Paar krasjes, stelt weinig voor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
jezus dat is geen klein crashje geweest
Is dit serieus ?!? Hier in de stad (tsjechie) rijden er al meer rond.....quote:Er waren nog maar vier van dergelijke auto's in Nederland;
Vroeger wel...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:07 schreef Flyingdutchman het volgende:
tsja...een stel achterhoekers een Lambo uitlenen...........t'is ook geen trekker!
Vraag dat maar aan Emiel Ratelband. Zijn Bugatti is er ook niet meerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil me niet voorstellen hoe diegene zich voelt nu.
quote:http://www.112achterhoek.nl/uitrukken.php?id=3088
Jongens gingen proefritje maken.. Van horen zeggen zo'n 170 km/h gereden..
En de serre hield weer niet van lambo's.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:43 schreef twi het volgende:
Die jongen hield gewoon niet van serre's. En terecht!
Ja does een linkje.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ff het "in welke dikke auto heb jij gereden" topic op autogespot in de gaten huden....
Deze Lambo had het beter gedaan...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:07 schreef Flyingdutchman het volgende:
tsja...een stel achterhoekers een Lambo uitlenen...........t'is ook geen trekker!
Die is er toch nog wel? Is toen wel door die medewerker meegenomen en beschadigd inderdaad, maar die was toch nog op te lappen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Emiel Ratelband. Zijn Bugatti is er ook niet meer
Nederland is meer een Ferrari land.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Is dit serieus ?!? Hier in de stad (tsjechie) rijden er al meer rond.....
Vorige week toen ik van m'n werk kwam weer een zwarte gezien :p wat een gaaf geluid maakt die motor.
Op het plein staat altijd een gele. En verder zie je ook weleens een oranje.
Nee, het is geen LP640.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:05 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Nederland is meer een Ferrari land.
Wel jammer, ik vind de Lambo eigenlijk mooier.
Kan ook zijn dat het om dit type gaat (LP640 ?)
Ik kan me ook nog een gevalletje herinneren van een jonge redacteur van een autotijdschrijft die een Corvette Z06 van een paar dagen auto heeft getotaled bij een benzinepomp. Iets te veel gas, door een greppel en daarna onder een vrachtwagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:22 schreef rival het volgende:
supersportwagens worden meestal ook op opritten in de prak gereden.. dan gooien ze het gas open en ze zijn er niet aan gewent
Dat was dezequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, het is geen LP640.
[..]
Ik kan me ook nog een gevalletje herinneren van een jonge redacteur van een autotijdschrijft die een Corvette Z06 van een paar dagen auto heeft getotaled bij een benzinepomp. Iets te veel gas, door een greppel en daarna onder een vrachtwagen
quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat was deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Domme sukkels. Het is jammer dat dit soort idioten de schade zelf niet hoeven te betalen... laat ze maar twintig jaar kromliggen.
Hij heeft wel alles gegeven.Anders zat die niet onderste boven.quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat was deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Domme sukkels. Het is jammer dat dit soort idioten de schade zelf niet hoeven te betalen... laat ze maar twintig jaar kromliggen.
Het is al een jaar of twee geleden dus het is niet zo makkelijk meer om de nieuwsberichten uit die tijd op te graven... hier is een korte.quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je ook het precieze verhaal erbij? Nooit van gehoord eigenlijk..
Die insteek zorgt er ook precies voor dat ze de auto's zonder enige vorm van respect behandelen. Dan kun je wachten op het moment dat de auto terug bijt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:02 schreef StefanP het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |