quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:33 schreef Telecaster het volgende:
Je vond deel 2 beter dan deel 1...? Sterkte.
de sfeer in de film is niet normaal elke keer als ik een tv zie met ruisbeeld moet ik er weer aan denkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik zal even OT reageren, ik heb dit twee keer gehad.
Na het kijken van IT toen ik acht was durfde ik heel lang niet alleen in de badkamer. En na het zien van The Ring in de bioscoop met mijn toenmalige huisgenoten hebben we elkaar op de terugweg zo zitten opnaaien dat niemand meer durfde te slapen. Dus het komt vaker voor
Het gaat overquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:55 schreef factillusion het volgende:
[..]
de sfeer in de film is niet normaal elke keer als ik een tv zie met ruisbeeld moet ik er weer aan denken
helpt niet want de tv gaat gewoon weer aan ook als er geen stroom opstaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat over
Ik heb die nacht gewoon de stekker uit mijn tv getrokken
Ja maar het is echt maar een film hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:00 schreef factillusion het volgende:
[..]
helpt niet want de tv gaat gewoon weer aan ook als er geen stroom opstaat.
ooit wel eens midden in de nacht 4 horrorfilms gekeken en daarna rustig gaan slapen ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:06 schreef Buschetta het volgende:misschien een idee om een speciaal forum onderdeel te openen voor verdwaalde 10 jarigen ?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:12 schreef factillusion het volgende:
[..]
ooit wel eens midden in de nacht 4 horrorfilms gekeken en daarna rustig gaan slapen ?
je gaat nachtmerries krijgen het maakt niet uit hoe oud je bent
300 ? OMGquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:17 schreef Buschetta het volgende:
[..]![]()
onfortuinlijkerwijze heb ik het afgelopen half jaar minstens 300 horror films gezien.......
vraag maar niet waarom.
maar nee,
een film als felon geeft me meer angsten simpelweg omdat het realistisch is.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:17 schreef Buschetta het volgende:
[..]![]()
onfortuinlijkerwijze heb ik het afgelopen half jaar minstens 300 horror films gezien.......
vraag maar niet waarom.
Dan is er naar mijn mening toch iets behoorlijk mis met je ...quote:ik kan bijvoorbeeld wel tegen een echte onthoofding maar met horrorfilms ligt het net iets anders
Nee hoor, ik vind een onthoofding ook veel minder eng dan een zwartharig zombiespook meisje dat opeens in de badkuip opduiktquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:15 schreef Weakling het volgende:
Waar ik "wakker" van kan liggen zijn dit soort zinnen (uit de OP):
[..]
Dan is er naar mijn mening toch iets behoorlijk mis met je ...
Ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:12 schreef factillusion het volgende:
[..]
ooit wel eens midden in de nacht 4 horrorfilms gekeken en daarna rustig gaan slapen ?
je gaat nachtmerries krijgen het maakt niet uit hoe oud je bent
Een onthoofding in een film, okay, maar ten opzichte van een echte onthoofding?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:41 schreef lievmeisjuh het volgende:Nee hoor, ik vind een onthoofding ook veel minder eng dan een zwartharig zombiespook meisje dat opeens in de badkuip opduikt![]()
Hier stopte ik met lezen, Blair Witch Project 1 is gewoon vele malen beter. Deel 2 was echt een enorme teleurstelling vol met brak acteerwerk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:10 schreef factillusion het volgende:
allereerst bekeek ik Blairwitch project 1 al snel bleek deze film niet eng genoeg en besloot ik deel 2 te gaan kijken.
Ik wist niks van de film en wat al snel bleek was dat deze een stuk intenser is dan het eerste deel
Dit topic ging alleen over films, toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:29 schreef Weakling het volgende:
[..]
Een onthoofding in een film, okay, maar ten opzichte van een echte onthoofding?
Ja, maar dat was wel de vergelijking die in de OP gemaakt werd, een echte onthoofding minder eng dan een horrorfilm ... en dat vond en vind ik op zijn zachtst gezegd "vreemd"quote:Op zondag 27 juli 2008 01:02 schreef lievmeisjuh het volgende:
Dit topic ging alleen over films, toch?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |