Ik hou ook van mooie en dure auto's en zal momenteel zeker geen civic hybride kopen. Waarom? Ik kan op dit moment nog andere soort auto's kopen. Niet dat ik dat doe, maar ik koop wel het liefst een auto met een beetje power. Ik wil nu bijvoorbeeld een sportauto kopen, omdat ik geen gezin heb en wel redelijk verdien.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij houdt van mooie, vaak duurdere auto's. Daar is opzich niks mis mee, al vind ik dat hij met zijn gezeik op hybride een beetje doordraaft. De Civic hybrid is gewoon een standaard sedan, niks meer niks minder. Écht lelijk, als een Multipla bijvoorbeeld, kun je hem haast niet vinden. Wat betreft accu's, daar zijn ze ook al lang uit. Het is dus waarschijnlijk een soort van "een auto moet minimaal een V8 met 300 pk hebben anders wil ik er niet in gezien worden" mentaliteit. En dat is inderdaad wel jammer, de financiele uitsparing is namelijk zeker de moeite waard om deze auto te overwegen
Preciesquote:Op donderdag 25 december 2008 11:41 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik hou ook van mooie en dure auto's en zal momenteel zeker geen civic hybride kopen. Waarom? Ik kan op dit moment nog andere soort auto's kopen. Niet dat ik dat doe, maar ik koop wel het liefst een auto met een beetje power. Ik wil nu bijvoorbeeld een sportauto kopen, omdat ik geen gezin heb en wel redelijk verdien.
Maar ik respecteer altijd de keuze van anderen wat betreft auto's. Iedereen heeft andere eisen. Bij ons op het werk zie je dus mensen rijden in roestbakken van 20 jaar oud en mensen die rijden in een gloednieuwe M3 terwijl beiden hetzelfde verdienen. Van de ene kant ben ik zelfs een beetje jaloers op mensen die goed verdienen en in roestbak rijden. Zij houden tenminste hun geld over voor andere leuke dingen.
Trouwens ik vind de civic hybride best mooi. Maar ik vind sowieso de styling van Honda wel mooi (uitzonderingen daargelaten). Ik vind mijn accord bijvoorbeeld nog steeds erg mooi, terwijl veel mensen het een saai uiterlijk vinden hebben. Smaken verschillen (gelukkig).
Jij hebt een voorkeur voor 'dikkere' auto's, anderen preferen weer Hybride auto's. Logisch uiteraard, want verschillende mensen = verschillende voorkeuren.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zie je wel.. Egoistische gasten die Hybride bestuurders..
Ga jij maar lekker voor lul rijden in je lelijke auto.. Ik zou er niet in gezien willen worden![]()
Dit is helaas het Amerikaanse modelquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:09 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwere versie heeft mooiere velgen en koplampen.
Heb je lange tenen, of voel je je aangesprokenquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:54 schreef Demarest het volgende:
[..]
Jij hebt een voorkeur voor 'dikkere' auto's, anderen preferen weer Hybride auto's. Logisch uiteraard, want verschillende mensen = verschillende voorkeuren.
Je postgedrag is echter uitgesproken puberaal te noemen, en dat terwijl je de 30 ruimschoots voorbij bent. Wordt het niet eens tijd om volwassen te worden?
Zie mijn eerdere reactie;quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Heb je lange tenen, of voel je je aangesproken![]()
Ik merk slechts op dat het merkwaardig is dat jij als 30-plusser uitgesproken puberaal overkomt in je postings.quote:Jij hebt een voorkeur voor 'dikkere' auto's, anderen preferen weer Hybride auto's. Logisch uiteraard, want verschillende mensen = verschillende voorkeuren.
Wel mistlichten aan terwijl het niet mistig is...dat is vrij kansloos.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Precies
De keuze van een auto is heel persoonlijk. Sommige mensen willen ook persee een mooie auto met aanzien als status symbool.
Ik rij ook graag in een nette auto waar ik me lekker in voel maar ik besteed liever extra geld aan mijn hobby dat ik een iets mooiere auto heb dan de buurman. Uiteindelijk ben je die dikke Audi A4 ook weer gewent en is het ook weer normaal om zo'n auto te rijden.
Je kan je geld maar 1x uitgeven. Ik rijd nu een Seat Leon maar ik kan niet wachten mijn Civic binnen is, en een mooie auto en weer geld om mijn passie te beoefenen
![]()
Dit is toch een schitterende auto!
[ afbeelding ]
In het engels zeggen ze: He's got a big chip on his shoulder. Zal wel met zijn verleden te maken te hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:12 schreef Demarest het volgende:
Ik merk slechts op dat het merkwaardig is dat jij als 30-plusser uitgesproken puberaal overkomt in je postings.
Daar zie ik nog steeds de 2008 versie met de minder mooie koplampen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:10 schreef johanmulder het volgende:
[..]
Dit is helaas het Amerikaanse model![]()
Voor de NL versie kan je het beste op Honda.nl kijken.
In hoeverre boeit dat?... het gaat iedereen in dit topic puur om de goedkope bijtelling..... wat dat betreft maakt het niemand een donder uit of men het op een afvalhoop in Antwerpen pleurt ofzo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef draaijer het volgende:
Vooralsnog heb ik niks gezien wat er met de accu's zal gebeuren.. Recyclen.. Dat doen we met alles.. Hebben jullie wat krachtigs?
Ze worden compleet recycled. Het zijn NiMH accu's wat recyclebaar zijn zonder gevolgen voor het milieu in tegenstelling tot accu's die cadmium bevatten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef draaijer het volgende:
Vooralsnog heb ik niks gezien wat er met de accu's zal gebeuren.. Recyclen.. Dat doen we met alles.. Hebben jullie wat krachtigs?
Ja, maar die met een M3 rijden hebben élke dag plezierquote:Op donderdag 25 december 2008 11:41 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Blabla
Maar ik respecteer altijd de keuze van anderen wat betreft auto's. Iedereen heeft andere eisen. Bij ons op het werk zie je dus mensen rijden in roestbakken van 20 jaar oud en mensen die rijden in een gloednieuwe M3 terwijl beiden hetzelfde verdienen. Van de ene kant ben ik zelfs een beetje jaloers op mensen die goed verdienen en in roestbak rijden. Zij houden tenminste hun geld over voor andere leuke dingen.
Niet iedereen beleeft evenveel plezier aan autorijden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, maar die met een M3 rijden hebben élke dag plezier
Die Honda stuurtjes zijn erg mooi tegenwoordig. Zoiets zit ook in de nieuwe Jazz en ziet er zeker sportief en fraai afgewerkt uit
Ligt er natuurlijk aan. Er zijn mensen die autorijden als een noodzakelijk kwaad zien en absoluut niet van autorijden houden. Die zien het dus puur als vervoer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:05 schreef daNpy het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:13 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Niet iedereen beleeft evenveel plezier aan autorijden.
Er is genoeg leuks te doen met een auto.quote:Ik haat autorijden en wat heb je nou aan een snelle bak? je staat alleen maar in de file tegenwoordig.
En dan heb je nog van die idioten die je meesleuren in een ongeluk.
Cool. Zag er net nog een rijdenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:32 schreef Ixnay het volgende:
Hij is besteld. En wachten suurt nog tot april/mei.
ja, elke dag als ze bij de benzinepomp staan en elke keer als de auto een beurt krijgt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |