Ist een buut'nlaandse?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Hai lieverds!
Ik heb vandaag ook een zonnebrilgekocht! Op sterkte! En een nieuwe gewone bril...
Morgen met Rse naar Grunn. Oa nachtkastje kopen.
Wíe kwam erachter dat wíe vreemdging?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest huilen want dit was de aflevering waarin Joan erachter kwam dat Adam vreemdging.
Dat dus.quote:
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Iedereen is wel sloom van begrip zeg.
Nee. Dat is ze niet, ze komt uit Zuid-Holland.
D'oh.
quote:
Och, zoveul he. Ga er maar even voor zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Moet je nog over meer dingen iets weten?
En, is date Tangarine goed gekeurt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:54 schreef Lyssa het volgende:
Net terug van de sneak.. de nieuwste Mummy film.. damn wat een kutfilmHet was wel gezellig, want ik kwam Tangarine + date en Teigan+Mik tegen
Oh, Rose komt uit dequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Iedereen is wel sloom van begrip zeg.
Nee. Dat is ze niet, ze komt uit Zuid-Holland.
D'oh.
Weet niet, we gaan ffbij DaD kijken ook, ff kijken en vergelijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:48 schreef maok het volgende:
Ik denk dat het nachtkastje Zweeds is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |