abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60348182
Dat grote bedrijven veel dingen laten doen door werknemers in lagelonenlanden dat kan ik begrijpen, maar moet nu bijna elk bedrijf zijn helldesk naar Limbabwe verhuizen of personeel daar vandaan te werk stellen?

Vanmorgen moest ik eerst het VGZ bellen, krijg ik zo'n Limbodoos aan de telefoon die het allemaal niet snapt en die mijn accentloos Nederlands niet verstond, daarna UPC bellen krijg ik weer een Limbo aan de telefoon die snapte er ook al geen reet van.

Mijn ochtend kon niet meer stuk vandaag

Klachten:
Dat accent
Hun enorme intelligentie
Hun beheersing van de Nederlandse taal

[ Bericht 6% gewijzigd door Juup© op 25-07-2008 22:25:31 (8-) toegevoegd) ]
pi_60348213
Hierover mag je geen topic plaatsen.
quote:
Hun beheersing van de Nederlandse taal
pi_60348221
heb jij mij aan de lijn gehad ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60348229
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hierover mag je geen topic plaatsen.
[..]

Waar staat dat?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:59:49 #5
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60348238
En hielp het dat je zei dat je mod op Fok! was?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60348242
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:58 schreef postmortum het volgende:
heb jij mij aan de lijn gehad ?
Voor jou te hopen van niet, want dan ben jij wel erg dom
pi_60348252
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:59 schreef Juup© het volgende:

[..]

Voor jou te hopen van niet, want dan ben jij wel erg dom
nee ik wist dat jij het was
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60348261
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:00 schreef postmortum het volgende:

[..]

nee ik wist dat jij het was
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:00:56 #9
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60348264
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:00 schreef postmortum het volgende:

[..]

nee ik wist dat jij het was
ik moest lachen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60348344
Juup is zelf een reserve belg.
Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:23:43 #11
216443 BozoNightmare
I can't wake up
pi_60348698
*komt klaar*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:24:18 #12
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60348713
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef BozoNightmare het volgende:
*komt klaar*
ruim je het ook ff op?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:44:41 #13
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_60349145
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:43 schreef de_bosbeek het volgende:
Hey, ik hier?
ja doei!
.
pi_60349215
tt zou een woord moeten zijn
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:54:36 #15
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_60349347
TS heeft natuurlijk wel een punt.
Vaak bel je een helpdesk en moet je het hele probleem uitleggen maar vervolgens wordt er een case gelogd die aan alle kanten rammelt. Zegt niet altijd wat over het niveau van de servicedesk medewerker hoor, sommige bedrijven / instellingen die informeren hun eigen servicedesk nergens over, gaan vervolgens wel 'live' met allerlei producen / diensten en vinden vervolgens de helpdesk 'lomp' omdat ze de klanten niet fatsoenlijk weten te helpen. I.p.v. de servicedesk tijdig te informeren en op te leiden wordt er maar wat raakgescholden. Maar ja dat is het makkelijkst he - als de schuld bij een ander ligt.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:54:53 #16
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60349354
die klote helpdesks snappen echt het leed van de beller niet.

Tyfus Tmobile
pi_60349387
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_60349436
limburgs / brabants / belgisch klinkt zooooo ontzettend geil
pi_60349687
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:54 schreef Asics het volgende:
TS heeft natuurlijk wel een punt.
Vaak bel je een helpdesk en moet je het hele probleem uitleggen maar vervolgens wordt er een case gelogd die aan alle kanten rammelt. Zegt niet altijd wat over het niveau van de servicedesk medewerker hoor, sommige bedrijven / instellingen die informeren hun eigen servicedesk nergens over, gaan vervolgens wel 'live' met allerlei producen / diensten en vinden vervolgens de helpdesk 'lomp' omdat ze de klanten niet fatsoenlijk weten te helpen. I.p.v. de servicedesk tijdig te informeren en op te leiden wordt er maar wat raakgescholden. Maar ja dat is het makkelijkst he - als de schuld bij een ander ligt.
Meneer, waarschijnlijk staat uw Anti-Virusprogramma te "sterk" afgesteld , nee dat staat er helemaal niet op, O, dan ga ik even uitzoeken waar het dan misschien aan ligt, na enige zoektijd te hebben gewacht aan de telefoon kwam hij terug met de mededeling dat de "calamiteitendienst" o.i.d. mij binnen 24 uur terug gaat bellen. Er is al 12 uur voorbij dus ik ben benieuwd wanneer die willen gaan bellen.
pi_60350840
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:56 schreef Juup© het volgende:
Dat grote bedrijven veel dingen laten doen door werknemers in lagelonenlanden dat kan ik begrijpen, maar moet nu bijna elk bedrijf zijn helldesk naar Limbabwe verhuizen of personeel daar vandaan te werk stellen?

Vanmorgen moest ik eerst het VGZ bellen, krijg ik zo'n Limbodoos aan de telefoon die het allemaal niet snapt en die mijn accentloos Nederlands niet verstond, daarna UPC bellen krijg ik weer een Limbo aan de telefoon die snapte er ook al geen reet van.

Mijn ochtend kon niet meer stuk vandaag

Klachten:
Dat accent
Hun enorme intelligentie
Hun beheersing van de Nederlandse taal
Er bestaat niet zoiets als ''accentloos''
pi_60351195
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Er bestaat niet zoiets als ''accentloos''
O sorry, ik was de vergeten

  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:29:03 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60351292
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meneer, waarschijnlijk staat uw Anti-Virusprogramma te "sterk" afgesteld , nee dat staat er helemaal niet op, O, dan ga ik even uitzoeken waar het dan misschien aan ligt, na enige zoektijd te hebben gewacht aan de telefoon kwam hij terug met de mededeling dat de "calamiteitendienst" o.i.d. mij binnen 24 uur terug gaat bellen. Er is al 12 uur voorbij dus ik ben benieuwd wanneer die willen gaan bellen.
UPC en terugbellen

Sterkte, en dan hoop ik voor je dat jij hen kunt vertellen wat het probleem is, anders kan het nog wel ff duren
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:46:11 #23
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_60351696
Waarschijnlijk zaten we aan de friet en een pils.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_60351862
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:46 schreef Rhythm het volgende:
Waarschijnlijk zaten we aan de friet en een pils.
Om 09:00 uur 's morgens?

pi_60351896
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

Om 09:00 uur 's morgens?

Dan is het 5 uur in Korea, het mag dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')