ik mag niet klagen, dus je hoort mij niet mopperen nu het weekend isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor eindelijk weekend na een week werken, met jou?
+1, net als gister.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:53 schreef Jerruh het volgende:
*terug van sunrise!*
wat een superlekker weer vandaag!.
ik dacht eerst dat het de komende 7 dagen wel lekker bleef...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Goatsee het volgende:
[..]
+1, net als gister.
Alleen nu gaat het zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag regenen + onweren, zware bewolking volgens www.weeronline.nl.
In EHV word het woensdag al beter dacht ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het de komende 7 dagen wel lekker bleef....
Net als hier dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Goatsee het volgende:
[..]
+1, net als gister.
Alleen nu gaat het zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag regenen + onweren, zware bewolking volgens www.weeronline.nl.
Oh, dat zijn maar 1 of 2 druppeltjes iedere keer!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Goatsee het volgende:
[..]
+1, net als gister.
echte mannen kunnen tegen een paar druppeltjesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef Weemz het volgende:
NEEEE geen regen maandag, ik wil mijn verjaardag natuurlijk wel lekker buiten in de tuin vieren!
Als het regent op de meeting sta jij buiten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
echte mannen kunnen tegen een paar druppeltjes
Heeft-ie waterproof makeup dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Goatsee het volgende:
Als het regent op de meeting sta jij buiten.
jij komt niet eensquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Goatsee het volgende:
[..]
ja hoezoquote:
hoe bedoel je,ik zei alleen echte mannen kunnen tegen een paar druppeltjes. Ik zal zo hier even in de regen gaan staan vanavond om dat te bewijzen okquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:28 schreef Goatsee het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat jij met allerlei opmerkingen mag rondstrooien die je niet nakomt
INDentiteit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Wat is indentiteit?
(En waarom zijn er echt heel veel Nederlanders die die fout maken?)
Nee hoor. Je zegt gewoon ie-den-tie-teit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:42 schreef Goatsee het volgende:
Identiteit dan.
Je spreekt het ook meer uit als indentiteit.
Misschien alleen mensen met een keelgezwel ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:42 schreef Goatsee het volgende:
Identiteit dan.
Je spreekt het ook meer uit als indentiteit.
Rooie eekhoorntjes of grijze?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Terug uit het park trouwens
Gelezen, geslapen, gegluurd.
O ja, en eendjes, hondjes, konijntjes en eekhoorntjes gezien
quote:
niks meer dan dat ? lindoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Terug uit het park trouwens
Gelezen, geslapen, gegluurd.
O ja, en eendjes, hondjes, konijntjes en eekhoorntjes gezien
Ik heb ook vaak de neiging om indentiteit te schrijven hoor. Alleen weet ik dan wel dat het fout is dus ik verbeter het.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien alleen mensen met een keelgezwel ofzo.
Cute. Die vind ik liever dan grijzequote:
Nee guapo, ik ben niet zo'n verleider als jijquote:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die 2? (buiten dan de kleur van de vacht, of is dat het enige?)quote:
ja die verjaardagen week breekt weer aan met jij, vlarp, bartje bart, ik TMMquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef Weemz het volgende:
NEEEE geen regen maandag, ik wil mijn verjaardag natuurlijk wel lekker buiten in de tuin vieren!
moet tie toch al voor z"n peukquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Goatsee het volgende:
[..]
GEen flauw idee.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen die 2? (buiten dan de kleur van de vacht, of is dat het enige?)
O ja ik zat zegmaar te denken dat grijze op andere plaatsen voorkwamen als rooie of zoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
GEen flauw idee.
Rooie hebben pluimoortjes en grijze niet?
Oh, dat is ook zo. De grijze komt uit Amerika en de rooie uit europa/azie. In Engeland wonen ze allebei, maar daar verdringt de grijze de rode steeds meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja ik zat zegmaar te denken dat grijze op andere plaatsen voorkwamen als rooie of zo
Ik heb in NL ei'k alleen maar rooie gezien eigenlijk.
En je hebt hem niet aangesprokenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee guapo, ik ben niet zo'n verleider als jij
Gewoon een beetje in Vittorio gelezen, half uurtje geslapen in de zon. Beetje naar die schattige latino gekeken die met z'n hond aan het spelen was.... en die hond moest natuurlijk IN het water springen om vervolgens mij bijna ene bezoek te gaan brengenDaarna een beetje melancholiek verdwaald rondgelopen in het park met muziek op m'n oren.
En toen kreeg ik honger
ze hebben toch wel een afdakje, ondanks dat ik een echte man ben, hou ik niet van regenquote:
Ja hallo, ik ga zomaar een vreemde jongen aanspreken zegquote:
Ik altijd "eenkoorntjes". Leek een beetje op "eenhoorntjes"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij in het park tegenover wonen ookeekhoorntjes
. (vroeger zei ik wel eens erikhoorntjes
)
ja waarom nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga zomaar een vreemde jongen aanspreken zeg
Ik hou van warme regen op de terugweg. Van grote warme dikke druppels op je lijf, die het ietwat verkoelen na een stomend warme dag. Een warme zomerse plensbui. Je shirt plakt langzamerhand aan je lijf vast, je haren druipen langs je voorhoofdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze hebben toch wel een afdakje, ondanks dat ik een echte man ben, hou ik niet van regen
ah esquilo, ik dacht al waar hebben jullie het overquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik altijd "eenkoorntjes". Leek een beetje op "eenhoorntjes"
Mannen in NL zijn anders dan in Portugal lindo.... hetero mannen in NL vinden het niet echt vaak een compliment als een man met ze flirt. Eerder een beledigingquote:
ik hou van zon en laat op de avond hollen en stoeien op het starnd, zweten en in de zee skinny dippen en rolen door het zand. Geen shirt niks van dat alles en ...... en dan een glas wijn en kijken hoe de nacht eruit ziet over de zeequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van warme regen op de terugweg. Van grote warme dikke druppels op je lijf, die het ietwat verkoelen na een stomend warme dag. Een warme zomerse plensbui. Je shirt plakt langzamerhand aan je lijf vast, je haren druipen langs je voorhoofd
Ja en dan NA dat alles komt de regenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou van zon en laat op de avond hollen en stoeien op het starnd, zweten en in de zee skinny dippen en rolen door het zand. Geen shirt niks van dat alles en ...... en dan een glas wijn en kijken hoe de nacht eruit ziet over de zee
Oh ja da's waar ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:54 schreef Stroekie het volgende:
ja die verjaardagen week breekt weer aan met jij, vlarp, bartje bart, ik TMM
Maar je krullen dan?!?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van warme regen op de terugweg. Van grote warme dikke druppels op je lijf, die het ietwat verkoelen na een stomend warme dag. Een warme zomerse plensbui. Je shirt plakt langzamerhand aan je lijf vast, je haren druipen langs je voorhoofd
neeeeeeeee nu heb je mijn romantische droom verstoordquote:
Op de terugweg maakt het niet meer uit denk ikquote:
Jamaar anders kriebelt dat zand zo overalquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
neeeeeeeee nu heb je mijn romantische droom verstoord
Zand, huis, douche daar heb je de regen niet voor nodig. Zoal je al merkt ik hou echt niet van regenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar anders kriebelt dat zand zo overalEn die regen is juist OOK romantisch! Want als je dan samen doorweerkt thuiskomt kun je elkaar voorzichtig afdrogen en uh... ja... nou ja, romantisch
Het is 5 voor half 9.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn gevoel voor tijd is helemaal verdwenen op dit moment
5 voor half acht, dus ik ga en tot morgenquote:
Dan moet jij wennen aan de regen, ik aan het zandquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zand, huis, douche daar heb je de regen niet voor nodig. Zoal je al merkt ik hou echt niet van regen
vast wel, ik be er nog niet geweest na het ingaan van het rookverbodquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze hebben toch wel een afdakje, ondanks dat ik een echte man ben, hou ik niet van regen
sterkte met het bieden van de schouder en het luisterend oorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
5 voor half acht, dus ik ga en tot morgen
dus vanaf heden heb jij ook zo'n plastic regenkapje bij jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet jij wennen aan de regen, ik aan het zand
Ik hou ook echt alleen maar van regen als ik daarna niets meer hoef te doen en geen mensen meer hoef te zien buiten degene waar ik van zou houden. Ik bedoel... je denkt toch niet dat ik iemand anders mijn verzopen krullen zou laten zien!
Nee, gewoon een pluquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus vanaf heden heb jij ook zo'n plastic regenkapje bij je?
ik weet niet of hij ongeschonden opgehaald gaat worden, straks is hij nog gebruikt in een bitchfightquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:43 schreef maedel het volgende:
Ik zet even mijn tasje hier neer, in het hoekje
Maakt niet uit, ik ben pot, ik heb nog een heuptasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of hij ongeschonden opgehaald gaat worden, straks is hij nog gebruikt in een bitchfight
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben pot, ik heb nog een heuptas
nu ken ik fokkers die zich meer zorgen maken over hun Louis Vuitton van over de 1000 euroquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Louis Wie?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ken ik fokkers die zich meer zorgen maken over hun Louis Vuitton van over de 1000 euro
Ja, dat van die heuptas was een grapje hoor, die heb ik dan niet om....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja, jij moeten nog aan elkaar voorgesteld worden voordat het 30 aug is
maar mocht je ontwenningsverschijnselen krijgen dan mag je vast wel van iemand hem even lenen en vasthouden. Of beter nog ga je ook s middags mee het personeel van www.artishock.nl op hun gay bestendigheid testenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Louis Wie?
[..]
Ja, dat van die heuptas was een grapje hoor, die heb ik dan niet om....
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
[..]
quote:
Nee, gekkie!quote:
van het ene hokje naar het volgendequote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
![]()
Die was onder de gordel , maar het was vrij snel weer bijgetrokken
, maar ik heb sindsdien maar geen eyeliner meer gebruikt voor ik mijn eigen oog eruit steek
. Ik denk dat ik binnenkort ga overstappen van emo naar screamo , het staat me meer aan
sorry als je deze reaktie zo opvat, hij was puur belangstellend bedoelt omdat je aangaf dat het toen helemaal rood was geworden en ik benieuwd was of het alweer was weggetrokkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
![]()
Die was onder de gordel , maar het was vrij snel weer bijgetrokken
, maar ik heb sindsdien maar geen eyeliner meer gebruikt voor ik mijn eigen oog eruit steek
. Ik denk dat ik binnenkort ga overstappen van emo naar screamo , het staat me meer aan
hij is best aanstekelijk jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een heerlijke film, de lol spat van het scherm af, wat zullen ze gelachen hebben met het maken hiervan.
nou en, als Zakje zich daar goed bij voelt wie zijn wij dan om hem hem daarvan te weerhoudenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van het ene hokje naar het volgende
Uh... een gay-emo dus? Als dat al niet een pleonasme isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MIsschien moet je je best eens gaan doen om je eigen onderschrift te ondermijnenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij is die nog op het land bezig om schapen te vangen en inspiratie aan het opdoen om het drama van de onthulling zo indrukwekkend mogelijk te makenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
Waar blijft die onthulling van Rodebes zijn identiteit?
d'r is hier anders weinig actie vanavond in Hquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:01 schreef MisterO het volgende:
Het is lekker broeierig hier
Niet alles wordt op Fok onthuldquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
d'r is hier anders weinig actie vanavond in H![]()
of speelt alles zich weer achter de schermen af
Nee, bel zelf maar hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij staat in live verbinding met de havenstad ?
Dan nemen ze maar op hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, straks stoor ik nog in een goed..gesprek
jij zou het inderdaad gewoon doen hè, jij zo ze op dit moment van de dag gewoon gaan bellen om te kijken wat de reaktie zal zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar op hoor!
Stroek is een vip
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar op hoor!
Stroek is een vip
je kan me ook even je telefoonnummer geven, dan kunnen we het gesprek even oefenen![]()
Assen, de nieuwe Eindhovenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:41 schreef Stroekie het volgende:
en ik zie dat Assen weer zwaar vertegenwoordigd is op dit moment
Nee, daar heb ik jou voorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zou het inderdaad gewoon doen hè, jij zo ze op dit moment van de dag gewoon gaan bellen om te kijken wat de reaktie zal zijn?
zolang er in Assen nog een Sofitel is waar je jezus kan toezingen behoort carnaval nog gewoon in Eindhoven gevierd te wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als we hier maar geen carnaval gaan houden
gezellig met zijn alle naar het Noorder Dierenpark aapjes kijkenquote:
Wie zn zus?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zolang er in Assen nog een Sofitel? is waar je jezus kan toezingen behoort carnaval nog gewoon in Eindhoven gevierd te worden
ja hoe meer zielen hoe meer vreugd, en hoef jij dat hele stuk ook niet alleen met een spits/metro/de pers in de trein te zittenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:54 schreef MisterO het volgende:
NeeNee, Groningen zou nog wel leuk zijn. maar It's not gonna happen![]()
Eindhoven first! ik ben al verbaasd dat ik daar helemaal naartoe ga reizenHe Yuri, ga je mee?
Je vergeet de DAGquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hoe meer zielen hoe meer vreugd, en hoef jij dat hele stuk ook niet alleen met een spits/metro/de pers in de trein te zitten
Helemaal naar eindhoven ben wle gekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:54 schreef MisterO het volgende:
NeeNee, Groningen zou nog wel leuk zijn. maar It's not gonna happen![]()
Eindhoven first! ik ben al verbaasd dat ik daar helemaal naartoe ga reizenHe Yuri, ga je mee?
Je leeft maar 1 keer hoor. In plaats van stom thuis zitten, kun je naar een supertof feest én je krijgt Eindhoven een keer te zienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Helemaal naar eindhoven ben wle gek
En ik doe niet aan disco'squote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer hoor. In plaats van stom thuis zitten, kun je naar een supertof feest én je krijgt Eindhoven een keer te zien
die is wel zo niet interessant, waardeloos vodquote:
Ooooooh ik ga er gerust heen, maar ik denk niet dat ze kleding naar mijn smaak hebben .quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wie wel er nu niet het personeel gaan testen bij www.artishock.nl ?
daar gaat het ook niet omquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooooh ik ga er gerust heen, maar ik denk niet dat ze kleding naar mijn smaak hebben .
Slaapsequote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:07 schreef MisterO het volgende:
Ik ga slapen, trusten stroek en assenaar
Je vergeet Zakjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:07 schreef MisterO het volgende:
Ik ga slapen, trusten stroek en assenaar
Oh wat enig, gaan we ook allerlei lelijke kleding passen en dan lachen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar gaat het ook niet om
de normale clientèle daar woont normaal gesproken in Overpelt in Belgie, dat zijn zulke arme lui die Nederland niet meer kunnen veroorloven. bovendien moeten ze thuis minimaal een uur plamuur aanbrengen voordat ze de deur uitkunnen. en ze heel hun verzameling gouden sieraden gerangschikt hebben
Kun je nagaan hoe het personeel staat te juichen als er een kudde van 10 of meer uitgelachen homo's binnen komt waaien. Dan moeten we gewoon de strijd aangaan want ze zullen ons daar al heel snel gaan buiten kijken![]()
maar lijkt me inderdaad wel een kofje naar je hand
tuurlijk ook nog wat foute zwemkleding passen en links en rechts dingen op de foto zetten en dan volgens goed hollands gebruik weer nokken met de mededeling dat we nog even verder gaan kijkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh wat enig, gaan we ook allerlei lelijke kleding passen en dan lachen?
dat onderschrift is juist ban toepassing hiet, je kunt toch niet zeggen ik ga van kakker naar gabber, dat is wat anderen zeggen, je zegt ik verander mijn kleding stijl fuck them wat ze er van zeggenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
MIsschien moet je je best eens gaan doen om je eigen onderschrift te ondermijnen
Wat boeit het nou, als hij zich lekker voelt om zich op die manier uit te drukken, dan boeit het toch verder niet?
jij komt ook de 30ste?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh wat enig, gaan we ook allerlei lelijke kleding passen en dan lachen?
Waahahaha, die jongen die ik gister in het park met zijn hond zag spelen was gisteravond gewoon in de Pallaz (gaykroeg)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee guapo, ik ben niet zo'n verleider als jij
Gewoon een beetje in Vittorio gelezen, half uurtje geslapen in de zon. Beetje naar die schattige latino gekeken die met z'n hond aan het spelen was.... en die hond moest natuurlijk IN het water springen om vervolgens mij bijna ene bezoek te gaan brengenDaarna een beetje melancholiek verdwaald rondgelopen in het park met muziek op m'n oren.
En toen kreeg ik honger
Nee want die jongen van vorige week was er "toevallig" nietquote:
Geeft niks, die is er vanavondquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want die jongen van vorige week was er "toevallig" niet
Tofquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:17 schreef Vlarp het volgende:![]()
Hires trailer op www.sinterklaasdefilm.nl
*kijkt trots*
Jaaaa! 't is echt zo gaaf om 'm nu publiek te zien (had vorige week al die bijna afgemonteerde versie gezien). Wil 'm ook nog in de bios zien hehe. Gaat als het goed is bij Wall-E meedraaien voor de film.quote:
Uhuh, is het ook. Ik ben echt helemaal euhm euforisch nu.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me echt leuk om aan zo'n project mee te werken en dan het eindresultaat zien. En dat mensen naar iets gaan kijken waar je aan hebt meegewerkt
.
Wordt het ook, Bassie en Adriaan eat your hart out!quote:
Ik rook al iets idd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:47 schreef Cybart het volgende:
moguh Jer
* Cybart stinkt
* Cybart gaat douchen
Waaaaaat een arrogante kut zegquote:
Ook magere lijven hebben training nodig idd!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:00 schreef Jerruh het volgende:
*wasknijper op doet*
ik ga zo ff sporten denk ik! mag ook weer es gebeuren.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ook magere lijven hebben training nodig idd!!
en heb je hem daar wel aangesproken hequote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waahahaha, die jongen die ik gister in het park met zijn hond zag spelen was gisteravond gewoon in de Pallaz (gaykroeg)Wel erg toeval.
Uhm... uh.... nee?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en heb je hem daar wel aangesproken he![]()
Mogguhquote:Goedemorgen boys op deze stralende zaterdagochtend
En waarom niet ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... uh.... nee?
[..]
Mogguh
Dadelijk de stad in om m'n horloge te laten maken, maar ik heb geen ziiiiiiiiiin
Omdat uuuh.... nou omdat Roel hem aansprak... en uh... omdat ie daarna naar me lachtte enz waaide... en uuhh... omdat ik niet wist wat ik moest zeggen en hij na 5 min al weer weg was?quote:
quote:Ik ga zo lunchen pffff , ik had een vak moeten leren
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Wat is de accoustische versie toch totaaaal anders maar wel heel erg mooi
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
verschrikkelijke muziekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
No you never were, and you never will be mine
Soms heb ik datquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms heb ik dat
Ik bedoel, nu staat dit op:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:17 schreef Vlarp het volgende:![]()
Hires trailer op www.sinterklaasdefilm.nl
*kijkt trots*
Ola amor lunch was succesvolquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms heb ik dat
Ik bedoel, nu staat dit op:
ik wil me hier niets bij voorstellenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zojuist iets gedaan waar ik al lang over fantaseerde
vorige week kocht ik bij rituals shower gel summer rain.
En net heb ik het gedaan, ik heb me in mijn achtertuin in de regen gedouched, met shampoo en al.
Het regende keihard, dat het bijna zeer deed, maar het was heerlijk.
AANRADER
Gonnorea... een druiper... of misschien iets venijnigers?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaaaaat een arrogante kut zeg
Ow, een van dat stel waar ie mee stond te zoenen... sp[rak me aan op Hyves vanochtend.
Zal ik eens vragen hoe de SOA was?
Zeg maar, zonder kleren aan? En dan kunnen de buren zo kijken?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
En net heb ik het gedaan, ik heb me in mijn achtertuin in de regen gedouched, met shampoo en al.
AANRADER
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
AANRADER
Daar kan ik me dus wel iets bij voorstellen ja....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik krijg zo direct buren van 4 aanwonende huizen op bezoek, toch wel erg spannend
het was inderdaad een memorabele regenbuiquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
AANRADER
Have fun engelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Maar eens mijn haren doen en de stad in dan
neem je wel een plu mee ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Maar eens mijn haren doen en de stad in dan
Moeten ze maar niet gaan camperenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef rodebes het volgende:
Ik vind het sneu voor al die mensen op de camping hier. Maar hallo!
en camping volgeboekt op dit moment ?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef rodebes het volgende:
Ik vind het sneu voor al die mensen op de camping hier. Maar hallo!
Volgeboek, volgeboekt, tja daar doen we niet zo heel erg aan. Maar er is nog wel plek. (tis meer zo dat mensen komen met de vraag en dan kijken wij of we plek hebben, mar hebben dus ook geen vaste staanplaatsen ofzo...quote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en camping volgeboekt op dit moment ?
quote:
onweer viel dan wel weer mee, maar wel vanaf 18.00 uur continu hoosbuiquote:Op zondag 27 juli 2008 00:22 schreef MisterO het volgende:
Gelukkig is alle onweer weg, jee ik heb het nog nooit zo erg gezien![]()
Mooie kleertjes aangedaan en klaar om naar Groningen te gaan zometeen! parteee
volgens mij is het weer bij jou altijd het omgekeerde van bij ons... Wel grappigquote:
Fakert, leek me.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:30 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn hoofd, minder fijne 'sixpack'.
Oeh! Details!quote:Op zondag 27 juli 2008 04:59 schreef Ang3l het volgende:
Oooow, wat een avond, wat een avond
... oeps.
Wat zou je nou kunnen missen met uitgaan..quote:Op zondag 27 juli 2008 10:58 schreef Cairon het volgende:
en ik heb een kut avond gehad
Ik zou uitgaan met de kermiscrew... ze zouden bellen... maar deden ze niet...
En ik ging niet naar eindhoven omdat ik beetje krap bij de kas zit, en nu heb ik dus weer vanalles gemist.
Even denken:quote:Op zondag 27 juli 2008 11:50 schreef m3nster het volgende:
[..]
Wat zou je nou kunnen missen met uitgaan..
Klink nogal ergquote:Op zondag 27 juli 2008 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even denken:De 16jarige travo die zonder zijn lieve vriendje op stap was maar met de Jeanscentr nicht. Paris & Nivole on the move. ![]()
Een zwembad in de Pecheur. ![]()
Nieuw vlees in de Pallaz. ( )
Een enge oude stalker. Een (aangesticht) drama tussen Mitchell, mij en een derde en vierde persoon. ![]()
Leuke muziek! (voor de verandering)
Wasda?quote:
Goeiemogguh in het engels.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:54 schreef m3nster het volgende:
Wasda?
veel te dure soja-aarbei-banaan drank van de shakiesquote:Op zondag 27 juli 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Mja, tijd van de B&J is ff verzet wegens semi-boyfriend-troubles van de beste vriendin. Maar goed.
Ik hou van de B&J![]()
http://www.bagel-juice.com/
Die hebben we ook nog eentje. Maar vind de B&J leuker (en dichterbij)quote:Op zondag 27 juli 2008 13:47 schreef Weemz het volgende:
Is er een verschil met de bagel&beans?
jaaaa..quote:Op zondag 27 juli 2008 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Aww.... maar Cybart? het is middag, dan mag je;t laten varen!
en dan samen weer dweilen om daarna alles weer door te maken ?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:59 schreef m3nster het volgende:
Of je gaat 6 liter flessen ijskoude spa in de woonkamer over elkaar heengooien...
gisteravond heerlijk aan de rosé en BBQ gezetenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:13 schreef m3nster het volgende:
De grond moest toch gedweild wordenhahaha
Jij nog wat gedaan met dit lekkere weer?
Ja ik zag de foto's, wij hebben niks gemerkt van zulke buienquote:Op zondag 27 juli 2008 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gisteravond heerlijk aan de rosé en BBQ gezeten
bedoeling was buiten maar daarvoor regende het te hard
afvoerputjes konden het niet aan waardoor de auto's tot over hun velgen in het water stonden
gezelschap binnen aan grote tafel, maar BBQ met kok buiten onder een afdakjequote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's, wij hebben niks gemerkt van zulke buien
Maart binnen ge bbq't ? niet met kolen i hope
In dit geval wel ja. Wil helemaal niet op mn fiets de drukke stad in.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef m3nster het volgende:
van ruilen komt huilen
Dan pak je toch de bloedhete tram..quote:Op zondag 27 juli 2008 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. Wil helemaal niet op mn fiets de drukke stad in.
Dus je buikje flink rondgegetenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gezelschap binnen aan grote tafel, maar BBQ met kok buiten onder een afdakje
Hell no!quote:
Het is intussen alweer wat afgekoeld hoor..quote:
tell me about itquote:Op zondag 27 juli 2008 04:59 schreef Ang3l het volgende:
Oooow, wat een avond, wat een avond
... oeps.
was Erik nog mee?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
typische avond, koen stond te zoenen met een leerling van mij, en Rik vond een welp ( toen was die 6) waarvan ik vroeger welpenleiding bij de scouting van ben geweest, wel erg interessant
Beetje te succesvolquote:
ooh dus ik hoef na donderdag nog niet te wanhopen ?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beetje te succesvolik vind het zo irritant dat als ik mensen aanspreek, dat ze gelijk denken dat ik iets van ze wil. Ik sprak een man van in de 50 aan, en heb daar gezellig mee gekletst over vanalles en nog wat.. zegtie ineens: 'zullen we een drankje doen bij mij thuis?' Like, excuse me?????ik was in shock
sorry, maar dat vind ik echt niet normaal. Misschien straal ik iets uit wat ik niet uit zou moeten stralen ofzo
Ja ja.. we doen het elk jaar weer net een stapje hogerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik kan hem nog in de bios zien ook
viel de tegenslag van de antillenopnamen achteraf wel mee ?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja ja.. we doen het elk jaar weer net een stapje hoger
Tegenslag? Oh, je bedoelt dat ze weg zijn geregend daar?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
viel de tegenslag van de antillenopnamen achteraf wel mee ?
volgende keer beter plannen ?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegenslag? Oh, je bedoelt dat ze weg zijn geregend daar?
Ja hoor, alles wat gedraaid moest worden is ook gedraaid met tijd over. Helaas was ik er alleen niet bij
Als ik nou een baan in de filmindustrie had gehad dan had ik me wel flink nuttig kunnen maken daar. Helaas hebben echt alleen essentiële mensen meegenomen, dus een simpele productieassistent zoals ik kon niet meequote:
dus jij geloofd niet in de nuchtere frysk ?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het schiet nog niet echt op met de onthulling van Hierisieweer rodebes
neequote:Op zondag 27 juli 2008 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij geloofd niet in de nuchtere frysk ?
nog gefelidingest met je verjaardagquote:Op zondag 27 juli 2008 18:07 schreef Manias het volgende:
Zoo Las Vegas trip geboekt
[ afbeelding ]
hotelletje(met achtbaan..!!)
omdat de brug bij Bartlehiem er uit is ivm onderhoud ?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee
waarom denk je dat de provincietour is afgelast?
Gaaf! Maar je zit in Vancouver nu toch?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:07 schreef Manias het volgende:
Zoo Las Vegas trip geboekt
[ afbeelding ]
hotelletje(met achtbaan..!!)
ja nu in vancouverquote:Op zondag 27 juli 2008 18:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaaf! Maar je zit in Vancouver nu toch?
begin september ga ik misschien ook naar Las Vegas
Ik hoop dat 't koeler is als wij gaanquote:Op zondag 27 juli 2008 18:18 schreef Manias het volgende:
[..]
ja nu in vancouverik ga 4-8 naar las vegas
![]()
![]()
oh echt! cool! tis daar wel uber heet :| 42 graden las ik
Het ligt midden in de woestijn, wat verwacht je dan?quote:
Maybe volgend jaar. Dit jaar de west kust, volgend jaar wellicht de oost kust.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:24 schreef wonderer het volgende:
Waarom komt niemand nou bij mij in de buurt
Sneeuw?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het ligt midden in de woestijn, wat verwacht je dan?
boston is ook niet de meest voor de handliggende hubquote:Op zondag 27 juli 2008 18:24 schreef wonderer het volgende:
Waarom komt niemand nou bij mij in de buurt
Koen stond te zoenen met een leerling van je?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
typische avond, koen stond te zoenen met een leerling van mij, en Rik vond een welp ( toen was die 6) waarvan ik vroeger welpenleiding bij de scouting van ben geweest, wel erg interessant
en nog steeds geen woord met hem gewisseld ?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk trouwens dat God me iets probeert te vertellen.....
Ik lag toch vrijdag in het park en zag een best schattige latino man met enoooorm leuke hond? Hij keek een beetje, maar goed, ik keek ook dus ik dacht die kijkt van "Wat doet die homo naar me kijken?" ..... tot ik hem 's avonds ineens in de gaykroeg zag. Nooit gezien... nu zie ik hem in het park en hopsa, ook op stap. En dus gay.
Lopen w evandaag naar het park, zeg ik tegen Eef "Zou ie d'r weer zijn? Zou toevallig zijn he!" .... en ja hoor. Hij lag er weer, met vrienden en met hondEn om dan het toeval nog groter te maken. Ze gingen weg, en ongeveer een uur later gingen wij ook, richting terras van de Plaza Futura. Da's niet echt een terras waar je makkelijk gaat zitten zoals de Markt, maar echt een beetje uit het centrum..... en al zittend op dat terras hoor ik een hond blaffen, ik kijk en... ja hoor, zitten ze op hetzelfde erras
What are the odds?! Wil iemand me hierboven iets vertellen of zo?!
Neequote:Op zondag 27 juli 2008 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nog steeds geen woord met hem gewisseld ?
en die van vorige week vrijdag was natuurlijk weer nergens te bekennen ?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeAlleen een hoi en een zwaai.
M'n vriendin en ik vonden hem nu van dichtbij en in fel daglicht ook niet echt iets.
Maar goed, het blijft een grappig toeval
Grappiger toeval dan andere zaken die gisteravond bij elkaar kwamen....
De wereld blijft heeeeeeel klein, zeker de gaywereld
Het is iig duidelijk dat het een kloon isquote:Op zondag 27 juli 2008 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het schiet nog niet echt op met de onthulling van Hierisieweer rodebes
verklaard hierbij plechtig en onder ede met 2 vingers in de lucht dat Rodebes dus niet een kloon van mij isquote:Op zondag 27 juli 2008 19:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is iig duidelijk dat het een kloon isdiegene die het realistisch probeert te laten lijken.. its not working
Ik ga niks onder ede verklarenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verklaard hierbij plechtig en onder ede met 2 vingers in de lucht dat Rodebes dus niet een kloon van mij is
In blythe california was het boven de 48 toen ik er was maar de luchtvochtigheid is daar wel lager.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:18 schreef Manias het volgende:
[..]
ja nu in vancouverik ga 4-8 naar las vegas
![]()
![]()
oh echt! cool! tis daar wel uber heet :| 42 graden las ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |