Bank rood kleurenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:10 schreef Schunckelstar het volgende:
tvp, ik zit met een bloedvlek in mijn bank,dus ik hoop ook op een oplossing
Dat dus, of een zachte katoenen doek nemen en die op de vlek leggen en daar dan met een strijkijzer (NIET TE WARM ZETTEN!!!) over heen gaan. Je krijgt niet 100% alles weg maar wel heel veel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:12 schreef Karammel het volgende:
Op youtube staan een aantal filmpjes waar ze het met een strijkijzer en een stuk papier voor elkaar krijgen.
Toch geen wc-papier hoop ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:12 schreef Karammel het volgende:
Op youtube staan een aantal filmpjes waar ze het met een strijkijzer en een stuk papier voor elkaar krijgen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:13 schreef Molluck het volgende:
Beter dan kaarsvet in je schaamhaar, dat is ook zo pijnlijk om er af te krijgen zeg.
Is het dan wel kaarsvetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:14 schreef Sander170 het volgende:
Ja het was erg romantisch, maar die kaarsvet was echt snel opgedroogd.
Dat doet hij tochquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:19 schreef Jarno het volgende:
Open er een topic over.
Dubbel dan, slotje!quote:
Ga anders in het 40+ forum irritant doenquote:
Bron, link?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga anders in het 40+ forum irritant doen [ afbeelding ]
Ik moest denken aan dat wolkje van Super Mario van vroegerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:25 schreef jordeeeh het volgende:
Maar hoe fucking lomp hard blaas je wel niet als t helemaal op je bank komt?
serieus: koop die fel gele ontvetter van de wibraquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:10 schreef Schunckelstar het volgende:
tvp, ik zit met een bloedvlek in mijn bank,dus ik hoop ook op een oplossing
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:25 schreef Nijns het volgende:
Katoenen doek nemen, strijkijzer op de laagste stand, dan strijk je het er zo vanaf!
pindakaas en jam, anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:10 schreef Knekwurst het volgende:
Je moet er pindakaas op smeren dan valt het er zo af!
40+quote:
Blaast die ook altijd hard tegen kaarsvet?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat wolkje van Super Mario van vroeger
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
serieus: koop die fel gele ontvetter van de wibra
Wat heb je uiteindelijk geprobeerd dan?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:06 schreef Sander170 het volgende:
Van mij zou dit topic (wat ik zelf geopend hebt) dicht, slotje erop!
Ik heb erg veel van jullie adviezen opgedaan en het heeft zodanig geholpen,
dat ik gewoon al het kaarsvet uit mijn nieuwe bank heb kunnen krijgen / verwijderen!
Erg bedankt, van mij mag slotje,
anders hou hem lekker open voor andere met dezelfde soortgelijken problemen graag.
Nou om eerlijk te zijn heb ik het er volledig uit kunnen krijgen!quote:Op maandag 28 juli 2008 16:57 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk geprobeerd dan?
klopt jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:12 schreef Karammel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |