quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hmz. Dat kende ik nog niet, maar ik vind dit volkomen kut, Tong!.
Ik vond die unplugged sessie bagger. Kampvuur muziek voor mensen op Ameland.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had meer met de unplugged sessie van MTV, van dat album weet ik inderdaad nog dat ik het voor het eerst hoorde.
Dapper dat je er voor uit komt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:28 schreef Ole het volgende:
Ik heb die hele Nirvana- idealisering nooit begrepen. Idd overrated zoals eerder gezegd
Net als Kayleigh van Marillion![]()
Ik heb meer met muziek van eind jaren '60/ begin '70. Pink Floyd heeft één van mijn favoriete albums gemaakt.
Toen ik voor het eerst de stem van Freddy Mercury hoorde was ik ook zwaar onder de indruk.
Innuendo is een meesterwerk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dapper dat je er voor uit komt.
Mercury was één van de grootste performers.
Maar de muziek was natuurlijk bagger.
Bysicle enzo. Gewoon nummertjes maken waar je mee kunt cashen bij de platenkopende jongeren.
Maar nogmaals was de beste op Live -Aid.
Maar ik kan niet kiezen tussen hun slechtste albums
Heb ik dan net gemist. Sorryquote:
Crack snuiven? Alleen daardoor valt je hele post al niet meer serieus te nemen...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:54 schreef thloreg het volgende:
Mensen die met Nirvana lopen te dwepen die scoren niet. Was een zoveelste onreine cracksnuiver die het leven niet meer zag zitten en niet aankon en daarna door een stel losers gehyped werd,netzo als met Tupac.
Precies, die kerel spoot hasj !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:54 schreef thloreg het volgende:
Mensen die met Nirvana lopen te dwepen die scoren niet. Was een zoveelste onreine cracksnuiver die het leven niet meer zag zitten en niet aankon en daarna door een stel losers gehyped werd,netzo als met Tupac.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:58 schreef L.Denninger het volgende:
Om even aan te geven hoe oud je bent :
[ afbeelding ]
Gestopt na de geboorte van Frances toch? Daarna heeft hij alleen nog maar bier en whiskey rectaal ingebracht meen ik.quote:
Geen idee, ik ben niet meer zo op de hoogte van de "boybands vermomd als alternatievelingen"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jammer dat hij zelf Fall Out Boy luistert.
Puur stigmatiserend en afgaand op z'n looks hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:01 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet meer zo op de hoogte van de "boybands vermomd als alternatievelingen"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is ook prachtig!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |