Heeft volgens mij te maken met het systeem, er is niet echt een betrouwbare ranking zoals bij andere sporten waardoor toppers al vroeg tegen elkaar kunnen loten... daarom hebben ze dus een extra medaillekans ingevoerdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:19 schreef sjimz het volgende:
Waarom niet gewoon de 2 verliezende halve finalisten tegen elkaar laten spelen om 1 bronzen medaille?
Vind ik wel vreemd hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft volgens mij te maken met het systeem, er is niet echt een betrouwbare ranking zoals bij andere sporten waardoor toppers al vroeg tegen elkaar kunnen loten... daarom hebben ze dus een extra medaillekans ingevoerd
In dat geval kan het niet verkeerd gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef Reya het volgende:
Zijn coach doet me wel een beetje denken aan Martin Verkerk
Ik vind het al jaren een prachtsysteem. Zo hoeft 1 misstap niet fataal te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, tong80 had me wijs gemaakt dat dat bij de OS niet zo was. Vandaar mijn verwarring.
Blijf dat een gek systeem vinden maar het is wel goed voor onze medaillespiegel.
niet de oostenrijker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef borisz het volgende:
De finale is tegen Sobirov uit Uzbekistan.
dus ruben is de zoon van god!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef Reya het volgende:
Zijn coach doet me wel een beetje denken aan Martin Verkerk
In topsport moet elke misstap fataal zijn!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het al jaren een prachtsysteem. Zo hoeft 1 misstap niet fataal te zijn.
Geen Passchier inderdaad, verrassend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef borisz het volgende:
De finale is tegen Sobirov uit Uzbekistan.
Sobirov wint brons
Maar als hij al 3 keer zo op die manier heeft gewonnen dan moet je daar toch wel beter voor uitkijken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Zo, maar die is ook wel een klasse apart zeg
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:31 schreef Denewar het volgende:
is het al begonnen
oh het is al afglopen
Eerder gewoon een niveauverschil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:31 schreef Palmboom313 het volgende:
godver de godver wat dom
1 misstap kan hier juist wel fataal zijn. Bij andere sporten kun je in een poule nog wel eens verliezen en toch goud winnen. Houkes gaat een keer de fout in nu en kan geen goud of zilver meer pakken. Rest alleen nog de strijd om brons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het al jaren een prachtsysteem. Zo hoeft 1 misstap niet fataal te zijn.
Ik denk dat je het wel kunt weten maar die vent is gewoon te snel en te goed voor Houkes... je moet ook niet vergeten dat Houkes weliswaar een hele goeie judoka is maar hij heeft nou ook weer niet de klasse van een Huizinga die alles op Ippon won in zijn beste dagen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar als hij al 3 keer zo op die manier heeft gewonnen dan moet je daar toch wel beter voor uitkijken?
Had inderdaad alles al op met een Ippon beslist vandaag. Nou ja, dan maar hopen dat Houkes brons kan pakken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die Koreaan is gewoon een klasse apart, niks dom.
ik dacht je bedoeld mooie sport voor de reclame, lekker snel naar de reclame!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:33 schreef Droopie het volgende:
Verdiend gewonnen en goede reclame voor Judo...
Want het was kort maar wel erg goed..
Exact, plus dat het een totaal andere tactiek was die hij toepaste. De vorige drie partijen waren schoudersworpen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel kunt weten maar die vent is gewoon te snel en te goed voor Houkes... je moet ook niet vergeten dat Houkes weliswaar een hele goeie judoka is maar hij heeft nou ook weer niet de klasse van een Huizinga die alles op Ippon won in zijn beste dagen...
Beetje ontluisterendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:32 schreef Palmboom313 het volgende:
hahaha 20 seconden en toen kon hij weer weg gaan.
Die kerel is prima.quote:
Wat een simplistisch gezeik van de kant af en dan van een lek nog wel. Zo simpel ligt het allemaal niet. En dat hij wereldkampioen is, heeft hier weinig mee te maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Beetje ontluisterend
Had ie toch wel wat beter kunnen doen zou je zeggen, gewoon staan blijven ofzo.
Hij is toch wereldkampioen ?
Jammer
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij is dan wel wereldkampioen geworden maar dat was meer een absolute topdag dan op basis van continu de beste zijn in zijn klasse... die wereldtitel kwam toch min of meer uit de lucht vallen.....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Beetje ontluisterend
Hij is toch wereldkampioen ?
Jammer
Dat gebeurt in het judo regelmatig hoor. Niets raar aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:39 schreef BVO het volgende:
Nouja maar goed, na 20 seconden exit is wel weer vrij knullig hoor!!
Kan zoals TheArt zegt makkelijk gebeuren in het judo hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:39 schreef BVO het volgende:
Nouja maar goed, na 20 seconden exit is wel weer vrij knullig hoor!!
Ik heb het niet over raar, ik heb het over knullig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gebeurt in het judo regelmatig hoor. Niets raar aan.
Het is ook niet knullig, je hoeft maar één keer tegen een goed ingezette techniek aan te lopen en je ligt op je rug, dat kan na 5 seconden zijn en dat kan ook in de laatste 5 seconden zijn terwijl je ruim voor staatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het niet over raar, ik heb het over knullig.
Is al heel lang zo bij judo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:12 schreef Adfundum het volgende:
Twee bronzen medailles te vergeven, wat vreemd.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:12 schreef Leatherface het volgende:
Oezbeek wint brons.
Proficiat Falco.
Zodirect Houkes.
Choi en de Oostenrijker Paischer vechten het uit voor het goud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |