abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60381786
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wat me vaak opvalt is dat dezelfde mensen die zeggen dat Nederland immigranten beter moet behandelen volledig blind zijn voor het extreme racisme van de Palestijnen.

Wat is het verschil tussen Wilders die zegt dat hij geen Moslim immigratie meer wil, en de Palestijnen die zeggen dat ze geen enkele Jood in Palestina willen hebben?

Juist, Wilders is toleranter want hij pleit niet voor het uitzetten van alle Moslims.

Je sluit je dus aan bij een groep vol haat en intolerantie, en ipv ze daarop aan te spreken, probeer je het te rechtvaardigen (ja, maar die Joden.. ).
Extreme racisme .. tjeemig man, hun land is ingepikt, geen wonder dat ze de Zionisten haten, net zoals wij toen hier de Duitsers hebben gehaat, tot tig jaar na dato ..

Wilders is wat dat aangaat net de Arabier van toen, verdere instroom aan banden leggen omdat je bang bent anders binnenkort zelf een minderheid te zijn ..

en fyi, niet blind zijn voor de grove schendingen van mensenrechten zoals gebeurt door de Israëliërs wil niet zeggen dat ik mij bij een of andere groep aansluit .. ga eens opzouten met die 'you're either for us of against us' retoriek
pleased to meet you
  zondag 27 juli 2008 @ 18:54:24 #142
111528 Viajero
Who dares wins
pi_60381793
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:47 schreef moussie het volgende:

[..]

Huh, hoe kom je op het idee dat de Joden niet in de meeste arabische landen mogen zijn .. om te beginnen hebben ze daar al die eeuwen heel wat vrediger kunnen wonen dan hier en waren daar niet aan restricties gebonden zoals de Joden hier, maw, ze mochten wel land bezitten, huizen kopen etc ..

en nee, een arabische Israëliër mag geen land/huis kopen in Israël
Ja, ze waren geen tweederangsburgers en er waren geen periodieke pogroms. Ze zijn in 1948 ook niet op gewelddadige wijze verdreven uit meerdere landen.

Als ik leugens wil horen dan ga ik wel naar Islamistische haatsites, ok?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 27 juli 2008 @ 18:59:15 #143
111528 Viajero
Who dares wins
pi_60381869
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:54 schreef moussie het volgende:

[..]

Extreme racisme .. tjeemig man, hun land is ingepikt, geen wonder dat ze de Zionisten haten, net zoals wij toen hier de Duitsers hebben gehaat, tot tig jaar na dato ..
"Ik ontken het niet, maar die Joden.. "

Valt ook niet te ontkennen want dat is het officiele standpunt van zowel Hamas als Fatah.

Je kan het begrijpen, maar het klakkeloos accepteren onder het mom "Ja, maar die Joden.." draagt niet bij aan een oplossing, maar aan het achterlijk houden van de Arabieren. Ze hebben vooral zichzelf ermee.
quote:
Wilders is wat dat aangaat net de Arabier van toen, verdere instroom aan banden leggen omdat je bang bent anders binnenkort zelf een minderheid te zijn ..

en fyi, niet blind zijn voor de grove schendingen van mensenrechten zoals gebeurt door de Israëliërs wil niet zeggen dat ik mij bij een of andere groep aansluit .. ga eens opzouten met die 'you're either for us of against us' retoriek
Ik heb jou niet een keer de Arabieren zien bekritiseren, terwijl ik een berg kritiekpunten op Israel heb aangedragen. Je bent voor zover ik hier kan lezen volledig blind voor mensenrechtenschendingen aan Arabische kant.

En dan vind je het vreemd dat ik jou als nogal eenzijdig zie.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_60381882
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:42 schreef Viajero het volgende:
Xith, bovenstaande post met kritiek op Arabische landen wil niet zeggen dat ik vind dat alle Arabieren moeten worden uitgeroeid en dat de Joden over de wereld moeten heersen.

Even voor de duidelijkheid.
Nee, maar tot je laatste paar posts werd elk kritiek op israel door jou gevolgd met een 'maar in X is het nog slechter'-achtige post
  zondag 27 juli 2008 @ 19:02:29 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60381905
het wordt steeds erger met links, dhimmi's en moslims. ze gaan steeds meer geloven in de eeuwige jude. beangstigend trouwens.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_60382089
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:54 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja, ze waren geen tweederangsburgers en er waren geen periodieke pogroms. Ze zijn in 1948 ook niet op gewelddadige wijze verdreven uit meerdere landen.

Als ik leugens wil horen dan ga ik wel naar Islamistische haatsites, ok?
Ze waren/zjn net als de christenen een beschermde minderheid .. en nee, dat gaat de laatste 100 jaar (zo pakweg) niet echt goed, maar voor die tijd was het voor minderheden goed toeven in die streken daar, je was dan weliswaar tweederangsburger met minder rechten (en plichten) maar je kon iig wel in vrede leven, of beter gezegd een flink stuk vrediger dan in deze streken ..

En op gewelddadige wijze verdreven, tsja, veel van die aanslagen op joodse instellingen, waarbij die van 1953 in Bagdad wel de bekendste is, zijn gepleegd door joodse ondergrondse organisaties, voorlopers van de Mossad en niet door Arabieren .. en dat zeggen de Joden uit die landen zelf, dus niet een of andere islamitische haatsite
pleased to meet you
pi_60382096
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
het wordt steeds erger met links, dhimmi's en moslims. ze gaan steeds meer geloven in de eeuwige jude. beangstigend trouwens.
der ewige jude is tegenwoordig moslim
pleased to meet you
  zondag 27 juli 2008 @ 19:24:47 #148
111528 Viajero
Who dares wins
pi_60382204
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:00 schreef Xith het volgende:

[..]

Nee, maar tot je laatste paar posts werd elk kritiek op israel door jou gevolgd met een 'maar in X is het nog slechter'-achtige post
En als je daar geen echte argumenten tegenin kan brengen is het heel leuk om telkens mijn woorden om te draaien en mij onvolledig te citeren, maar dat is typisch trol gedrag.

Ik weiger alleen kritiek op een kant te leveren, ik weiger ook om beide kanten als evengoed of even slecht te zien.

En ik draag genoeg argumenten daarvoor aan, maar als jij alleen domme oneliners kan aandragen dan kan je beter ergens anders gaan trollen.
pi_60382353
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:24 schreef Viajero het volgende:

[..]

En als je daar geen echte argumenten tegenin kan brengen is het heel leuk om telkens mijn woorden om te draaien en mij onvolledig te citeren, maar dat is typisch trol gedrag.

Ik weiger alleen kritiek op een kant te leveren, ik weiger ook om beide kanten als evengoed of even slecht te zien.

En ik draag genoeg argumenten daarvoor aan, maar als jij alleen domme oneliners kan aandragen dan kan je beter ergens anders gaan trollen.
Wat een trieste reactie van je Viojero, had toch echt volwassener van je verwacht. Wat voor argumenten zou ik er tegen in willen brengen? Heb je me ergens in dit topic zien zeggen dat Israel erger is dan de Arabische landen erom heen? Nee. Maar blijkbaar vind je 'Het is erger in X' een geldig argument, want ik moet er blijkbaar iets tegenin brengen.

Dat je in elke post zegt 'ik lever ook kritiek op Israel!' maakt het niet minder dat je erna automatisch je wonder argument eraan toevoegd: 'maar ergens anders is het slechter' of 'maar joden worden zelf ook slecht behandeld'. Is het erg als ik daar niet eens iets tegenin wil brengen, ik verlaag me niet tot 'maar zij doen het ook!!'

Ook passend dat je anderen dit verwijt, terwijl je zelf ook al 2x hierop bent gewezen. Heb toch eens wat zelf-reflecterend vermogen.

Dit topic gaat over Israel - en in elke van je troll posts probeer je dit om te buigen naar Arabie of de arabische landen. Je bent niets anders dan een PVVer die bij kritiek over Wilders gaat zeuren over de PVDA.
  zondag 27 juli 2008 @ 19:37:23 #150
111528 Viajero
Who dares wins
pi_60382372
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Ze waren/zjn net als de christenen een beschermde minderheid .. en nee, dat gaat de laatste 100 jaar (zo pakweg) niet echt goed, maar voor die tijd was het voor minderheden goed toeven in die streken daar, je was dan weliswaar tweederangsburger met minder rechten (en plichten) maar je kon iig wel in vrede leven, of beter gezegd een flink stuk vrediger dan in deze streken ..

En op gewelddadige wijze verdreven, tsja, veel van die aanslagen op joodse instellingen, waarbij die van 1953 in Bagdad wel de bekendste is, zijn gepleegd door joodse ondergrondse organisaties, voorlopers van de Mossad en niet door Arabieren .. en dat zeggen de Joden uit die landen zelf, dus niet een of andere islamitische haatsite
Waarom kom je dan in de eerste plaats met die leugens als je er nu al direct de laatste 100 jaar vanaf moet halen? Zijn de laatste 100 jaar niet relevant? Dacht je dat niemand hier door die doorzichtige leugens heen zou prikken?

Daarnaast waren er daarvoor ook al veel pogroms, Europa en de Islamitische wereld ontlopen elkaar weinig als het om antisemitisme gaat. En waren er in 1948 ook vele pogroms. heb je ergens bewijs voor je schandalige stelling dat de Joden uit Arabische landen door andere Joden verdreven zouden zijn? Joden in die landen zelf zijn absoluut niet vrij om hun eerlijke mening te geven, ik dacht dat je enigszins een idee had van wat er met dissidenten gebeurt in dergelijke landen? Oh nee, zolang Arabieren op grove manieren mensenrechten schenden (met veel meer Arabische slachtoffers dan ooit door Israel gemaakt) wil moussie het niet zien, of is het niet interessant.

Rot op met je Islamistische propaganda. Ik google wel op Hamas homepage als ik domme, historisch inaccurate haat wil lezen.
pi_60382375
interessant artikel
Hamas: A Pale Image of the Jewish Irgun And Lehi Gangs
quote:
AS EASY as it is to dismiss clichés as banal and misleading, the troubling problem is that they often cloak an essential truth. Scoffs and derision often greet the cliché that “one man’s terrorist is another man’s freedom fighter.” Yet freedom fighters is exactly how Israelis view the early Zionists who fought in 1947 for the establishment of Israel—and how Palestinians now consider their fighters resisting Israeli occupation.

The reality is that when faced with a superior military force, such as Britain possessed in 1947 and Israel does today against the Palestinians, terror is the underdog’s only viable weapon. Once a state has been established and legitimized, however, as in the cases of Israel and South Africa, the former “terrorists” tend to gain a veil of legitimacy as well. But legitimacy is now being denied Hamas. Even though Palestinians elected a Hamas-led government in free and fair elections, Israel denies it legitimacy on the grounds that Hamas is a terrorist organization.
pleased to meet you
  zondag 27 juli 2008 @ 19:42:46 #152
111528 Viajero
Who dares wins
pi_60382452
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:35 schreef Xith het volgende:

[..]

Wat een trieste reactie van je Viojero, had toch echt volwassener van je verwacht. Wat voor argumenten zou ik er tegen in willen brengen? Heb je me ergens in dit topic zien zeggen dat Israel erger is dan de Arabische landen erom heen? Nee. Maar blijkbaar vind je 'Het is erger in X' een geldig argument, want ik moet er blijkbaar iets tegenin brengen.

Dat je in elke post zegt 'ik lever ook kritiek op Israel!' maakt het niet minder dat je erna automatisch je wonder argument eraan toevoegd: 'maar ergens anders is het slechter' of 'maar joden worden zelf ook slecht behandeld'. Is het erg als ik daar niet eens iets tegenin wil brengen, ik verlaag me niet tot 'maar zij doen het ook!!'

Ook passend dat je anderen dit verwijt, terwijl je zelf ook al 2x hierop bent gewezen. Heb toch eens wat zelf-reflecterend vermogen.

Dit topic gaat over Israel - en in elke van je troll posts probeer je dit om te buigen naar Arabie of de arabische landen. Je bent niets anders dan een PVVer die bij kritiek over Wilders gaat zeuren over de PVDA.
Ik zou elke regel kunnen beantwoorden, maar jij bent een trol waar ik niet meer op reageer.
  zondag 27 juli 2008 @ 19:43:26 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60382469
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:37 schreef moussie het volgende:
interessant artikel
Hamas: A Pale Image of the Jewish Irgun And Lehi Gangs
[..]
wat ben jij toch eigenlijk een klein en haatvol uitkeringstrekkertje. anderen niks gunnen en jezelf bedruipen in zieligheid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_60382796
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:37 schreef Viajero het volgende:

[..]

Waarom kom je dan in de eerste plaats met die leugens als je er nu al direct de laatste 100 jaar vanaf moet halen? Zijn de laatste 100 jaar niet relevant? Dacht je dat niemand hier door die doorzichtige leugens heen zou prikken?

Daarnaast waren er daarvoor ook al veel pogroms, Europa en de Islamitische wereld ontlopen elkaar weinig als het om antisemitisme gaat. En waren er in 1948 ook vele pogroms. heb je ergens bewijs voor je schandalige stelling dat de Joden uit Arabische landen door andere Joden verdreven zouden zijn? Joden in die landen zelf zijn absoluut niet vrij om hun eerlijke mening te geven, ik dacht dat je enigszins een idee had van wat er met dissidenten gebeurt in dergelijke landen? Oh nee, zolang Arabieren op grove manieren mensenrechten schenden (met veel meer Arabische slachtoffers dan ooit door Israel gemaakt) wil moussie het niet zien, of is het niet interessant.

Rot op met je Islamistische propaganda. Ik google wel op Hamas homepage als ik domme, historisch inaccurate haat wil lezen.
Het gaat de laatste 100 jaar niet zo goed door onze bemoeienis daar, het niet nakomen van afspraken .. je eigen agenda opleggen

En wablief, ontloopt elkaar niet zoveel .. ? Je gaat even doen alsof de holocaust niet is gebeurt omdat het je beter uitkomt ?

En ja, ik weet wat er met dissidenten gebeurt in die landen, helaas gebeurt dat in heel veel landen, niet alleen in specifiek islamitische, maar dat is voor mij geen reden om grove fouten van een volk dat ik hoger had geacht door de vingers te zien .. zo kan je alles wel weg-relativeren

Wat die aanslagen aangaat, daar heb ik het eerst van gehoord door een paar Iraanse Joden, voor de revolutie, op mijn vraag waarom zij niet in Israël gingen wonen .. ik heb dat toen nog opgezocht in de bieb (jaja, zo ging dat toen) .. ik zal eens kijken of ik het online kan vinden, het was een onderafdeling van de stern-gang die dat deed, zo'n rare letter/cijfercombinatie, kan er even niet opkomen .. maar ja, dat zal even moeten wachten, krijg zo visite ..
Het is echt waar niet voor niets dat ik zo gedesillusioneerd ben wat bepaalde stromingen binnen de samenleving daar aangaat, de oude garde van ex-terroristen (volgens de Britten dan, zoals zo mooi gezegd in dat artikel op Washington Report, one man's freedom fighter is another man's terrorist) maakt blijkbaar nog steeds de dienst uit en zal niet rusten voor de droom van Groot Israël realiteit is .. het enige wat ze hoeven te doen is keer op keer met dit soort aankondigingen te komen
pleased to meet you
pi_60382886
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat ben jij toch eigenlijk een klein en haatvol uitkeringstrekkertje. anderen niks gunnen en jezelf bedruipen in zieligheid.
Het artikel bevalt niet dus gaan we maar persoonlijk aanvallen .. ach ja

fyi .. niet klein maar gemiddeld, ik haat niets en niemand, nog niet eens mijn ex en die zou het echt verdienen, ik moet helaas gebruik maken van een uitkering, klopt, niet mijn keuze, ik gun een ander hetzelfde als mezelf, namelijk het beste .. en wat is jezelf bedruipen in zieligheid ?
pleased to meet you
  zondag 27 juli 2008 @ 20:10:55 #156
111528 Viajero
Who dares wins
pi_60382914
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:04 schreef moussie het volgende:

[..]

Het gaat de laatste 100 jaar niet zo goed door onze bemoeienis daar, het niet nakomen van afspraken .. je eigen agenda opleggen

En wablief, ontloopt elkaar niet zoveel .. ? Je gaat even doen alsof de holocaust niet is gebeurt omdat het je beter uitkomt ?

En ja, ik weet wat er met dissidenten gebeurt in die landen, helaas gebeurt dat in heel veel landen, niet alleen in specifiek islamitische, maar dat is voor mij geen reden om grove fouten van een volk dat ik hoger had geacht door de vingers te zien .. zo kan je alles wel weg-relativeren

Wat die aanslagen aangaat, daar heb ik het eerst van gehoord door een paar Iraanse Joden, voor de revolutie, op mijn vraag waarom zij niet in Israël gingen wonen ..
Dus eerst claim je dat de vlucht van de Joden veroorzaakt is door "de voorganger van de Mossad" , en nu dat de Joden juist niet gevlucht zijn vanwege datzelfde terrorisme?
quote:
ik heb dat toen nog opgezocht in de bieb (jaja, zo ging dat toen) .. ik zal eens kijken of ik het online kan vinden, het was een onderafdeling van de stern-gang die dat deed, zo'n rare letter/cijfercombinatie, kan er even niet opkomen .. maar ja, dat zal even moeten wachten, krijg zo visite ..
Het is echt waar niet voor niets dat ik zo gedesillusioneerd ben wat bepaalde stromingen binnen de samenleving daar aangaat, de oude garde van ex-terroristen (volgens de Britten dan, zoals zo mooi gezegd in dat artikel op Washington Report, one man's freedom fighter is another man's terrorist) maakt blijkbaar nog steeds de dienst uit en zal niet rusten voor de droom van Groot Israël realiteit is .. het enige wat ze hoeven te doen is keer op keer met dit soort aankondigingen te komen
Als je nou terrorisme aan beide kanten zou kunnen veroordelen, ipv zeggen "ja, maar hullie ook" gewoon zeggen dat terrorisme aan beide kanten fout is...

En ja, Lehi waren een stel teringleijers, maar de meeste Joden zijn gevlucht voor Arabische terreur.
pi_60384627
Het bouwen van nederzetting op de Westelijke Jordaanoever staat gelijk aan olie op het vuur gooien. De extremistische nationalisten die daar achter zitten zijn IMHO net zo erg als de fascisten van Hamas. In beide gevallen gaat het om lui die zich rucksichtlos voortplanten en die geloof boven rede stellen. Wat mij verontrust is dat als je naar het aantal geboortes in die regio kijkt, dat de extremisten zich harder voortplanten dan de gematigden. Een tijdbom.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_60385620
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:42 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik zou elke regel kunnen beantwoorden, maar jij bent een trol waar ik niet meer op reageer.
Ach gut
pi_60385638
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:50 schreef Lyrebird het volgende:
Het bouwen van nederzetting op de Westelijke Jordaanoever staat gelijk aan olie op het vuur gooien. De extremistische nationalisten die daar achter zitten zijn IMHO net zo erg als de fascisten van Hamas. In beide gevallen gaat het om lui die zich rucksichtlos voortplanten en die geloof boven rede stellen. Wat mij verontrust is dat als je naar het aantal geboortes in die regio kijkt, dat de extremisten zich harder voortplanten dan de gematigden. Een tijdbom.
Rationaliteit meldt zich in het topic.
  zondag 27 juli 2008 @ 23:05:47 #160
46960 StefanP
polemicist
pi_60386205
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De USA zal niet zo snel de steun aan Israel opzeggen, simpelweg omdat de Joden teveel macht en invloed hebben in Washington, en iedereen die ook maar even kritiek uit op ISRAEL, meteen als anti-semiet wordt bestempeld door diezelfde machtige mensen, die ook een flinke hand in de pap te brokkelen hebben in de media (kranten/tv/etc).

Dus de bewindslieden die kijken wel uit om Israel te hard verbaal aan te vallen, laat staan te dreigen met sancties.

Het zit je nogal hoog he? Tip: laat je eens wat minder indoctrineren door je socialistische media. Israel en de VS worden al zeker tien jaar zwart gemaakt in jullie gesubsidieerde, politiek getinte omroepen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')