitt, Schultenbrau of Jaeger bier op?
krijgt slechts een B-quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef Damzkieee het volgende:
Warsteiner, Eine Köningin unter den Bieren
QFT!quote:
Een Westmalle Tripel vind ik ook altijd gelijk staan aan een half brood ofzo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik vind dat zware bier niet lekker wegdrinken.
Vooral Kanon
quote:
Altijd leuk om er te posten, omdat er altijd mensen boos worden als je zegt dat je een ander biertje lekkerder vindt dan die van hun.quote:
Kreeg je er geen huigkanker van?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:49 schreef Samsonneke het volgende:
Of was het nou de lever, of de darmen, of...
Koelkasthaar.
Bier schijnt wel goed voor je haar te zijn, dus Samonquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:49 schreef Samsonneke het volgende:
Koelkasthaar.
Mijn trampoline bakt worstjes in haar vrije tijd. Mijn vrienden (een afwasmachine en een biljarttafel) noemen haar wel eens "bladzijde".quote:
Wat een toeval, "bladzijde" is het enige woord dat mijn knalroze otter kan keffen als je hem een koolraap voor zijn snoet houdt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Mijn trampoline bakt worstjes in haar vrije tijd. Mijn vrienden (een afwasmachine en een biljarttafel) noemen haar wel eens "bladzijde".
Dat had hij natuurlijk nooit gemiauwt als de boer geen joppiesaus uit z'n geit had gekregen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat een toeval, "bladzijde" is het enige woord dat mijn knalroze otter kan keffen als je hem een koolraap voor zijn snoet houdt.
Mah, misschien als je jodelend een hoefijzer aan het ooglid van een neger lijmt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat had hij natuurlijk nooit gemiauwt als de boer geen joppiesaus uit z'n geit had gekregen.
Wel goed voor je hart en bier is goed voor de potentiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:49 schreef Samsonneke het volgende:
Koelkasthaar.
Das geen gewone Warsteinerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:30 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
krijgt slechts een B-
http://beeradvocate.com/beer/profile/360/1611
de discussie is niet of grolsch dan wel alfa dan wel hertog jan of andere bieren lekker zijn, maar juist of heineken tot de classificatie 'bier' behoort (quod non).quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:48 schreef Electrocute het volgende:
Ik snap de eeuwige strijd tussen de fans van verschillende biermerken nooit. Bier in het algemeen is toch al een prima overeenkomende factor?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:13 schreef GizartFRL het volgende:
Verkeerd bier bestaat niet.
Hooguit bier wat lekkerder is dan het andere.
Hertog!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:44 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je kijken hoe gelukkig die man met zijn biertje is, die ervaring wil jij toch ook beleven?
Hmm, is zo'n bier dat je na aankoop enkele dagen moet laten staan omdat er zoveel bezinksel (gist) in zit. Ben niet zo'n Westvleteren fan, maar 't heeft wel een zeer goede reputatie iddquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:56 schreef Triptamine het volgende:
Als ik die reviews lees van dit biertje krijg ik er gewoon zin in:
http://beeradvocate.com/beer/profile/313/1545
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:44 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je kijken hoe gelukkig die man met zijn biertje is, die ervaring wil jij toch ook beleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |