Ik heb niet veel met horrorfilms ik kijk er niet graag naar maar deze nacht had ik ontzettend veel zin om een enge film te kijken dus ik download een paar horrorfilms
allereerst bekeek ik Blairwitch project 1 al snel bleek deze film niet eng genoeg en besloot ik deel 2 te gaan kijken.
Ik wist niks van de film en wat al snel bleek was dat deze een stuk intenser is dan het eerste deel
Het verhaal gaat zo :
Een groep mensen is geinspireerd door een video die de Blairwitch project documentaire heet.
en daarom op onderzoek uitgaat bij de plek waar de film in het eerste deel zich afspeelt.
de video van de eerste film is dus zogenaamd echt gebeurt.
ze komen aan bij de plek en hebben overal camera's neergezet.
eenmaal in de avond drinken ze ze veel alcohol en houden een feest
de volgende dag worden ze wakker en hebben ze overal tekens op hun lichaam
wat dus blijkt is dat ze bezeten zijn door een duivelse heks .
aan het einde van de film kom je er achter dat wat hun dachten meegemaakt te hebben anders was gebeurt en dat dus hun de moorden hadden gepleegt omdat ze bezeten waren door de heks
het meest zieke uit de hele film was dat ze een orgie deden in het bos en naakt in het bos rondliepen en de andere groep hadden vermoord zonder dat ze dat zelf wisten maar omdat de camera het had gefilmt kwamen ze erachter maar het beeldmateriaal konden ze alleen te zien krijgen door de video achteruit aftespelen .
uiteindelijk werden ze opgepakt door de politie en levenslang gekregen voor hun daden
nadat ik deze film had gekeken ging ik the ring kijken
en daarna had ik the grudge bekeken
toen dacht ik laat ik eens gaan slapen het was namelijk al laat (4 uur snachts)
toen ik eenmaal onder de doesch stond kreeg angst gevoelens over me heen
ik dacht dat er allemaal insecten uit de slang kwamen enzo echt vaag of dat er oppeens een of ander klein meisje met zwart haar en donkere ogen me kwam ophalen om me te vermoorden
ik kan behoorlijk goed tegen horrorfilms, maar dit had ik nog nooit meegemaakt echt fucking scary
dit doe ik dus nog een keer
heeft iemand anders dit ook wel eens gehad na het bekijken van horrofilms ?
ik kan bijvoorbeeld wel tegen een echte onthoofding maar met horrorfilms ligt het net iets anders
weet iemand nog een goede enge film ?
[ Bericht 0% gewijzigd door factillusion op 26-07-2008 11:41:16 ]