ik gok spacegate overigens volgende week een nieuw ras (gok ik) en ik gok dat we hem daar tegenkomenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:20 schreef Jnk18 het volgende:
Het was zeker niet de slechtste ep van dit seizoen, maar oh zo predictable allemaal. En die Runner zullen we waarschijnlijk ook nooit meer zien.
Inderdaad leuke aflevering!quote:
Klopt die Aliens zien wel cool uit, ik had toevallig een spoiler gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik gok spacegate overigens volgende week een nieuw ras (gok ik) en ik gok dat we hem daar tegenkomen
ik vind ronin sowieso niks voor jenniferquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:31 schreef Ulreazj het volgende:
Alleen begin vond ik wel leuk, met Mckay en Ronin tegen mekaar om Jennifer te versieren. Maar rest maar middelmatig.
Vetttquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:13 schreef RubenSosa het volgende:
Om in O'neill zijn taal te spreken. NICE !
Nou ja dit liet zien dat zonder Sheppard ook een leuke aflevering te maken is... maar hem en McKay vind ik wel de beste personages. Hij is degene die de boel een beetje weet te relativeren, bijvoorbeeld McKay moeten afremmen als hij weer eens een impulsief idee krijgt, of Ronon voordat hij iedereen overhoop schiet. Zo iemand hoort gewoon in zo'n team.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Inderdaad leuke aflevering!
Als ik Atlantis kijk, en mckay doet niet mee of komt weinig in beeld dan valt dat altijd op. Nu kwam sheppard op het laatst nog langs. ik betrapte me erop, "oja die doet ook nog mee" .
Laat staan dat ik Teyla heb gemist. (die zal wel aan het ont wraithen zijn ofzo.)
Hier kijk ik echt naar uit, het gekibbel tussen Jackson en McKayquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:13 schreef RubenSosa het volgende:
Om in O'neill zijn taal te spreken. NICE !
quote:
Absoluut mee eens!quote:Op zondag 21 september 2008 02:37 schreef Henno het volgende:
dit dusquote:Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef Richardfun het volgende:
Ik hoop echt dat McKay somehow de overstap maakt naar de nieuwe SG serie.
Ik hoop dat we de komende 10jaar nog van SG mogen genieten, of het nu Universe gaat worden of een andere of 5 jaar uni en dan weer een ander alles best, zolang het maar doorgaat en ze de humor voort weten te zetten die er nu in zit.quote:
O'Neill is nog net iets genialer inderdaad...quote:Op zondag 21 september 2008 10:29 schreef Mirel het volgende:
McKay is het beste personage (na O'neill eventueel) dat de Stargates hebben geproduceerd. Het is gelukkig niet een standaard geek, maar eentje die ontzettend arrogant is en nog allemaal andere leuke dingetjes die de acteur erbij heeft gedaan.
idd beste van seizoen 4 en 5 tot nu toequote:Op zaterdag 27 september 2008 12:44 schreef RubenSosa het volgende:
Geweldige aflevering!
Daniel Jackson
![]()
Todd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, bitter steel
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:30 schreef Fingon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:30 schreef Fingon het volgende:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Zo kan je het ook bekijken, het had erger kunnen zijn (stel je voor, 3 maanden... brr)quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:23 schreef Mirel het volgende:
Gelukkig 2 weken en niet tot aan januari zoals voorgaande seizoenen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:30 schreef Fingon het volgende:
Waarom keek ik dat nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
NERD!!!quote:Op zondag 28 september 2008 04:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik volg de serieNEE IK BEN GEEN NERD
of 2 jaar zoals met bsgquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:27 schreef Henno het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken, het had erger kunnen zijn (stel je voor, 3 maanden... brr)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |