Aan welke liedjes erger jij je? Graag met linkjes naarYoutube, zodat we weten welk liedje het is.
Mijn ergerlijst:
Rick Astley - Never Gonna Give You UpMên, wat een overhypt nummer. Het nummer is nu nog populairder dan dat het nummer net uit was volgens mij. En dat stomme dansje van hem erbij.

Laten we Rick gewoon lekker met rusten en luisteren naar echte muziek. BONUS KLACHT: Ik was vanmiddag aan het fietsen met mn iPod in (Video jeweets

) en toen had ik die iPod ingesteld op Shuffle Nummers, zodat hij zelf de nummers willekeurig uitkiest. Ik was lekker aan het zingen,
Kid Rock - All Summer Long (

), toen het volgende nummer kwam, Rick Astley

, ik werd gerickroll'd door mijn iPod Video! OWNED!

Ik heb het nummer maar gewoon afgeluisterd dan.

Alles van
Jan SmitSorry, maar ik vind ALLE nummers van Jan Smit bagger. Ik snap niet dat mensen (nou ja, bejaarden met sjaaltjes van Jan) dit leuk kunnen vinden, maar ieder z'n muziek he. Nou staat zijn nieuwe single (
Stilte in de Storm) ook nog op nummer 1 in de Mega Top 50

. O ja, Mega Top 50 heerscht boven de Top 40.
Kid B ft Martin van der Starre - Una Paloma Blanca heel de zomer langWelke mongolen hebben dit nummer bedacht? Maak eens een goeie zomerhit! Verkracht die heilige nummers van Sweet Home Alabama en All Summer Long niet.

Wees origineel en neem een nieuwe melodie en ga daar
zelf mee aan de gang, zonder hulp van mensen die wél goeie nummers uit kunnen brengen. O ja, George Baker.
Afrojack & The Partysquad - Drop down (do my
dance)Dit nummer is sad. Achterlijke videoclip en achterlijke beats. En mensen vinden het leuk ook nog! Die tekst is ook een beetje zielig, de hele tijd een stem die 'Drop Down' zegt, en daar verdienen zij mooi ONZE belastingscenten mee.

Niet alles wat de Partysquad maakt is leuk, en daar is dit het bewijs van.
Om het toch nog een beetje een KLB-topic te maken, verzamel ik hier de klachten:
KLACHT 1: Gerickrolld door mijn iPod VIdeo
KLACHT 2: Rick Astley

KLACHT 3: Jan Smit

KLACHT 4: Die mongolen van Una Paloma Blanca heel de zomer lang

KLACHT 5: Drop Down

KLACHT 6: Top 40

Nu jullie.