Blijft deze wel staan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef de_boshamster het volgende:
Tvp.
Iemand die nog steeds "meldt ik" schrijft is per definitie niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ach jarno post allang verder, en gaat op vakantie en daarna weer terug. Ik denk namelijk niet dat Boswachter iemand kan laten bannen, helemaal niet als je eerst verkondigd het wel ff te doen en het allemaal beter te weten . Nu ja de ban is gezet door snakeydan weet je het nooit.
hij's zenuwachtig , z'n eerste grote klusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iemand die nog steeds "meldt ik" schrijft is per definitie niet serieus te nemen.
Zeker sinds het bestaan van temp. emailadressen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:19 schreef de_boshamster het volgende:
Maarre, dat bannen he. Zinvol -3.
Van Snakey Seth?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
hij's zenuwachtig , z'n eerste grote klus
Check!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker sinds het bestaan van temp. emailadressen.
Thanks!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mochten ze die blokkeren, ik heb nog wel wat ruimte voor accounts.
Als die het vaker zou doen , dan had hij wel een standaard notepad met diverse leuke teksten klaar staan toch ?quote:
Die dyslectische half-af Seth Gaaikema-kloon die FA is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:28 schreef de_bosnegert het volgende:
Wie is Snakey?
Als inso het zegt is het waar.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, niet echt.
De Boswachter wel, schijnt. Dat zei Inso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |