Daarom dus...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien moet er iemand een spoilertopic openen, want het wordt wat veel nu.
Two-Face als karakter is gewoon ijzersterk, maar zijn rol was na TDK gewoon duidelijk uitgespeeld. Het wordt in ieder geval erg lastig om nogmaals een sterk verhaal rond deze Two-Face te creëeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:56 schreef Moozze het volgende:
Catwoman lijkt me wel leuk, ben persoonlijk blij dat Two Face er waarschijnlijk niet meer bij is want ik vond hem gewoon niet tof. Een beetje meer Scarecrow lijkt me ook wel fijn.
Een iets minder logge Tumbler zou erg tof zijn jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:23 schreef Locusta het volgende:
Ik hoop dat hij wel weer een nieuwe batmobil krijgt!
Er zat sowieso niet erg veel tijd tussen die aanslag en zijn dood, toch? Open brandwonden zien er echt niet zo lekker uitquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:07 schreef -Menn0- het volgende:
Tja maar als je alleen littekens had bij Dent was denk ik het effect minder groot.
Ja ik vond het ook wel heeel snel gaan, opeens vond hij de Joker een toffe peerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zat sowieso niet erg veel tijd tussen die aanslag en zijn dood, toch? Open brandwonden zien er echt niet zo lekker uit
Ik vond het CGI-gewijs wel goed gedaan, maar volgens mij kan zijn oog dat nooit overleven en praten lijkt me ook lastig met halve lippen. Dat soort dingen... Dat vind ik gewoon jammer, dat vraagt te veel van mijn suspension of disbelief.
Helemaal mee eens, two face was voor mij een minpuntje...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:54 schreef wonderer het volgende:
Is het stom als ik zeg dat ik Dents mismaaktheid niet realistisch vond? Hebben ze zo hun best gedaan om een menselijke Joker en batman neer te zetten, met net echte littekens en blauwe plekken omdat z'n pakkie faalt... Krijg je een biologisch erg onwaarschijnlijke verwondingJammer dat ze daar niet wat meer aan hebben gedaan.
Oh, en ik heb Scarecrow gemist in het begin, wat was daar nou mee?
Ik dacht even dat The Joker had gelogen en dat ze bij een druk op de knop hun eigen boot zouden opblazen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:52 schreef Nepthys het volgende:
Als de mensen op de ene boot de andere zouden hebben opgeblazen, zouden ze dan ook niet automatisch zelf zijn opgeblazen aangezien 'hun' detonator op de andere boot dan ook zou worden vernietigd?
Ja dit, dat dacht ik dus ook!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht even dat The Joker had gelogen en dat ze bij een druk op de knop hun eigen boot zouden opblazen.
Het lijkt me dat er best wel beveiliging op zal zitten, anders kom je wel heel makkelijk van een bom af door even op de detonator te gaan stampen ofzo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:56 schreef -Menn0- het volgende:
Nee zo werkt een detonator niet. Het is een knop die moet worden omgezet, als de knop kapot is kan je hem ook niet omzetten. Lijkt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |