abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60489968
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:07 schreef methodmich het volgende:

Uh Huh Her? Verrassend, dat vind ik zo ongeveer haar minste plaat. Had je daarvoor al eens iets van haar gehoord, want dat kan wel schelen?
Ja, ik ben ook groot fan van Is this desire?
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_60584638
Leuk topic

Nirvana was weer zo'n bandje waar iedereen in mijn omgeving weg van was, maar die op mij niet zo'n indruk maakte (net als the Simple Minds, Joy Division, Velvet Undergound.....)
Albums waar ik wel de eerste keer van ondersteboven was:

Jackson C Frank - Blues run the game
Jimi Hendrix Experience - Axis Bold as Love
Van Morrison - Moondance
Elvis Costello - My Aim is true
Herman Brood & His Wild Romance - Shpritsz
Police - Outlandos d'Amour
Soft Boys - Underwater Moonlight
Lloyd Cole & the Commotions - Rattlesnakes
Waterboys - This is the Sea
Silver Jews - American Water

(ja, ik ben een ouwe lul)
pi_60585109
Nevermind vond ik toen ik hem voor het eerst hoorde wel een lekker album. Iets later hoorde het album Smash en vond dat toch beter.
pi_60606051
Ik hoorde hem pas eind 1995 voor het eerst helemaal. Maakte niet zoveel indruk op dat moment. De grap is dat ik Ten in dezelfde week toen hoorde en dat die meer indruk maakte. Achteraf, is het allemaal wat minder spectaculair.

Ik heb het misschien alleen gehad met Aenima van TOOL.
pi_60606077
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:27 schreef avw1982 het volgende:
Nevermind vond ik toen ik hem voor het eerst hoorde wel een lekker album. Iets later hoorde het album Smash en vond dat toch beter.
SMASH ja. dat maakte toen meer indruk Misschien is SMASH wel even goed, maar ja... dat zou niet helemaal kloppen natuurlijk gezien de enorme invloed van Nirvana op The Offspring.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:47:04 #156
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60606680
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

SMASH ja. dat maakte toen meer indruk Misschien is SMASH wel even goed, maar ja... dat zou niet helemaal kloppen natuurlijk gezien de enorme invloed van Nirvana op The Offspring.
Bij dit nummer is de invloed wel te erg:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')