quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef beunkaas het volgende:
ik vind die van pall mall altijd wel fijn
Ik hou toch meer van Camel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef beunkaas het volgende:
ik vind die van pall mall altijd wel fijn
Hm die wou ik net gaan kopen. Gstar is iig niks. Kuyichi is wel ok.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:04 schreef Livedeejay het volgende:
In ieder geval niet die van Boss, stiksels laten los....
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:23 schreef dgbw het volgende:
SOHO, verkrijgbaar bij V&D ;D
wel goed zoeken, ze zijn niet allemaal even niet mooi
Ik heb twee keer een Esprit-broek gekocht, en twee keer zijn ze vroegtijdig versleten (vrij dunne zomerspijkerbroeken, waar dan na een paar maanden al een gat in zat). Ik draag nu op dit moment een spijkerbroek van Jack&Jones en die bevalt me primaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:20 schreef Lisa172 het volgende:
Broeken van esprit blijven ook mooi! En natuurlijk van Hilfiger
Levi's ftw iddquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:37 schreef thloreg het volgende:
Opzouten met al die B-merken. Er is maar 1 topmerk en dat blijft zo:
[ afbeelding ]
Vind Kuyichi juist zwaar tegenvallen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:21 schreef tevebe het volgende:
[..]
Hm die wou ik net gaan kopen. Gstar is iig niks. Kuyichi is wel ok.
Ik heb de mijne nu al een paar jaar en altijd veel gedragen en ziet er nog steeds goed uit. G-star ben ik een paar jaar geleden mee gestopt. Nieuwe broek was binnen 3 maanden kapot.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:45 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Vind Kuyichi juist zwaar tegenvallen..
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:37 schreef thloreg het volgende:
Opzouten met al die B-merken. Er is maar 1 topmerk en dat blijft zo:
[ afbeelding ]
Dan koop ik liever 3 paar broekenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je echt kwaliteit wil ga je geld moeten neerleggen.
Diesel Replay Gstar, allemaal leuk en goedkoop maar ook massaproductie van zo goedkoop mogelijke katoen.
Ben je bereid om 200+ neer te leggen kijk dan naar Levi's Red Tab, SugarCane, Studio D'artisan en Iron Heart.
Allemaal Raw Selvage denim van 14oz en met de hand bewerkt. Daar betaal je dan wel 300 euro voor.
Boss orange? Daar ben ik namelijk erg tevreden over.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:04 schreef Livedeejay het volgende:
In ieder geval niet die van Boss, stiksels laten los....
Sorry my mistake, het is gewoon Levi's Redquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:11 schreef bear87 het volgende:
Red Tab is naar mijn weten de standaard collectie van Levi's met prijzen vanaf 70 euro
Boss Orange ben ik ook erg tevreden over, goede kwaliteit en ze zien er ook na een paar keer wassen nog net zo uit als dat je ze kocht. Hij is niet alleen stevig, maar blijft ook mooiquote:Op zondag 27 juli 2008 09:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Boss orange? Daar ben ik namelijk erg tevreden over.
Wrangler is ook goede kwaliteit, en erg betaalbaar. Weet niet of en waar het nog verkocht wordt
Wat een lelijke broekquote:Op zondag 27 juli 2008 10:26 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Sorry my mistake, het is gewoon Levi's Red
Red wordt bijna nergens in Nederland verkocht. (2 of 3 plekken maar)
Red heeft maar bepaalde aantallen per broek.
Red wordt met de hand bewerkt vandaar de hoge prijs
Red is alles behalve standaard.
Red is een ontzettend grote rode patch op de achterkant.
Red is: [ afbeelding ]
Ik verkoop ze zelf dus ik weet het welMaar nu schaam ik mij wel een klein beetje.
Komt omdat de broek 2 maten oversized is door Levi'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |