Ik ken hetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Van die kleine rotvliegjes. Sommige van die beestjes gaan zelfs in je TFT-scherm zitten
Maar goed ook, want meestal als er een hittegolf en het noodweer vanuit het ZW komt inzetten, heeft het ZW meestal het leukste....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:30 schreef Fredo55 het volgende:
Flinke buien daar in Flevoland.![]()
Hopelijk krijg ik morgen ook wat, maar slechter dan Zeeland kan je morgen niet zitten.
Ik had er alles aan gedaan om die klere vlieg weg te krijgenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:30 schreef Party_P het volgende:
[..]
Ik ken het
Heb er 1 in mijn scherm, en die is dood, krijg um niet meer weg. En zit er ook nog eens al 2 jaar in, best irritant
In Duitsland ontstaat anders ook een bestequote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:30 schreef Fredo55 het volgende:
Flinke buien daar in Flevoland.![]()
Hopelijk krijg ik morgen ook wat, maar slechter dan Zeeland kan je morgen niet zitten.
dat heb ik ook geprobeerd maar helaas, eerst liep die rond, dat was nog kutter.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik had er alles aan gedaan om die klere vlieg weg te krijgen
Mooi thanksquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://meteodelfzijl.nl/weerflits/cape.htm
Hoewel wetterzentrale.de veeeel beter is... Qua quick scan voldoet bovenstaande.
Inderdaad, ook hier zag ik een half uurtje geleden weerlicht van de buien in Flevoland. Mooi gezicht bij zo'n heldere lucht.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:54 schreef Party_P het volgende:
[..]
dat heb ik ook geprobeerd maar helaas, eerst liep die rond, dat was nog kutter.
goh weerlicht van de bui in flevoland, kleine 35-40km verderop
Ach, van de oosterburen moet je het maar hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar goed ook, want meestal als er een hittegolf en het noodweer vanuit het ZW komt inzetten, heeft het ZW meestal het leukste....
geen idee, zal niet echt de zaak heftiger maken denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:40 schreef marcel-o het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren als die storing uit t oosten en uit t zuiden samen komen?!
Idd zeg, ik zie de flitsen en hoor de donder vanuit Hengelo gewoon goed!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, zal niet echt de zaak heftiger maken denk ik.
die bui die de Achterhoek in trekt is ook niet mals zo te zien!
Wauw gaaf.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:36 schreef dimage het volgende:
BALEN dat het zo regende maar hier bij medemblik een geweldig partij ontladingen. Kon het raampje van de auto niet open doen. Gemiddeld elke 10 seconden een vertikale ontlading. Prachtig gewoon en je rook zo af en toe de ozon.
[ afbeelding ]
en als de radar niet liegt komt er later vannacht nog een lading over ons heen. kom maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |