quote:
Lol, sta je er ook bij? Ik zal eerst een youngme foto moeten inscannen peisk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein hier: leuk linkje http://colorwar2008.com/submissions/youngnow
Ja thanx ik voel me echt klote ervan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:45 schreef Troel het volgende:
kaasplankje,
(Lees nu pas van de hond van je vader)
Nou, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
pfff sorry hoor, maar ´t moest fferuit is eruit.
Nu even wat eten (ja is vroeg) en naar de tour kijken.
k heb echt een lekkere groene de cecco spaghetti, met dank aan dees: Beste merk spaghetti, tagliatella, maccaroni enz..
In een mitella nog welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:16 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zit nu met d'r hand in een mitella
Wat een leuke dingen allemaal in korte tijd voor jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:39 schreef octopussy het volgende:
hey wat is er betrekkelijk weinig gepost vandaag.
Net ff samen met mijn kat wezen jagen op een flinke mot. Nu is mot kwijt en loopt mijn kat keihard door het huis te mauwen![]()
oh en ik heb in ieder geval een aanbieding voor een baanen binnenkort nog een sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf. Gaat helemaal goed zo
kusje voor Isa's auw![]()
Wat heeft ie toegegeven dan? Waarom zou ie je dood verwensen? Heb je nu echt oprecht het gevoel dat je verder kan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
voor isa.
Goed nieuws hier het hoofdstuk ex is definitief afgesloten, hij heetf toeggeven en zonder me dood te verwensenik kan weer verder
Mwhehehehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Zeg dat eens in het gezicht van Anky van Grunsven Golfer?
dat ie al die tijd een ander had en waar die nu nog steeds mee gaat. En dat verder gaan zal niet zo makkelijk gaan maar de behoefte om nog maar iets van hem te horen is wel wegquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft ie toegegeven dan? Waarom zou ie je dood verwensen? Heb je nu echt oprecht het gevoel dat je verder kan?
ik heb echt helemaal niets met paardenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Lein hier. Het paard is NIET, ik herhaal NIET gevaarlijkDat doet ie normaal namelijk nooit
De taart is uit de oven en hij ruikt heerlijkAls ie afgekoeld is, mag ie de koelkast in en dan is er morgen lekkere Lemon Merengue Pie
Octo, wat voor job? In je branche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |