abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60361019
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
nou moussie. ik vind dat nogal wat. die vrijheidsstraf krijgen palestijnenen die in israel wonen niet.
Ooooo nou dan is Israel opeens een top land joh!

Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:11:29 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_60361187
Israel is een kutland, met achterlijke wetten en debiel beleid, zoals in de OP. Maar het is een oase van verlichting vergeleken bij de tirannieke geitenneukers waar ze door omringd worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_60361215
Ah, kijk, het topic waar al het Neerlands anti-joods sentiment samenkomt!

Da's mooi, want dan kunnen we morgen weer lekker ongestoord en welverdiend een uur of zes op moslims kankeren.
pi_60361233
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:11 schreef speknek het volgende:
Maar het is een oase van verlichting vergeleken bij de tirannieke geitenneukers waar ze door omringd worden.

.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:16:38 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60361256
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:41 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niet veel natuurlijk, ik leg mijn vinger slechts weer op de selectieve verontwaardiging.
Waarom zou je? Zo kan je alle fouten in de wereld wel tegen een andere fout afzetten en gebeurt er nog niks.
Open er dan een eigen topic over, zeg.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:28:15 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_60361386
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:15 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ].
Ja Libanon is redelijk gematigd, net zoals Jordanie, maar die zijn niet bepaald liever voor hun Palestijnse ingezetenen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_60362287
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
nou moussie. ik vind dat nogal wat. die vrijheidsstraf krijgen palestijnenen die in israel wonen niet.
huh, welke vrijheidsstraf heb je het over, je bedoelt het mogen reizen naar Israël ? Je denkt dat een Palestijn in Israël overal zomaar mag gaan reizen ?
pleased to meet you
pi_60362506
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:11 schreef speknek het volgende:
Israel is een kutland, met achterlijke wetten en debiel beleid, zoals in de OP. Maar het is een oase van verlichting vergeleken bij de tirannieke geitenneukers waar ze door omringd worden.
Dat 'verlichte' land heeft anders nog steeds geen grondwet, geen enkele wettelijke bescherming van minderheden, dus hoe verlicht zijn ze nou echt ? Of is het meer een kwestie van alleen maar zien wat je wil zien, uit een soort van misplaatst schuldbewustzijn ?
pleased to meet you
pi_60363334
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:39 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat 'verlichte' land heeft anders nog steeds geen grondwet,
Groot-Brittannië en Nieuw Zeeland hebben ook geen grondwet.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:33:40 #85
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60363650
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:35 schreef Viajero het volgende:

[..]

Racisme van land A tegen mensengroep B, en van land b tegen mensengroep A, lijkt me, vooral als het buurlanden zijn, wel relevant.
[..]

nee, je veroordeelt het Joodse racisme, zonder het te hebben over Palestijns racisme. Waarop ik aangeef dat het Palestijnse racisme erger is. Beide slecht, maar de een is duidelijk erger dan de ander.
Gast, beide kanten zitten fout. Wellicht moet jij je eens gaan inlezen in vorming van de Israelische staat en wat er zoal aan vooraf ging.

We kunnen hele lul verhalen gaan houden over wie er erger is, wie er uiteindelijk gelijk heeft, etc. En voor je het weet ben je weer 60 jaar verder en zijn we nog geen stap verder.

Terug naar het oorspronkelijke topic: je kunt niet met droge ogen beweren dat Israel een baken van westerse waarden is (hetgeen ook duidelijk niet zo is) in het midden oosten. Je kunt niet eens stellen dat Israel op enige wijze meer gericht is op een oplossing dan hun vijanden.

Vandaar dat zaken als uit de OP plaats vinden. En het lijkt eerder erger te worden dan beter.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:35:09 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60363669
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:30 schreef moussie het volgende:

[..]

huh, welke vrijheidsstraf heb je het over, je bedoelt het mogen reizen naar Israël ? Je denkt dat een Palestijn in Israël overal zomaar mag gaan reizen ?
ja. jij niet? is je blinde haat voor een klein land dat zich probeert te handhaven in een oase van geweld en leugens misschien niet groter dan objectiviteit?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:35:23 #87
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_60363675
quote:

[..]

Dat 'verlichte' land heeft anders nog steeds geen grondwet, geen enkele wettelijke bescherming van minderheden, dus hoe verlicht zijn ze nou echt ? Of is het meer een kwestie van alleen maar zien wat je wil zien, uit een soort van misplaatst schuldbewustzijn ?
Dat wat jij zo mooi misplaatst schuldbewustzijn noemt heeft er helaasch wel voor gezorgd dat de palestijnen hun land is afgenomen en dat er rotzooi in het midden-oosten is. Maar ach... zolang het westen zich maar niet schuldig voelt he
пусть всегда будет солнце
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:43:14 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60363827
palestijnen is geen land afgenomen. dat is gekocht van hen en hooguit geconfiskeerd als bufferzone na een agressieve actie. alhoewel de arabische landen ook niks met palestijnen, de kakkerlakken van het midden-oosten, te maken willen hebben. niemand, behalve de moslims hebben zoveel palestijnen land afgenomen en levens.
ken wel je feiten. dat er met moslims geen zakendoen is, dat moge een vaststaand feit zijn.
pi_60363877
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:43 schreef zoalshetis het volgende:
palestijnen is geen land afgenomen. dat is gekocht van hen en hooguit geconfiskeerd als bufferzone na een agressieve actie.
ken wel je feiten. dat er met moslims geen zakendoen is, dat moge een vaststaand feit zijn.
Welkom in de droomwereld die Israel heet, word jij soms door de Israelische ambassade betaalt om dit soort junk te posten?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:46:31 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60363899
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:45 schreef EricT het volgende:

[..]

Welkom in de droomwereld die Israel heet, word jij soms door de Israelische ambassade betaalt om dit soort junk te posten?
en door wie word jij betaald om te liegen?
pi_60363955
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en door wie word jij betaald om te liegen?
Allah

Dat antwoord past je wel natuurlijk, maar helaas het was maar een goed geplaatste grap. Zelf vraag ik me al weken af waarom je het zo opneemt voor Israel, je hebt duidelijk nog nooit met oorlog en onderdrukking te maken gehad.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:53:23 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60364043
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:49 schreef EricT het volgende:

[..]

Allah

Dat antwoord past je wel natuurlijk, maar helaas het was maar een goed geplaatste grap. Zelf vraag ik me al weken af waarom je het zo opneemt voor Israel, je hebt duidelijk nog nooit met oorlog en onderdrukking te maken gehad.
ken je geschiedenis voor je opkomt voor de grootste jodenhaters ter wereld...
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:54:02 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_60364054
quote:
Is dit een reactie op mijn post? Misschien moet je hem nog een keer lezen, mevrouw 'alleen maar zien wat je wil zien'.
pi_60365134
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Is dit een reactie op mijn post? Misschien moet je hem nog een keer lezen, mevrouw 'alleen maar zien wat je wil zien'.
Ik vraag je waarom je dat land verlicht noemt .. je ziet wel dat ze achterlijke wetten hebben en een debiel beleid voeren, ik voeg eraan toe dat zij nog niet eens een grondwet hebben .. hoe kan je zoiets nou verlicht noemen, als je goed kijkt zijn ze net zo bezig als die 'tirannieke geitenneukers' ?

Ik bedoel maar, elk ander land waarvan de bestuurders het ene corruptieschandaal op het andere stapelen zouden wij een bananenrepubliek noemen, in het MO is het ineens een lichtend baken van beschaving ?
pleased to meet you
  zaterdag 26 juli 2008 @ 19:12:37 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_60365202
Ja, vergeleken bij de omringende landen zijn ze een stuk geciviliseerder.
pi_60365501
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll098/gs-jeru.htm
Geschiedenis van Jeruzalem.
Vooral even voor degenen die vinden dat de joden Israël eigenlijk pas sinds de tweede wereldoorlog daar kwamen wonen en er nooit eigenaar van waren geweest.

Oh ja, de bron lijk mij in ieder geval neutraal. Idolaat voor het ene land of het andere land zie ik er in ieder geval niet in.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_60365891
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef speknek het volgende:
En daar zet ik dus vraagtekens bij .. hoeveel geciviliseerder zijn ze nou echt ? Okay, er zullen geen minderjarigen na schijnprocessen worden opgehangen, iig niet zover ik weet, maar voor de rest ?

Btw, ik maak een duidelijk onderscheid tussen Jood en Zionist, en die Zionisten, nah, da's echt geen kosjer volk, en helaas delen die nog steeds de lakens uit, getuige oa deze nieuwe provocatie
pleased to meet you
pi_60366102
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:31 schreef Waterwereld het volgende:
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll098/gs-jeru.htm
Geschiedenis van Jeruzalem.
Vooral even voor degenen die vinden dat de joden Israël eigenlijk pas sinds de tweede wereldoorlog daar kwamen wonen en er nooit eigenaar van waren geweest.

Oh ja, de bron lijk mij in ieder geval neutraal. Idolaat voor het ene land of het andere land zie ik er in ieder geval niet in.
Er hebben altijd Joden gewoond in Jeruzalem, klopt .. en ? Kan je aan het ergens wonen rechten ontlenen dan .. ? Er hebben ook altijd Joden in Amsterdam gewoond, dus nu is Nederland ook van hun ?

Ga anders eens googelen op diaspora, ze hebben dat land dik 1900 jaar geleden vrijwillig verlaten, op een handjevol na, dus het nu gaan claimen als rechtmatig bezit .. tsja ..
en als je het wil gaan hebben over 'door god gegeven', ga je dan ook aan die regels van die god houden en wachten tot die terugkomt en je terug gaat voeren zoals er in de voorspellingen staat .. het standpunt van de anti-zionisten en ook het mijne
pleased to meet you
pi_60366307
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef speknek het volgende:
Gay Pride Jeruzalem. In omringende landen is zoiets denk ik niet mogelijk hè?

zaterdag 26 juli 2008 @ 20:34:26 #100
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60366716
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Gay Pride Jeruzalem. In omringende landen is zoiets denk ik niet mogelijk hè?

[ afbeelding ]
Dus!?

Dan mogen ze de Palestijnen gewoon blijven onderdrukken!?
Wat is je punt nou precies!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')