quote:
Lol, sta je er ook bij? Ik zal eerst een youngme foto moeten inscannen peisk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein hier: leuk linkje http://colorwar2008.com/submissions/youngnow
Ja thanx ik voel me echt klote ervan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:45 schreef Troel het volgende:
kaasplankje,
(Lees nu pas van de hond van je vader)
Nou, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
pfff sorry hoor, maar ´t moest fferuit is eruit.
Nu even wat eten (ja is vroeg) en naar de tour kijken.
k heb echt een lekkere groene de cecco spaghetti, met dank aan dees: Beste merk spaghetti, tagliatella, maccaroni enz..
In een mitella nog welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:16 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zit nu met d'r hand in een mitella
Wat een leuke dingen allemaal in korte tijd voor jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:39 schreef octopussy het volgende:
hey wat is er betrekkelijk weinig gepost vandaag.
Net ff samen met mijn kat wezen jagen op een flinke mot. Nu is mot kwijt en loopt mijn kat keihard door het huis te mauwen![]()
oh en ik heb in ieder geval een aanbieding voor een baanen binnenkort nog een sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf. Gaat helemaal goed zo
kusje voor Isa's auw![]()
Wat heeft ie toegegeven dan? Waarom zou ie je dood verwensen? Heb je nu echt oprecht het gevoel dat je verder kan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
voor isa.
Goed nieuws hier het hoofdstuk ex is definitief afgesloten, hij heetf toeggeven en zonder me dood te verwensenik kan weer verder
Mwhehehehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Zeg dat eens in het gezicht van Anky van Grunsven Golfer?
dat ie al die tijd een ander had en waar die nu nog steeds mee gaat. En dat verder gaan zal niet zo makkelijk gaan maar de behoefte om nog maar iets van hem te horen is wel wegquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft ie toegegeven dan? Waarom zou ie je dood verwensen? Heb je nu echt oprecht het gevoel dat je verder kan?
ik heb echt helemaal niets met paardenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Lein hier. Het paard is NIET, ik herhaal NIET gevaarlijkDat doet ie normaal namelijk nooit
De taart is uit de oven en hij ruikt heerlijkAls ie afgekoeld is, mag ie de koelkast in en dan is er morgen lekkere Lemon Merengue Pie
Octo, wat voor job? In je branche?
u gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt goed Octo!
Houd je misschien meer van motoren?
quote:Verwachting tot morgen middernacht
zaterdag 26 juli en zondag 27 juli 2008
Enkele (onweers)buien.
Perioden met zon worden afgewisseld door regen- en onweersbuien. De meeste buien vallen in de middag en avond en kunnen dan gepaard gaan met hagel en windvlagen tot 70 km/uur. De middagtemperatuur ligt tussen 23 graden langs de kust en 29 graden in het oosten. Omdat er niet veel wind staat en de luchtvochtigheid hoog is, voelt de warmte drukkend aan. Komende nacht sterven de buien maar langzaam uit. Het klaart op en er vormt zich mist of lage bewolking. De minimumtemperatuur ligt rond 17 graden en er is weinig wind. Zondag lijkt het weer op dat van vandaag. De dag begint met plaatselijk mist en in de zuidwestelijke helft van het land ook lage bewolking. Overdag ontstaan weer enkele onweersbuien. De maximumtemperatuur ligt tussen 23 graden aan de westkust en 30 graden in het noordoosten.
zaterdag 26 juli 2008 07.37 uur
Mee!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Instabiel weer dus
Straks op kattenkraamvisite!
Komt aardig in de richting.quote:
Je viel in die fontein van de eeuwige jeugd net zoals Obelix in de ketel toverdrank viel dus ja dan blijf je eeuwig jong jaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie ik er nog goed uit voor mijn leeftijd![]()
Zelfs al zou je uit 1500 komen, je ziet er echt goed uit hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie ik er nog goed uit voor mijn leeftijd![]()
Wij zouden ook gaan, maar het was een iets te heftig avondje/nachtje in Leuvenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:58 schreef PeRi het volgende:
In Rotterdam vandaag het zomercarnaval, twijfel of ik zal gaan. Vorig jaar geweest na een paar jaar weer en vondhet eigenlijk maar tegenvallen. Misschien ff kijken als we boodschappen gaan halen.
Morgen naar de dierentuin, hoop dat het beetje lekker weer wordt. Vriendje is morgen jarig.
Je bent net beterquote:Op zondag 27 juli 2008 03:51 schreef Vork het volgende:
Bah, weer teveel bier op.
Dat hebben mijn ouders inmiddels ook gezegdquote:Op zondag 27 juli 2008 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet zo'n beetje wat die tak aan inkomen heeft en als ik je ouders was zou ik zeggen:
Geniaal topic jaquote:Op zondag 27 juli 2008 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
Gekneusde vingers?Wat heb ik gemist?
Wat heb je gedaan?
.
Geen leuke Youtube filmpjes. Ik ben gisteren wel weer door al die foute topics op Fok! gegaan (dat breezer topic in Lifestyle) om even in de lach te schieten hoe mensen er bij lopen.
Ik weet wel waar je ze kan vindenquote:Op zondag 27 juli 2008 12:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil ze ook wel eens op straat tegenkomen.
Anna houdt ook altijd vast zegt zequote:Op zondag 27 juli 2008 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Gekneusde vingers omdat ik zo dom was het touw beet te grijpen van een paard dat schrok. Ik had beter los kunnen laten.
En ik heb net even de column van Danny op de fp gelezen, was ook erg vermakelijk
Maar waar is iedereen van de slowchat gebleven?
Moblo: vakantie
Octo: vakantie
Krnkje: vakantie
DH:vakantie
beunkster: vakantie
Leintjeuh: onderweg naar huis
Steer: terug van vakantie, maar waar is hij nu??
kaasplankje: EK Eindhoven
PeRi: verjaardag
DarkElf: bijkomen van Leuven
En waar is Liejannuh?? of Nynke?? SoL??
Ik heb ook vakantiequote:Op zondag 27 juli 2008 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Gekneusde vingers omdat ik zo dom was het touw beet te grijpen van een paard dat schrok. Ik had beter los kunnen laten.
En ik heb net even de column van Danny op de fp gelezen, was ook erg vermakelijk
Maar waar is iedereen van de slowchat gebleven?
Moblo: vakantie
Octo: vakantie
Krnkje: vakantie
DH:vakantie
beunkster: vakantie
Leintjeuh: onderweg naar huis
Steer: terug van vakantie, maar waar is hij nu??
kaasplankje: EK Eindhoven
PeRi: verjaardag
DarkElf: bijkomen van Leuven
En waar is Liejannuh?? of Nynke?? SoL??
Bizar grappigquote:Op zondag 27 juli 2008 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, Hobje!Niet verbranden hè!
echt grappig
Waarom heeft ze haar dagboek achter gelaten?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:ik ben er ook
en ik ben zus's rotzooi weg aan het halen
en haar dagboek van 2003 aan het lezen. Mijn zus was een breezaht
Lief dagboek,quote:Op zondag 27 juli 2008 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen idee. Na 4 bladzijden heb ik m in de grote curverbox van de xenos gegooid, het deed zeer aan mn ogen
Lievv daghboek.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Vanmorgen oud brood gegeten, morgen neem ik brood mee naar knol. Mama sjagrijinig en lein ook, maar die is altijd sjahgrijnig. Ik vind erik lief. Erik is een jongen uit mijn klas. En ik vind hem lief. Lein niet. Lein vind niemand lief. Het weer is bewolkt met hier en daar een bui. Ik wilde naar het strand. Erik is ook op het strand. Lein gelukkig niet. Mama zecht dat ik nu naar school moet. Dag dagboek!
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Lievv daghboek.
Vandaaag waz ik in de stranthodel om tegen Marjoijn te zeggen dat ik ontlag wilde. Maar ze was er niet! Dus toen zijn ik en Plien met Robzz en Chrizz naar de strant geweest. Robzz is echt een lekkâh ding, en Pepijn komt er toch nie agter dat ik met Robzz gesoent heb haha!
Ja, daar lijkt het wel op. Of ik moet de bak weer leeghalen en de schoolboeken van zus in de boekenkast zettenquote:
Ze zal de helft van die ezels niet missen en ik gok hetzelfde voor de boekenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, daar lijkt het wel op. Of ik moet de bak weer leeghalen en de schoolboeken van zus in de boekenkast zettenEn dan álle Eeyores in de bak douwen.
We hebben ook nog een terugweg, als dat beter uitkomt. VOlgens mij is dat Zondag (weet ik niet zeker).quote:Op zondag 27 juli 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
*zucht* vrijdag moet ik voor mijn moeder zorgen, tenzij Leintjeuh er al is. Dus dat hangt even van Leintjeuh afAnders: leuk!
Ze komt hier toch nooitquote:Op zondag 27 juli 2008 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zal de helft van die ezels niet missen en ik gok hetzelfde voor de boeken
Passen die knuffels niet op De Stoel?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze komt hier toch nooitik kan het allemaal net zo goed weg tyfen ook
Nou, nee. M'n maag draait om als ik er goed naar kijkquote:Op zondag 27 juli 2008 15:17 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn god... vijftig Disney ezels... het glazuur springt zeker direct van je tanden als je het ziet?
Die klimmer (op ongeveer 2 en een halve minuut) , Dan Osman, is helaas wel dood gevallen ooit.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Een wat langer filmpje, maar vol 'idioten' waar ik verdorie nog respect voor heb ook
Het is dus nog zijn dood geworden ook uiteindelijk?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:34 schreef freecell het volgende:
Die klimmer (op ongeveer 2 en een halve minuut) , Dan Osman, is helaas wel dood gevallen ooit.
Maar hij klimt daar een 7b!
En dat filmpje met die panty op z'n kop
Jeps, ik ookquote:Op zondag 27 juli 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is dus nog zijn dood geworden ook uiteindelijk?Da's minder om te horen. Maar ze vragen er bijna om...
En dat filmpje met die panty daar heb ik om zitten schaterlachen
Jeetje, pech hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:34 schreef freecell het volgende:
Die klimmer (op ongeveer 2 en een halve minuut) , Dan Osman, is helaas wel dood gevallen ooit.
Maar hij klimt daar een 7b!
Die is ook leukquote:
De muziek is aangenaam genoeg om af te kijkenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:45 schreef freecell het volgende:
En als je hem te lang vindt, in ieder geval even kijken vanaf 2 minuten tot 2,5 minuten
Wat gemeenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:54 schreef freecell het volgende:
Geniaal
Al die verbaasde mensen die ertussendoor lopen ook
Ik heb een vriendin die vandaag jarig is een kaartje gestuurd met een cd met dit nummer er op:
Jawel, maar hij heeft toch vingers?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, dat filmpje van jou van die klimmer Dan, is daar geen zwaartekracht?
Ooooow!quote:Op zondag 27 juli 2008 15:50 schreef Isabeau het volgende:
ok, NIET kijken als je in een sentimentele bui bent, de tranen lopen over mijn wangen!!Je bent gewaarschuwd.
* Isabeau schuift tissues naar je toe
Ja sorry, maar ik vind het wel een béétje dom van m op zich om met touwen te springen die 3 weken buiten hebben gelegen.quote:
het is wat KrnKje laatst maakte... en tis nu in wording en t smaakt nu alquote:Op zondag 27 juli 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt goed, DarkElf! Basilicumijs moet wel heel apart zijn.
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:42 schreef Isabeau het volgende:
De NS heeft dit filmpje ook gezien en denkt: Och, het valt reuze mee in Nederland...
Bah.Moet je je voorstellen dat dat met dit weer gebeurtquote:Op zondag 27 juli 2008 16:42 schreef Isabeau het volgende:
De NS heeft dit filmpje ook gezien en denkt: Och, het valt reuze mee in Nederland...
hoe kom je er ooit weer uit als je ergens achterin gedrukt wordt... En met dit weer zou het helemaal verschrikkelijk zijn...quote:Op zondag 27 juli 2008 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik zat ook al aan zo'n vrij efficient iets te denken, zuurstof heet het geloof ik....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef teigan het volgende:
hoe kom je er ooit weer uit als je ergens achterin gedrukt wordt... En met dit weer zou het helemaal verschrikkelijk zijn...
Jij ziet echt ineens overal lekkere mannen ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey, lekker ding op 2:00"How you do'ing?"
![]()
ik denk dat vieze mannetjes zich daar helemaal uit kunnen leven...quote:Op zondag 27 juli 2008 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat ook al aan zo'n vrij efficient iets te denken, zuurstof heet het geloof ik....
Zie je niet wie dat is?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Jij ziet echt ineens overal lekkere mannen ofzo?
Ik zou ze eigenlijk een keer mee moeten nemen naar een D&D meetingquote:Op zondag 27 juli 2008 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie je niet wie dat is?
En het klinkt leuker dan hier, Annie
Joey uit Friends?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie je niet wie dat is?
En het klinkt leuker dan hier, Annie
quote:
Oh? Ben je eindelijk over *what's his face* heen?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik zie niet 'overal' mooie mannen
Er is er voor mij maar 1 mooi genoeg
Helpt het jou?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:Oh. Wishful thinking is dus niet genoeg
Nou, ik ook hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Heel erg. Ben namelijk al helemaal over ex heen
Nee, ik heb er de kracht niet meer voor. Plus die bak is zo vol en zwaar...quote:
Stiekem vind ik de paardenmarkt ook niks, maar als je 's ochtends heel vroeg gaat, is het wel ok. Hier ook nog steeds spierpijn, in zowel liezen als rugquote:Op zondag 27 juli 2008 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat jij die paardenmarkt maar niets vondIk heb trouwens steeds meer spierpijn van het paardrijden. Denk ik.
Waar wilde je die bak trouwens laten?
Tsja, daar lijkt het wel op ja. Ouders hebben trouwens de badkamer besteld. Zonder bidet-optie, dus hij valt 2400 euro goedkoper uitquote:Op zondag 27 juli 2008 18:56 schreef Isabeau het volgende:
De rommelkamer doet wel steeds meer zijn naam eer aan(en ik voel me zo nu en dan net Steer....zoals nu)
Ja, ik denk het wel.Is het een verschil tussen ' en ` ? Of meer richtinig frederique of frederiek?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:13 schreef freecell het volgende:
Maar bidetten zijn wel fijn.
Geboortekaartjes maken gaat vást makkelijker als je het eens bent over de schrijfwijze van de naam, zou het niet?
Mhehehe, zal je zien dat je een kleine brandweerman in je baarmoeder draagt. Het geslacht wordt trouwens door de man bijgedragen, wist je dat? Ik lach me altijd krom om van die mannen die roepen 'dat hun vrouw geen zoon kan baren'quote:Op zondag 27 juli 2008 19:27 schreef freecell het volgende:
Nee, echt een lullig klein verschil. 1 letter
Maar ik heb toegegeven(en al aan beeb verteld dat het dan maar een meisje moet zijn, want daar zijn we het 100% over eens)
Ik zou voor Frédérique gaanquote:Op zondag 27 juli 2008 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel.Is het een verschil tussen ' en ` ? Of meer richtinig frederique of frederiek?
We beginnen niet aan onspelbare namen met onze achternaamquote:
Hoe voel ik me nu dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:56 schreef Isabeau het volgende:
De rommelkamer doet wel steeds meer zijn naam eer aan(en ik voel me zo nu en dan net Steer....zoals nu)
... Vrouwenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Over mijn ex ben ik al redelijk heen. Ik hoef haar niet meer terug, maar dat was al langer zo. Voel me alleen nog niet 100% op mijn gemak bij haar. Ik heb - tot mijn eigen gruwel en verbazing - eigenlijk meer moeite met die idiote, nergens op gebaseerde stipjescrush. Misschien had ik gewoon hier in de SC teveel anticipatie opgebouwd, ook voor mezelf. Maar anyhow, met haar is een relatie niet verstandig en volgens mij ook niet te doen.
overigens had ik van haar vanuit down under nog een verjaardags SMS gekregen terwijl ik in Rome zat, zoiets helpt niet natuurlijk![]()
Ronald Plasterk isquote:Op zondag 27 juli 2008 22:20 schreef AKnynke het volgende:
Dag allemaal!
Ik ben moe, poepibruin en tevreden weer terug. Vooral hongerig, dus ik eet nu lekker een soepje onder het staartje van zomergasten. Straks even bijlezen..:W
Ik vond het wel een lieve SMS.quote:
Ik ben ook overgeschakeld. Ik ben idd fan van Plasterk, en moest ook even wenen aan Heijne. Maar volgens mij doet ie het goed. Heb hem alleen geen kritische vragen horen stellen.. Maar heb mara een half uurtje gekeken, met een schuin oog.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ronald Plasterk is. Bas Heijne moest ik even aan wennen maar is toch een prettige presentator/interviewer. Al heb ik de rest op de HDDVD staan, ik ga zo overschakelen naar Mart.
Nynkequote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben ook overgeschakeld. Ik ben idd fan van Plasterk, en moest ook even wenen aan Heijne. Maar volgens mij doet ie het goed. Heb hem alleen geen kritische vragen horen stellen.. Maar heb mara een half uurtje gekeken, met een schuin oog.
Hoezo heb je het over mij? Op dit moment ben ik doodmoe, in de war en gefrustreerd, maar morgen schijnt het zonnetje weer. Ik vertrek over minder dan 3 weken naar Zweden, en dat is ook de reden van al het bovenstaande, behalve het doodmoe, dat is het gevolg van een weekend aan het strand.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nynkeik had t net met Sas over je!! Hoe is het? Ben je toe aan Zweden? Ben je er klaar voor? Wanneer vertrek je?
We hadden het over het begin van je grote Zweden-avontuur, slechts louter in de positieve zinquote:Op zondag 27 juli 2008 22:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoezo heb je het over mij? Op dit moment ben ik doodmoe, in de war en gefrustreerd, maar morgen schijnt het zonnetje weer. Ik vertrek over minder dan 3 weken naar Zweden, en dat is ook de reden van al het bovenstaande, behalve het doodmoe, dat is het gevolg van een weekend aan het strand.
Oja dat had ik ergens nog gepost. Maar die hebben dan ook bijna alleenmaar mooie nummersquote:Op zondag 27 juli 2008 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
Mooi nummer van King Crimson Vork!
En MoBlo ook?quote:
Ik vind dat ie goed de verbanden legt en verwoord wat Plasterk aangeeft. Die dan ook zelf heel goed in staat is om dingen aan elkaar te praten met een klein voorzetje of aanreikingkje van Heijne.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben ook overgeschakeld. Ik ben idd fan van Plasterk, en moest ook even wenen aan Heijne. Maar volgens mij doet ie het goed. Heb hem alleen geen kritische vragen horen stellen.. Maar heb mara een half uurtje gekeken, met een schuin oog.
Had je beter kunnen gaan kamperen!quote:Op zondag 27 juli 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
het land, de omgeving, de wegen en de bochtjes![]()
geweldig
![]()
hebben álles goed gemaakt...
het hotel was echt nietseten smakeloos, het brood bij het ontbijt OUD (zoals ik al postte) en de douche bagger
MoBloquote:Op zondag 27 juli 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
het land, de omgeving, de wegen en de bochtjes![]()
geweldig
![]()
hebben álles goed gemaakt...
het hotel was echt nietseten smakeloos, het brood bij het ontbijt OUD (zoals ik al postte) en de douche bagger
bruin? schat? wanneer?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MoBlowelkom terug! Ben je lekker bruin geworden?
Je moet ook niet zulke gekke dingen doen op een luchtbed!quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben gekampeerd, twee nachten
en de tweede nacht was het luchtbed al lek![]()
en gisteren zouden we kamperen, écht, op dat lekke luchtbed, maar toen was heel zuid duitsland een moeras![]()
In feite kan het zo'n beetje uit ieders jeugd zijn. En Robert Fripp is na alle jaren en samenstellingen het enige echte originele bandlid. Eigenlijk is het gewoon zijn bandquote:Op zondag 27 juli 2008 23:15 schreef krakkemieke het volgende:
Vork, het is uit mijn jeugd en ik kende de naam wel, maar had er nooit muziek van gehoord....... Deed Robert Fripp niet mee?
yup!quote:Op zondag 27 juli 2008 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
Kamperen op een moeras is al een drama, laat staan met een lek luchtbed.....
Oh, wacht, kamperen met een lek luchtbed is al een drama, laat staan op een moeras....
Ik kom er niet meer uit, lijkt me een typisch gevalletje hotel........
Volgens mij kan Hobsel juist vrijdag niet. Maar dan regelt ze maar dat ze wel kan danquote:Op zondag 27 juli 2008 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrijdagdan was Hobsel ook vrij
en ik kan zaterdag niet
Hier moesten TARA en ik allebei erg om lachen.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:12 schreef Isabeau het volgende:
freecell, ik zou voor de meest logische en meest voorkomende spellingsvariant gaan...
ze zei dat ze wel konquote:Op zondag 27 juli 2008 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kan Hobsel juist vrijdag niet. Maar dan regelt ze maar dat ze wel kan dan
hey, die afspraak heb ik ook, alleen dan niet op 35 anders mocht ik wel eens wat gaan regelenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef AKnynke het volgende:
Oh: ik heb dit weekend trouwens een goede deal gesloten met Bene, een goede vriend van me: Als we allebei nog niet getrouwd zijn op ons 35e gaan we met elkaar trouwen. Hij gaat de consultancy in, en goed geld verdienen, en ik ga nobel de wereld redden. Gister al even proef geknuffeld, en dat kan ie goed. Maar ja, er moeten ook andere dingen uitgeprobeerd worden natuurlijk voordat het trouwen is.
het was ook vrijdag, maar hobske dacht volgens mij afgelopen vrijdag...quote:Op zondag 27 juli 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze zei dat ze wel konwant ik wist toen ook al dat ik zaterdag niet kon (feestje van tante in Zoetermeer) maar eventueel zou ik daarná nog wel kunnen.. twee avonden bier is ook goed
zie je, ik word niet gekquote:Op zondag 27 juli 2008 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
het was ook vrijdag, maar hobske dacht volgens mij afgelopen vrijdag...
ik bedacht me ook dat de meest logische en de meest voorkomende niet dezelfde hoeven te zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 23:33 schreef freecell het volgende:
Ik had ook zo'n deal met mijn neef. Op 30
Maar we zijn inmiddels beiden getrouwd
Isa: meest voorkomende: die van TARA heeft meer google-hits in het Nederlands, maar internationaal staan ze gelijk
nou ja, ik dacht al dat ik gek werd, want ze pm'de me over afgelopen vrijdag en toen kon ik ècht nietquote:Op zondag 27 juli 2008 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie je, ik word niet gek
ze zorgt maar dat ze kanen jij ook
Nee, ze dacht afgelopen zaterdag. En ik ookquote:Op zondag 27 juli 2008 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
het was ook vrijdag, maar hobske dacht volgens mij afgelopen vrijdag...
Dat dacht je maar.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:36 schreef Vork het volgende:
Juist. Slaapplekken zat. en over slapen gesproken. Volgens mij sliep ik al, toch?
Meest voorkomende is sowieso lastig met een naam die ongeveer 1040 google resultaten oplevert (internationaal gezocht)quote:Op zondag 27 juli 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik bedacht me ook dat de meest logische en de meest voorkomende niet dezelfde hoeven te zijn
ik ga niet op je zolder slapen met dit weerquote:Op zondag 27 juli 2008 23:36 schreef Vork het volgende:
Juist. Slaapplekken zat. en over slapen gesproken. Volgens mij sliep ik al, toch?
hij doet de aangifte bij de burgerlijke standquote:Op zondag 27 juli 2008 23:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Meest voorkomende is sowieso lastig met een naam die ongeveer 1040 google resultaten oplevert (internationaal gezocht)
Ter vergelijking heb ik even 2 broers van mij alleen in het Nederlands gegoogled: Peter geeft 577.000.000 hits en Frans 30.000.000
En de meest logische, dáár zijn we het dus niet over eens.
Ik heb voorlopig gecapituleerd, maar onder protest.
en ik wist zeker dat het komende vrijdag was, omdat ik afgelopern weekend echt niet konquote:Op zondag 27 juli 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze dacht afgelopen zaterdag. En ik ook
*moppermopper*quote:Op zondag 27 juli 2008 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hij doet de aangifte bij de burgerlijke standdus wat jij ook vindt...
ik was niet lekker dus ben onderweg naar huis, moet dan door het park, daar nog even lekker gaan liggen in de zonquote:Op zondag 27 juli 2008 23:12 schreef Isabeau het volgende:
We vroegen ons af wanneer je nederland ging verlaten, nynke![]()
freecell, ik zou voor de meest logische en meest voorkomende spellingsvariant gaan...
memo la chouffe is lekker, maar ben je nu beroerd of zo?
mimu, helemaal niet raar, je kan best even oudersmoe zijn hoe lief ze ook hebben geholpen
steer, ik leg het ooit wel uit
Jij hebt gelijk. Bij gebrek aan jou zijn we zaterdag maar met z'n drieën (Hob, Vork en ik) wat gaan drinkenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en ik wist zeker dat het komende vrijdag was, omdat ik afgelopern weekend echt niet kon
omdat zelfs jij menselijk bentquote:Op zondag 27 juli 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:*zucht* waarom hoeft er maar iets te gebeuren om zelfverzekerde Lein weg te jagen en onzekere Lein ruim baan te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |