Reactie uitlokken, zoals ze altijd doen... want dan hebben ze weer even een excuus om wat palestijnse gezinnen plat te bombarderen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:34 schreef DroogDok het volgende:
Ik kan me alleen maar afvragen waarom Israel dit wil?
Nationalistische extremisten die AL het land van de Palestijnen willen toe-eigenen. omdat zij als jood (the 'chosen' people) daar natuurlijk RECHT op hebben.quote:En wat zijn dat voor wereldvreemde mensen die in zo'n nederzetting willen gaan wonen?
De USA zal niet zo snel de steun aan Israel opzeggen, simpelweg omdat de Joden teveel macht en invloed hebben in Washington, en iedereen die ook maar even kritiek uit op ISRAEL, meteen als anti-semiet wordt bestempeld door diezelfde machtige mensen, die ook een flinke hand in de pap te brokkelen hebben in de media (kranten/tv/etc).quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:38 schreef thloreg het volgende:
Israel doet al jaren wat ze zelf wil en trekt zich alleen van de VS iets aan. Dus tenzij er een massale aanval op Israel komt of dat de VS de steun aan Israel opzegt, zie ik nog jaren van problemen in het vooruitzicht met de Joden!
Als jouw volk al 40 jaar in onderdrukking leeft terwijl de wereld de andere kant op kijkt. dan zou jij waarschijnlijk ook geen 'lieverdje' zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet, wetend wat ze zelf overkomen is tussen 40-45, dat ze de gore moed hebben om ongeveer datzelfde met de Palestijnen uit te halen![]()
Palestijnen zijn geen lieverdjes, maar vergeleken bij Joden vallen ze redelijk in het niet.
Eretz Israel hè, het 'beloofde land' ..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:34 schreef DroogDok het volgende:
Ik kan me alleen maar afvragen waarom Israel dit wil?
Fanatiekelingen, kijk maar naar die YouTube films over Hebron bvb ..quote:En wat zijn dat voor wereldvreemde mensen die in zo'n nederzetting willen gaan wonen?
Dan blijft alleen de massale aanval van buurlanden over als optiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De USA zal niet zo snel de steun aan Israel opzeggen, simpelweg omdat de Joden teveel macht en invloed hebben in Washington, en iedereen die ook maar even kritiek uit op ISRAEL, meteen als anti-semiet wordt bestempeld door diezelfde machtige mensen, die ook een flinke hand in de pap te brokkelen hebben in de media (kranten/tv/etc).
Dus de bewindslieden die kijken wel uit om Israel te hard verbaal aan te vallen, laat staan te dreigen met sancties.
Ja, het is echt net de holocaust daar met het uitmoorden van miljoenen Palestijnen in vijf jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet, wetend wat ze zelf overkomen is tussen 40-45, dat ze de gore moed hebben om ongeveer datzelfde met de Palestijnen uit te halen![]()
Palestijnen zijn geen lieverdjes, maar vergeleken bij Joden vallen ze redelijk in het niet.
Het systematisch en catagorisch onderdrukken van een hele bevolkingsgroep, ze van eigen land verjagen, hun huizen verwoesten, toegang ontzeggen tot water en elektriciteit, pasjessystemen, muren bouwen, handel blokkeren, daar vind ik een vergelijking zeer op z'n plaats......quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:19 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, het is echt net de holocaust daar met het uitmoorden van miljoenen Palestijnen in vijf jaar.
Denk de volgende keer even na voordat je kwetsende en domme uitspraken doet.
Wat ook frappant is, is dat er is Israel meer dan een miljoen Arabieren wonen met Israelisch paspoort, maar dat in Palestina nul Joden mogen wonen. Normaal gesproken is dit puur racisme, maar omdat het de Palestijnen zijn vindt iedereen dit racisme kennelijk normaal, en zelfs een recht van de Palestijnen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Eretz Israel hè, het 'beloofde land' ..
[..]
Fanatiekelingen, kijk maar naar die YouTube films over Hebron bvb ..
Wat ik veel frappanter vind is dat er niemand over valt dat dit burgers zijn die gaan wonen op 'vijandelijk' gebied, in hoeverre verschilt dit van wat de Palestijnen wordt verweten, dat de militanten zich achter de burgers verstoppen ?
in de holocaust zijn zes miljoen Joden vermoord. Daar komen de zionisten na ruim honderd jaar nog niet bij in de buurt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het systematisch en catagorisch onderdrukken van een hele bevolkingsgroep, ze van eigen land verjagen, hun huizen verwoesten, toegang ontzeggen tot water en elektriciteit, pasjessystemen, muren bouwen, handel blokkeren, daar vind ik een vergelijking zeer op z'n plaats......
Jij neemt het woord holocaust in je mond, ik zei "Alles wat ze overkomen is tussen 40-45". De laatste stap, het systematisch uitmoorden, dan doen die Joden nog nét niet. Alles wat daarvoor komt doen ze in mijn ogen wel. Als het je niet aanstaat dat ik dat vind, jammer dan. Ik denk er zo over.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:24 schreef Viajero het volgende:
[..]
in de holocaust zijn zes miljoen Joden vermoord. Daar komen de zionisten na ruim honderd jaar nog niet bij in de buurt.
Lees je eens in over de holocaust.
Los van de wereld aan verschillen in de rest van wat er gebeurt vind ik het uitmoorden van 6 miljoen mensen niet slechts een detail, maar het belangrijkste feit van de holocaust.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij neemt het woord holocaust in je mond, ik zei "Alles wat ze overkomen is tussen 40-45". De laatste stap, het systematisch uitmoorden, dan doen die Joden nog nét niet. Alles wat daarvoor komt doen ze in mijn ogen wel. Als het je niet aanstaat dat ik dat vind, jammer dan. Ik denk er zo over.
Edit: er zullen plenty goede Joden zijn, maar ik vind het een waardeloos land doordat ze doen wat ze doen!!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De laatste stap, het systematisch uitmoorden, dan doen die Joden nog nét niet.
Huh? Ik laat mij toch echt door jou niet in de mond leggen dat ik generiek Jodenhaat bezit. Ik schreef namelijk "Er zullen plenty goede joden zijn".quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Los van de wereld aan verschillen in de rest van wat er gebeurt vind ik het uitmoorden van 6 miljoen mensen niet slechts een detail, maar het belangrijkste feit van de holocaust.
Als jij het historisch besef van een peer wilt hebben omdat dat goed past bij je Jodenhaat, dan ben je niet de enige. Veel plezier ermee.
Top opmerking van jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:32 schreef speknek het volgende:
[..].
De laatste stap, in SS uniform de ruiten van Joodse panden ingooien, dat doe jij nog nét niet.
En weer iemand die kritiek op Israel gelijkschakeld met jodenhaad. Toch jammer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Los van de wereld aan verschillen in de rest van wat er gebeurt vind ik het uitmoorden van 6 miljoen mensen niet slechts een detail, maar het belangrijkste feit van de holocaust.
Als jij het historisch besef van een peer wilt hebben omdat dat goed past bij je Jodenhaat, dan ben je niet de enige. Veel plezier ermee.
Ik heb zelf meer dan genoeg kritiek op Israel. Maar het gelijkstellen van de holocaust aan de situatie in Palestina is of een schokkend gebrek aan historische kennis, of onvervalste Jodenhaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En weer iemand die kritiek op Israel gelijkschakeld met jodenhaad. Toch jammer.
maar hebben veel en veel minder rechten dan mensen met een Joodse achtergrond, apartheid wetterlijk geregeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat ook frappant is, is dat er is Israel meer dan een miljoen Arabieren wonen met Israelisch paspoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |