Als je je echt verveelt, dan zou ik gaan werkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:36 schreef Dreamzilla het volgende:
hoihoi,
ik heb onverwacht vrij gekregen van mijn werk! ^^ nu weet ik alleen totaal niet wat ik moet gaan doen :\
iemand leuke ideeen?
er is niemand die mee wilquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:39 schreef julian6 het volgende:
naar 't strand?
zonnen in de tuin?
huis opruimen?
naar de stad?
ik ga naar het strand iig
ik wil niet de hele dag binnen zitten met dit mooie weer :pquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:42 schreef Knekwurst het volgende:
verzin een klacht, maak een paint, open een topic
mja dacht ik ook maar ze geven me wss niet voor niks vrij :pquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je je echt verveelt, dan zou ik gaan werken
Je moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:46 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
er is niemand die mee wil
ik heb geen tuin
ik moet geld sparen
[..]
ik heb alleen maar troepquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:53 schreef Bleekmiddel het volgende:
ik zie dat je geld moet sparen. waarom ga je niet dingen op marktplaats zetten om het gespaarde bedrag eerder te verkrijgen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:07 schreef DonGuido het volgende:
Naar het tuincentrum gaan,
Een cactus kopen,
Mooi plekje geven op een zonnig vensterbank,
Kijken hoe die groeit
Tips:
In de zomermaanden 1 x per week een beetje!!! water geven, anders 1 x per 2 weken.
Oh, en neem een flesje pokon mee
Je begrijpt wel dat je de cactus verkoop hiermee in een negatieve spiraal zet?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:07 schreef DonGuido het volgende:
Een cactus kopen,
Kijken hoe die groeit
Tips:
In de zomermaanden 1 x per week een beetje!!! water geven, anders 1 x per 2 weken.
Tenzij er teveel pokon gebruikt gaat worden, mijn lieve cactus heeft het niet overleefdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat je de cactus verkoop hiermee in een negatieve spiraal zet?
hahaha ja ik heb gister 20 kg witte chocolade verkracht :x ze waren zo boos dat ik niet meer terug mag komenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:45 schreef IBAZ het volgende:
Is er geen hangplek in de buurt? Ga daar dan heen en dan ga je lullige dingen roepen tegen voorbijgangers.
Waarom moest je trouwens weg van je werk? Maakte je te veel stuk, of liep je in de weg?
ja en dan maak ik een foto reportage en die post ik dan hier in een topicquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:07 schreef DonGuido het volgende:
Een cactus kopen,
Kijken hoe die groeit
Tips:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:27 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
hahaha ja ik heb gister 20 kg witte chocolade verkracht :x ze waren zo boos dat ik niet meer terug mag komen
Het file verkeer van een paar uur terug: 'Er is veel fileverkeer, in totaal is er 80KM strandverkeer.'quote:
Ben je d'r nu nog niet uitquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:51 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Het file verkeer van een paar uur terug: 'Er is veel fileverkeer, in totaal is er 80KM strandverkeer.'
jou neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je d'r nu nog niet uitAls je nu eens gewoon die dingen doet die je altijd doet als je van je werk thuis komt? 't Is er ondertussen ook de tijd voor
ik heb gebarbequet bij een vriend thuis en het was gezellig!quote:
patisseriequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |