SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:48 schreef Electrocute het volgende:
Ik hoopte op een foto in de spoiler.
Onze vriend 'dat is geen herpes' was anders ook de flauwste niet. Ik ben gewoon teleurgesteld.quote:
Die foto staat ook achter een linkjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:56 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Onze vriend 'dat is geen herpes' was anders ook de flauwste niet. Ik ben gewoon teleurgesteld.
Daar zou ik ook nog wel genoegen mee nemen.quote:
Nee 120% groei. Dat is niet 1,2 keer zo groot.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
1,20 keer zo groot, poe zeg.
Wat, vaseline? Dat helpt toch helemaal niet!quote:
Dat is dan ook vaseline en geen trek zalfquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:25 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wat, vaseline? Dat helpt toch helemaal niet!
Ik voel me zo ontzettend onbegrepenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is dan ook vaseline en geen trek zalfIk bedoel die stinkende zwarte troep.
Nee trekzalfquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik voel me zo ontzettend onbegrepen
Sorryquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, zeg dan gewoon: die zalf die je op je boner smeert alvorens je gaat galvaniseren.
En bedankt voor de heldere uitleg, nu zit ik weer met een gore visualisatiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:59 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik heb jaren geleden ook wel eens zo'n unit gehad! Ziet er niet uit inderdaad. Maar de dag dat hij eindelijk rijp is, en uitgeknepen kan worden, zal je altijd onthouden: het blijft maar komen! En als hij dan eenmaal helemaal leeg is, voel je je echt alsof je 3 weken geconstipeerd bent geweest, en het er in 1 keer allemaal uitgeperst hebtZo'n verschrikkelijke opluchting...
En dan duurt het nog een week voor het weer enigszins toonbaar is.
Overigens mag je ze officieel niet uitknijpen, want je verhoogt onder andere het risico op sepsis, en je kan er zelfs dood aan gaan, no kidding. Maar fuck dat: furunkels uitknijpen FTW!
Misschien kun je iets met Sneeuwvlok afsprekenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:39 schreef FoXje het volgende:
Steenpuist uitknijpen is inderdaad fantastischHeb er al jaren geen gehad helaas
Graag gedaan he! Vooral ook even het verhaal van FoXje een paar posts hierboven lezen, zal zeker in de smaak vallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
En bedankt voor de heldere uitleg, nu zit ik weer met een gore visualisatie
Aansteller.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:09 schreef error32 het volgende:
Mijn vader heeft ooit door het uitknijpen een enorme infectie opgelopen, en het had niet veel gescheeld of hij had het niet overleefd (http://www.huidarts.info/algemene_folders/folder/wondroos/)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |