Ooooo nou dan is Israel opeens een top land joh!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
nou moussie. ik vind dat nogal wat. die vrijheidsstraf krijgen palestijnenen die in israel wonen niet.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:11 schreef speknek het volgende:
Maar het is een oase van verlichting vergeleken bij de tirannieke geitenneukers waar ze door omringd worden.
.
Waarom zou je? Zo kan je alle fouten in de wereld wel tegen een andere fout afzetten en gebeurt er nog niks.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet veel natuurlijk, ik leg mijn vinger slechts weer op de selectieve verontwaardiging.
Ja Libanon is redelijk gematigd, net zoals Jordanie, maar die zijn niet bepaald liever voor hun Palestijnse ingezetenen.quote:
huh, welke vrijheidsstraf heb je het over, je bedoelt het mogen reizen naar Israël ? Je denkt dat een Palestijn in Israël overal zomaar mag gaan reizen ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
nou moussie. ik vind dat nogal wat. die vrijheidsstraf krijgen palestijnenen die in israel wonen niet.
Dat 'verlichte' land heeft anders nog steeds geen grondwet, geen enkele wettelijke bescherming van minderheden, dus hoe verlicht zijn ze nou echt ? Of is het meer een kwestie van alleen maar zien wat je wil zien, uit een soort van misplaatst schuldbewustzijn ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:11 schreef speknek het volgende:
Israel is een kutland, met achterlijke wetten en debiel beleid, zoals in de OP. Maar het is een oase van verlichting vergeleken bij de tirannieke geitenneukers waar ze door omringd worden.
Groot-Brittannië en Nieuw Zeeland hebben ook geen grondwet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat 'verlichte' land heeft anders nog steeds geen grondwet,
Gast, beide kanten zitten fout. Wellicht moet jij je eens gaan inlezen in vorming van de Israelische staat en wat er zoal aan vooraf ging.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:35 schreef Viajero het volgende:
[..]
Racisme van land A tegen mensengroep B, en van land b tegen mensengroep A, lijkt me, vooral als het buurlanden zijn, wel relevant.
[..]
nee, je veroordeelt het Joodse racisme, zonder het te hebben over Palestijns racisme. Waarop ik aangeef dat het Palestijnse racisme erger is. Beide slecht, maar de een is duidelijk erger dan de ander.
ja. jij niet? is je blinde haat voor een klein land dat zich probeert te handhaven in een oase van geweld en leugens misschien niet groter dan objectiviteit?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:30 schreef moussie het volgende:
[..]
huh, welke vrijheidsstraf heb je het over, je bedoelt het mogen reizen naar Israël ? Je denkt dat een Palestijn in Israël overal zomaar mag gaan reizen ?
Dat wat jij zo mooi misplaatst schuldbewustzijn noemt heeft er helaasch wel voor gezorgd dat de palestijnen hun land is afgenomen en dat er rotzooi in het midden-oosten is. Maar ach... zolang het westen zich maar niet schuldig voelt hequote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat 'verlichte' land heeft anders nog steeds geen grondwet, geen enkele wettelijke bescherming van minderheden, dus hoe verlicht zijn ze nou echt ? Of is het meer een kwestie van alleen maar zien wat je wil zien, uit een soort van misplaatst schuldbewustzijn ?
Welkom in de droomwereld die Israel heet, word jij soms door de Israelische ambassade betaalt om dit soort junk te posten?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:43 schreef zoalshetis het volgende:
palestijnen is geen land afgenomen. dat is gekocht van hen en hooguit geconfiskeerd als bufferzone na een agressieve actie.
ken wel je feiten. dat er met moslims geen zakendoen is, dat moge een vaststaand feit zijn.
en door wie word jij betaald om te liegen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:45 schreef EricT het volgende:
[..]
Welkom in de droomwereld die Israel heet, word jij soms door de Israelische ambassade betaalt om dit soort junk te posten?
Allahquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en door wie word jij betaald om te liegen?
ken je geschiedenis voor je opkomt voor de grootste jodenhaters ter wereld...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:49 schreef EricT het volgende:
[..]
Allah![]()
Dat antwoord past je wel natuurlijk, maar helaas het was maar een goed geplaatste grap. Zelf vraag ik me al weken af waarom je het zo opneemt voor Israel, je hebt duidelijk nog nooit met oorlog en onderdrukking te maken gehad.
Is dit een reactie op mijn post? Misschien moet je hem nog een keer lezen, mevrouw 'alleen maar zien wat je wil zien'.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:39 schreef moussie het volgende:
Dat 'verlichte' land heeft anders nog steeds geen grondwet, geen enkele wettelijke bescherming van minderheden, dus hoe verlicht zijn ze nou echt ? Of is het meer een kwestie van alleen maar zien wat je wil zien, uit een soort van misplaatst schuldbewustzijn ?
Ik vraag je waarom je dat land verlicht noemt .. je ziet wel dat ze achterlijke wetten hebben en een debiel beleid voeren, ik voeg eraan toe dat zij nog niet eens een grondwet hebben .. hoe kan je zoiets nou verlicht noemen, als je goed kijkt zijn ze net zo bezig als die 'tirannieke geitenneukers' ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Is dit een reactie op mijn post? Misschien moet je hem nog een keer lezen, mevrouw 'alleen maar zien wat je wil zien'.
En daar zet ik dus vraagtekens bij .. hoeveel geciviliseerder zijn ze nou echt ? Okay, er zullen geen minderjarigen na schijnprocessen worden opgehangen, iig niet zover ik weet, maar voor de rest ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef speknek het volgende:
Ja, vergeleken bij de omringende landen zijn ze een stuk geciviliseerder.
Er hebben altijd Joden gewoond in Jeruzalem, klopt .. en ? Kan je aan het ergens wonen rechten ontlenen dan .. ? Er hebben ook altijd Joden in Amsterdam gewoond, dus nu is Nederland ook van hun ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:31 schreef Waterwereld het volgende:
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll098/gs-jeru.htm
Geschiedenis van Jeruzalem.
Vooral even voor degenen die vinden dat de joden Israël eigenlijk pas sinds de tweede wereldoorlog daar kwamen wonen en er nooit eigenaar van waren geweest.
Oh ja, de bron lijk mij in ieder geval neutraal. Idolaat voor het ene land of het andere land zie ik er in ieder geval niet in.
Gay Pride Jeruzalem. In omringende landen is zoiets denk ik niet mogelijk hè?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef speknek het volgende:
Ja, vergeleken bij de omringende landen zijn ze een stuk geciviliseerder.
Dus!?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Gay Pride Jeruzalem. In omringende landen is zoiets denk ik niet mogelijk hè?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |